TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 3-word story...
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »

Posted by diddi on May-05-2006 11:49:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter

Posted by Push2005 on May-05-2006 11:57:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis

Posted by Jasperovitsj on May-05-2006 11:57:

ROFL, ik wou ook juist iets in die trant posten

Posted by Xilver on May-05-2006 12:03:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk

Posted by Tomorrow Traxx on May-05-2006 13:29:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn

Posted by Xilver on May-05-2006 13:59:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus

Posted by diddi on May-05-2006 14:34:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet

Posted by Tomorrow Traxx on May-05-2006 18:01:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi

Posted by diddi on May-09-2006 08:25:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in

Posted by Xilver on May-09-2006 08:49:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd.

Posted by Eagle` on May-09-2006 08:54:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto

Posted by Xilver on May-09-2006 08:55:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt.

Posted by diddi on May-09-2006 08:57:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook

Posted by Jasperovitsj on May-09-2006 10:52:

quote:
Originally posted by Xilver
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt.

Posted by Xilver on May-09-2006 13:32:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna

Posted by Jasperovitsj on May-09-2006 13:36:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op

Posted by mellow_head on May-09-2006 13:46:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama...

Posted by Xilver on May-09-2006 13:46:

te laat, efkes iets anders verzinnen

Posted by Xilver on May-09-2006 13:48:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama verliefd werden. Echter

Posted by mellow_head on May-09-2006 13:50:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama verliefd werden. Echter Nyah haar stinkende...

Posted by eieregooie on May-09-2006 13:51:

sit is op nlta weleens uit de klauwen gelopen carry on...

Posted by Xilver on May-09-2006 14:14:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama verliefd werden. Echter Nyah haar stinkende transsexuele afwasslaaf mellow_head

Posted by mellow_head on May-09-2006 14:15:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama verliefd werden. Echter Nyah haar stinkende transsexuele afwasslaaf mellow_head, verkrachtte en verminkte...

Posted by Jasperovitsj on May-09-2006 14:16:

Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in zijn eentje gemasturbeerd op ne foto van Piet Huysentruyt. Tor wipte ook even binnen, waarna ze samen op Xilver zijn mama verliefd werden. Echter Nyah haar stinkende transsexuele afwasslaaf mellow_head, verkrachtte en verminkte zijn knuffelbeer Teddy

Posted by Xilver on May-09-2006 14:17:

te laat

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »