TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »

Posted by mellow_head on Jul-27-2006 10:06:

Jaja, hier zitten veel Landis freaks die vet disappointed gaan worden, de vuile druggebruiker, dattem trug naar zn hillbilly onderontwikkelde Amerikaanse outback community vlucht! Dikke loser van een Amerikaan en ied was hier zo blij dat hij gewonnen had

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 11:08:

quote:
Originally posted by Devilex
Landis is nogal streng gelovig opgevoed �, ik hoop dat bepaalde zaken daaruit hem dan toch nog bijgebleven zijn om zich niet te laten verleiden tot doping.

Haha, na�ef tourliefhebbertje.
Ooit gehoord van geld, en wat sommigen ervoor over hebben?

Posted by Phortastic on Jul-27-2006 12:02:

Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een fucking klucht zou dat zijn moest dit waar zijn...

Posted by diddi on Jul-27-2006 12:40:

quote:
Originally posted by Phortastic
Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een fucking klucht zou dat zijn moest dit waar zijn...

Wait and see

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 12:43:

quote:
Originally posted by diddi
Wait and see

Het is er ene van de top10 en geen spanjaard, fransman, belg en italiaan. Het is geen renner van Davitamon en T-Mobile. Dus het gaat nog enkel tussen Landis en Menchov.

Posted by Phortastic on Jul-27-2006 12:51:

X-Tune
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

kzie dat x-tune trug is maar kzie ni wa hem zegt

zalig

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 12:55:

Als iemand mij quote dan moet je dat toch kunnen zien?

Posted by Nabistai on Jul-27-2006 13:53:

Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd. Jammer dat die posts niet gewoon verdwijnen ipv die irritante "This person is on your Ignore List." opmerkingen.

Posted by diddi on Jul-27-2006 14:08:

quote:
Originally posted by Nabistai
Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd.

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 14:24:

Het is officieel: Landis betrapt op doping.

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 14:29:

Als je dan die posts van de vorige bladzijden leest, dan is het wel gieren nu dat je dit weet.

Posted by Antony on Jul-27-2006 14:42:

als da waar is... hoe zit het dan me de wielerpronopunten

deze tour trok toch al op niveel. enkel spijtig dat het juist met die monsterrit te maken heeft. w�s het hoogtepunt dit jaar... mjah

Posted by Nabistai on Jul-27-2006 14:43:

Idd net op tv1 gezien. Dit neemt toch wel zowat alle geloofwaardiheid van de wielersport weg imo. (voor zover dat die nog geloofwaardigheid had)

Posted by MikeVee on Jul-27-2006 14:44:

Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen

en Pereiro winnaar

Posted by diddi on Jul-27-2006 14:48:

Mss kan Merckx den Tour nog winnen

Pereiro krijgt een half uur in een rit en wordt dan nog winnaar... ... Ongeluuuufelijk

Posted by Devilex on Jul-27-2006 14:54:

Armstrong zal lachen

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 14:57:

quote:
Originally posted by Devilex
Armstrong zal lachen

Armstrong had het geluk dat hij teelbalkanker had en daardoor testosteron mocht inspuiten. Maar wie bepaalde hoeveel hij mocht toedienen?

Posted by Phortastic on Jul-27-2006 15:14:

quote:
Originally posted by MikeVee
Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen

dat is dan het enige positieve, dat ik punten ga bijkrijgen met wielerprono en megabike

Tzal een paar jaar duren eer ik weer naar de Tour kijk, wat een klucht. En naar voetbal hoeven we ook al nimeer te kijken want dat is in Belgie, Duitsland en Italie een omgekochte boel dat het niet normaal meer is.

Kga vanaf nu enkel nog naar darts en snooker kijken denk ik. Zullen ze wel nix pakken of sjoemelen zeker

Posted by mellow_head on Jul-27-2006 15:41:

Wat een loser, da ze die ma kapotmaken.

Posted by Antony on Jul-27-2006 16:05:

quote:
Originally posted by Phortastic
Kga vanaf nu enkel nog naar darts en snooker kijken denk ik. Zullen ze wel nix pakken of sjoemelen zeker

betablokkers... doen het hart trager slaan. ne snookerspeler stoot tussen 2 hartslagen in. net zoals een boogschutter. kweet ni of het bij darts ook zo ver gaat, dachtet niet...

Posted by MikeVee on Jul-27-2006 16:09:

nee, bij darts zullen ze dat niet doen, pillen en alcohol zijn geen goede combinatie

Posted by Phortastic on Jul-27-2006 16:21:

darts it is then

jammer dat er nooit belgen op het WK mogen meedoen
of ze liggen er drekt uit da kan ook

Posted by Tiger777 on Jul-27-2006 16:27:

Testosteron dannog... Hoe dwaas kunde ni zijn om u dat te laten inspuiten . Eenrichtingspad richting dwerg-testikels

quote:
betablokkers

Op hartslag zijn deze pas echt werkzaam bij vrij hoge dosissen(omdat naast adrenaline (op B receptoren, die dus geblokt worden), ook Acetylcholine(dat de hartslag vertraagd) invloed heeft. Als het lichaam 'detecteert' dat het hart te traag klopt voor de bloedvraag perifeer en adrenaline niet werkt, daalt gewoon de Acetylcholine waardoor het hart alsnog versnelt)
Komt daarbij dat die hele grap nogal gevaarlijk is ook. Kan leiden tot bvb niercrisses, en Levernecrose.
Al bij al, een lange en saaie uitleg voor:
Darts en biljarten lijken mij nog redelijk zuivere 'sporten'

Posted by Antony on Jul-27-2006 17:29:

ge m�et me ni geloven eh

Posted by Phortastic on Jul-27-2006 17:38:

Mja het feit is gewoon dat de Tour onmenselijk zwaar is. Draai of keer het hoe ge wilt maar dat is de oorzaak van het MASSAAL dopinggebruik. Maak die Ronde wat normaler en da zal automatisch wat minderen. Volledig verdwijnen zal het natuurlijk nooit.

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »