TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Dag Argentini� |
| Originally posted by djcresto mexico verrassend sterk en Heinze verdiende zeker rood. Hier komen ze goed weg. |

Die moet zeker gedacht hebben "Wat Joe Cole kan, kan ik ook!"
Zweden eruit
ik had ze voor het toernooi nochtans ver zien komen en mss wel de halve finale zien halen. Maar uiteindelijk hebben ze vanaf de eerste match enorm teleurgesteld, ik had met dit spelersmateriaal echt wel meer verwacht en de schuld van het falen vind ik vooral bij de coach liggen.
Wel enorm blij dat Argentini� doorgaat, ze blijven voor mij nog steeds een enorme kanshebber voor de WC. Khoop dat ze voor de volgende match hun goeie vorm terugvinden en dan Duitsland eruit kunnen kegelen (Duitsland dat volgens mij vandaag vooral sterk voor de dag kwam dankzij een enorm zwak zweden).
Heerlijke wedstrijd gisterenavond
Argentini� verdiend door.
| Originally posted by Jasperovitsj En die Maxi Rodrigues seg Die moet zeker gedacht hebben "Wat Joe Cole kan, kan ik ook!" |
| Originally posted by FCB_Fanatic Zweden eruit |
. Mja, dat wordt maandag lachen met al die Zweedse collega's 

Go portugal!
Den auto is al aant warmlopen voor toeterend door de wijk te sjeezen strax 
kheb men ecuador sig maar weggedaan trouwens 
Portugal - Nederland: 1-0 !!! 
Maniche heeft misschien wel een kop om op te kakken, maar hij heeft toch gescoord. ^^
Anders schop je Robben even tegen zn borst
Jammer dat Persie net miste 
Haha wat lopen ze weer lekker ouderwets klote te spelen, had niet anders verwacht eigenlijk.
C. Ronaldo eruit, crybaby 
| Originally posted by Freezel C. Ronaldo eruit, crybaby |
| Originally posted by Freezel C. Ronaldo eruit, crybaby |
wat een match, zalig 
| Originally posted by Phortastic Go portugal! Den auto is al aant warmlopen voor toeterend door de wijk te sjeezen strax ![]() |

?
Eerste match dak volg (wel op de pc vanop het werk)....
Go Potugal Go!

jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
portugal ga verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Phortastic we zullen zien wie straks gaat lopen janken |
triestige match, kwa voetbal, maar toch een verdiende winnaar
nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan
toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen
Terechte overwinning van Portugal vond ik, ze waren technisch weer zeer sterk. Nederland zo lang met een man meer en het dan nog niet kunnen afmaken. Op fairplay-gebied, een wedstrijd om heel snel te vergeten 
En ze mogen op hun klompen terug naar huis, hoi hoi!! 
| Originally posted by dj Zevan triestige match, kwa voetbal, maar toch een verdiende winnaar nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen |
Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd 
Hoeveel kansen wil je hebben 
| Originally posted by Push2005 Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd |
| Originally posted by Real Ja want Engeland heeft tot nu toe echt de pannen van het dak gespeeld... |