TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Sorry maar ik geef mijn forfait Pitch bend was al kapot, sinds deze week nu ook de koptelefoon, te weinig CDs aanwezig, de CD-brander wilt ni meewerken, en ik ben ziek. Mijn excuses dat ik de afspraken niet kan nakomen, maar het zal voor ne volgende keer zijn. Als iemand wil inspringen (DJ Bart J bvb?) dan kan da nog nipt, want morgen is het de laatste dag waarop mix kan geupload worden. |
| Originally posted by Vishnu Sorry maar ik geef mijn forfait Pitch bend was al kapot, sinds deze week nu ook de koptelefoon, te weinig CDs aanwezig, de CD-brander wilt ni meewerken, en ik ben ziek. |
downloaded MP3's
| Originally posted by Push2005 nee, het is uitgesteld tot volgende week zondag |

| Originally posted by Vishnu (@ tiger: mn cd-collectie staat in Leuven, waar ik regelmatig draai, en vermits ik geen zin heb om die collectie altijd weer op en af te sleuren, laat ik die ginder staan. Wat ik wel altijd meeheb is een externe HD waar al die muziek ook opstaat.) |
Ik deed da vroeger ook zo
I'm sorry nu pas thuis, kan dus nu pas beginnen upladen waarvoor mijn excuses 
ETA: 17 minuten
^^ einddatum is toch een weekske verlegd zenne ei 
| Originally posted by Tiger777 ^^ einddatum is toch een weekske verlegd zenne ei |
^^ hoeft niet.
voila, geupload
ik zal zeker verliezen want ik heb nen totalen trainwreck
geen tijd om em opnieuw te doen
ah well...
Hoe zit da nu... zijn de juryleden nu eigenlijk bezig met selecteren of is het helemaal afgeblazen? Omdat deze thread bijna niet meer terug te vinden is...
Deadine voor het uploaden van de mixes is nog niet eens afgelopen, dus nog even geduld 
Wat verstaan jullie precies onder een trainwreck
?
Iemand samples uit een Tiesto-set om te uppen?
j/k
Mjah, voor mij persoonlijk is een trainwreck wanneer de beats echt hoorbaar uit elkaar lopen en van dat dubbel geklop geven, en ook wel voor een redelijk lange tijd. Een kleine afwijking of een afwijking die snel gecorrigeerd wordt noem ik geen trainwreck. Maar als ge echt de dubbele bassen kunt horen is het echt wel een trainwreck
Bovendien kan je ook een harmonisch trainwreck hebben vind ik. Beats lopen wel mooi synchroon, maar je krijgt melodie�n in verschillende toonaarden die met elkaar clashen, of vocals uit beide nummers die door elkaar lopen. Langs de andere kant vind ik een mix waarbij beide melodie�n of vocals elkaar aanvullen dan weer een absoluut hoogtepunt.
Maar dat gebeurt zelden 
Maw een dikke fout dus
. Mercikes voor deze toelichting 
hehehe... dan de mijne ook nen totale "trainwreck"
Ik ben geen professioneal h�
, ik ben een semi-professioneel 
| Originally posted by Aur�lie trainwreck |
trainwreck = paardekoers
ma soms, hangt beetje af van slyl(techno, jump) kunt ge juist expres uwen bas dubbel leggen en dan wa spelen met crossfader om extra effecten te bekomen ma bij trance klinkt da meestal niet echt goed tenzij ge iets hardere trance draait 
Mijn setje heb ik ook maar geupped en daar zit ook n hele dikke trainwreck in en ik heb geen tijd meer gehad om m opnieuw te mixen
T zal dan wel n mooie 4e plaats worden.....
in de poule 
Bah, kheb nieks om mn set mee op te nemen... m'n broer wil z'n laptop niemeer geven na een dispuut
Kzal wel een oplossing vinden, hehe 
Liep morgen dienen al uitgestelden deadline niet af? Nog maar 11 setjes staan erop... 
Tja, we zien wel zeker... mijnen moet er ook nog op 
net de helft die zich aan de deadline houdt,
je kan de wedstrijd net zo goed afblazen 
^^Naa, misschien kunnen we die poules wel eens rearrangeren...?
Iemand een voorstel?
4 poules van 3 (ingerekend dat push zijn mix nog inleverd)
1 van elke 3 naar de volgende ronde
| Originally posted by Sh!fty 4 poules van 3 (ingerekend dat push zijn mix nog inleverd) 1 van elke 3 naar de volgende ronde |