TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits producties
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »
Drastische veranderingen aangevoerd 
Geen strings meer... de plaat gaat helemaal een andere richting op vanaf de breakdown.
Jazzy chords + vintage synths 
| quote: |
| Originally posted by Jakhira Geen strings meer... |
Ik wou eens wat anders doen 
Schoenmaker blijf bij je leest 
Ik denk dat hij af is. Of het zal weinig schelen...
Recent veel algemene meningen gelezen van labeleigenaars en eens goed nagedacht over wat sommigen specifiek over mijn producties al gezegd hebben.
Daaruit heb ik besloten om mijn geluid iets aan te passen, zonder ermee mezelf te verliezen natuurlijk. Er zullen nog wel platen met strings komen, wees gerust.
Waar ik het meest aan heb gehad: "soms gebeurt er zodanig veel in uw platen dat ik ze niet kan volgen." Je weet wie je bent! 
Alles op mijn SoundCloud is intussen downloadbaar 
Zal die vanavond es checken. Denk dat er wel meerdere zijn die het zelfde idee delen dat er soms teveel in jouw platen gebeurt/gebeurde 
Ik denk het ook, ja 
Toch nog wat leuke feedback gekregen de laatste tijd!
Heb eindelijk wat nieuwe beats klaargestoomd, maar ik weet niet echt wat voor plaat ik ermee moet maken... (edit: iets met strings)
Anthology (2004-2012)

01. Sugar mountain (Breaks mix)
02. Makeshift
03. French kiss
04. Playground
05. Rendez-vous
06. Smooth tricks
07. Interlacing textures
08. Never come around
09. Plus ultra (Icone remix)
Ongemixt @ 320 kb/s 
[[ LINK REMOVED ]]
cool 
ik heb de meeste in het verleden al wel eens gedownload, maar ik ben lang niet zeker of ik die nog ergens heb staan 
downloading now!
Verdere ontwikkeling van mijn sound 
Nieuwe versie, na hulpzaam commentaar van de Antwerpse producer Rubba J 
En naar een label gestuurd!
| Disclosure Project Recordings (via mail) Hey man ![]() Thanks I have listened and like it, could do with a bit of attention to nuanced effects on some sounds, such as the piano. But that is my first run through, I will also need JP to have a listen and I will get a more thorough feed back to you after a few more listens when he has listened as well. Might be a few days or more. Paul |
Mijn track 'Princess' zal op de Winter sessions 2013 compilatie van Applique Music verschijnen... en een EP volgt 
Update 
Afgewerkte versie 
| Originally posted by Jakhira Anthology (2004-2012) ![]() 01. Sugar mountain (Breaks mix) 02. Makeshift 03. French kiss 04. Playground 05. Rendez-vous 06. Smooth tricks 07. Interlacing textures 08. Never come around 09. Plus ultra (Icone remix) Ongemixt @ 320 kb/s ![]() [[ LINK REMOVED ]] |
Zippyshare links blijven slechts in leven als mensen ze effectief gebruiken 
De hoes is trouwens het schilderij 'Kindred Spirits' van Asher Brown Durand 
Al 3 keer proberen heruploaden, maar ik krijg telkens een fout op het einde...
Gracias
Never Come Around, wat een parel blijft dat 
Funky versie 
| Originally posted by Jakhira Mijn track 'Princess' zal op de Winter sessions 2013 compilatie van Applique Music verschijnen... |