TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »
Jaja, hier zitten veel Landis freaks die vet disappointed gaan worden, de vuile druggebruiker, dattem trug naar zn hillbilly onderontwikkelde Amerikaanse outback community vlucht! Dikke loser van een Amerikaan
en ied was hier zo blij dat hij gewonnen had 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Landis is nogal streng gelovig opgevoed �, ik hoop dat bepaalde zaken daaruit hem dan toch nog bijgebleven zijn om zich niet te laten verleiden tot doping. |
Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een fucking klucht zou dat zijn moest dit waar zijn...
| Originally posted by Phortastic Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een fucking klucht zou dat zijn moest dit waar zijn... |
| Originally posted by diddi Wait and see |
X-Tune
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

kzie dat x-tune trug is maar kzie ni wa hem zegt
zalig 
Als iemand mij quote dan moet je dat toch kunnen zien?
Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd. Jammer dat die posts niet gewoon verdwijnen ipv die irritante "This person is on your Ignore List." opmerkingen.
| Originally posted by Nabistai Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd. |
Het is officieel: Landis betrapt op doping.

Als je dan die posts van de vorige bladzijden leest, dan is het wel gieren nu dat je dit weet.
als da waar is... hoe zit het dan me de wielerpronopunten
deze tour trok toch al op niveel. enkel spijtig dat het juist met die monsterrit te maken heeft. w�s het hoogtepunt dit jaar... mjah
Idd net op tv1 gezien. Dit neemt toch wel zowat alle geloofwaardiheid van de wielersport weg imo. (voor zover dat die nog geloofwaardigheid had)
Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen
en Pereiro winnaar

Mss kan Merckx den Tour nog winnen
Pereiro krijgt een half uur in een rit en wordt dan nog winnaar...
... Ongeluuuufelijk 
Armstrong zal lachen
| Originally posted by Devilex Armstrong zal lachen |
| Originally posted by MikeVee Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen |

Wat een loser, da ze die ma kapotmaken.
| Originally posted by Phortastic Kga vanaf nu enkel nog naar darts en snooker kijken denk ik. Zullen ze wel nix pakken of sjoemelen zeker |
nee, bij darts zullen ze dat niet doen, pillen en alcohol zijn geen goede combinatie 
darts it is then 
jammer dat er nooit belgen op het WK mogen meedoen 
of ze liggen er drekt uit da kan ook 
Testosteron dannog... Hoe dwaas kunde ni zijn om u dat te laten inspuiten
. Eenrichtingspad richting dwerg-testikels
| betablokkers |
ge m�et me ni geloven eh 
Mja het feit is gewoon dat de Tour onmenselijk zwaar is. Draai of keer het hoe ge wilt maar dat is de oorzaak van het MASSAAL dopinggebruik. Maak die Ronde wat normaler en da zal automatisch wat minderen. Volledig verdwijnen zal het natuurlijk nooit.