TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Welkom Dj Sid!
Begint ge nu aan't eerste jaar, verkeerskunde?
CygnusX: zaligste avatar
Dj Sid: Welgekomen
_Jedi: ask een gokske mocht wagen zouk zeggen, "het afstellen van verkeerslichten op kruispunten"
Welkom Sid, de rootspirit dj's overrompelen het forum hier een beetje zeker tegenwoordig?
bedankt voor de overweldigende welkomstreply's!!! 
en ja verkeerskunde, ik ga beginne aan men eerste jaar in oktober, en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle 
denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen 
anyway voor alle info (heb mene uitleg al 32424234x moete doen over verkeerskunde): www.uhasselt.be -> opleidingen -> verkeerskunde
greetz
Sid
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid bedankt voor de overweldigende welkomstreply's!!! ![]() en ja verkeerskunde, ik ga beginne aan men eerste jaar in oktober, en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle ![]() denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen ![]() anyway voor alle info (heb mene uitleg al 32424234x moete doen over verkeerskunde): www.uhasselt.be -> opleidingen -> verkeerskunde |
| Originally posted by CygnusX Ja, dat is geen simpele richting naar 't schijnt. Bij mij op kot zit er een meisje dat geslaagd was op haar eerste jaar (in 1ste zit), samen met maar 8 anderen (van de 59 studenten). |
| Originally posted by DJ Sid holy shit |

| Originally posted by DJ Sid holy shit |
| Originally posted by DJ Sid en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle ![]() denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen ![]() |
| Originally posted by X-Tune Haha, daar ben ik nog niet zo zeker van. Nu ja, je zal het niet met een schroevendraaier alles moet afstellen, maar het denkwerk van kruispunten is misschien toch voor jullie. Al meteen onderschatten, goed bezig. |
| Originally posted by DJ Sid ik zei: het houd wel wat MEER in dus ik bedoelde dat het dan niet alleen is |
| Originally posted by Buoyant je moet nog leren dat je niet te veel op X-tune moet letten |
Welkom 
Welkom stadsgenootje! 
Zwaai zwaai 
Hello there ![]()
Originally posted by Buoyant |
| Originally posted by Lady_LizzY Kan er niks aan doen, maar k vind da een ongelooflijk gay wuifke |
nog een jeroen!
welkom 
Wees welgekomen

merci allemaal 
weeral zo'n slooooome-limburgenaar
verdoeme
anyway, hoi
| Originally posted by Lady_LizzY Kan er niks aan doen, maar k vind da een ongelooflijk gay wuifke |
| Originally posted by pooley weeral zo'n slooooome-limburgenaar verdoeme |

welkom jeroen (gaat ge na de vakantie 6e middelbaar beginnen of gaat ge hogere studies beginnen of werken?)
Originally posted by Nyah ![]() welkom jeroen (gaat ge na de vakantie 6e middelbaar beginnen of gaat ge hogere studies beginnen of werken?) |