TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by Jasperovitsj on Jan-15-2008 20:13:

Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden?

Posted by The_G0dfather on Jan-15-2008 20:17:

Elrio is na de africa cup methinks

Posted by Config on Jan-15-2008 20:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden?

inderdaad, opt eind van vorig jaar speelde hij toch al veel beter vond ik, maar zijn over-mijn-lijk-mentaliteit kan hij blijkbaar toch niet echt overbrengen op de rest van de ploeg.. Leko doet het wel soms, maar andere keren is daar gewoon niets van te zien, zoals gisteren. Ik zag niemand praten.. en iedereen weet dat een ploeg waarin niet gepraat wordt zichzelf in helft van de gevallen de das om doet. Alles ging ook zo damn traag bij Club, ze lieten toch een extreem vermoeide indruk vond ik.

Posted by The_G0dfather on Jan-15-2008 20:57:

Ik zag het nochtans goed komen aan het begin van de tweede helft. Het middenveld van cercle stond er precies niet en club was direct bij de goal. Ik vermoed dat De Boeck dit behoorlijk snel opgelost heeft want 't duurde iig niet lang.

Posted by djcresto on Jan-15-2008 22:07:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Elrio is na de africa cup methinks

Iedereen doet precies of Van Heerden is de redder van Brugge. Als ik mij niet vergis heeft hij, mede door blessures, in de heenronde toch ook niet zoveel gespeeld.

En Brugge staat nog altijd op kop dus waarover klagen eigenlijk. De beker blijft toch een troostprijs. Hoewel ik Brugge niet graag de titel zie winnen vrees ik toch dat het clich� bevestigt zal worden. Slecht spelen, maar toch winnen, zo wordt je kampioen.

In de beker hoop ik als Gent fan dat zij natuurlijk ver doorstoten maar weet niet of dat zal lukken. Vorig jaar was er bij Gent een veel beter geheel als dit jaar zo lijkt het me. En Olufade gekwetst en of volledig uit vorm

Posted by FCB_Fanatic on Jan-15-2008 22:17:

Mathijssen heeft gisteren gewoon een tactsiche fout gemaakt. Hij heeft teveel met de normale veldbezetting geschoven waardoor sommige spelers op posities moesten spelen die hen niet lagen (blondel op links in de aanval, Vermant rechts in de centrale driehoek). Hij had daar zeker terechte redenen voor, maar gisteren draaide het verkeerd uit. Persoonlijk had ik eerder gekozen om Blondel op het middenveld te behouden en had ik Capon in de basis gebracht rechtsvoor. Dan had volgens mij het middenveld er alvast sterker uit gezien.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat de spelers gisteren ook niet die volharding toonden die er in de heenronde steeds was

Posted by Real on Jan-16-2008 07:32:

Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten.

Posted by Gladius on Jan-16-2008 10:29:

quote:
Originally posted by Real

lol case closed

Posted by FCB_Fanatic on Jan-16-2008 10:34:

quote:

Dan moeten die andere 17 ploegen wel ENORM slecht zijn

Posted by Real on Jan-16-2008 10:55:

Eerlijk gezegd is dat ook wel een feit.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-16-2008 23:15:

Newsflash: Defhoer heeft De Gouden Schoen gewonnen

Posted by The_G0dfather on Jan-16-2008 23:35:

En nu tijd voor wat goed nieuws: Real uit de Copa

made my day

Posted by Jasperovitsj on Jan-17-2008 08:46:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Newsflash: Defhoer heeft De Gouden Schoen gewonnen

Niet geheel onterecht natuurlijk

Posted by FCB_Fanatic on Jan-17-2008 09:10:

quote:
Niet geheel onterecht natuurlijk

bij gebrek aan beter niet nee, maar ik vind nu persoonlijk ook niet dat hij de meest memorabele gouden schoen zal zijn. Daarvoor vond ik zijn prestaties niet uitzonderlijk genoeg. Hij heeft vooral gewonnen dankzij zijn constante prestaties. Hassan was vorig seizoen enorm sterk, enorm spelbepalend (meer dan Defour ooit is geweest imo), maar verliest de GS nu door een zwakke heenronde dit seizoen.

Posted by Gladius on Jan-17-2008 09:54:

god wat een marteling die goude schoen (er zaten wel een paar goeie reportagekes in). alle chance was er FA cup op den bbc, zodat ik vaak genoeg kon wegzappen.
Ik vind het trouwens dom dat de gouden schoen over twee seizoenshelften is verdeeld en niet gewoon over 1 seizoen.

Posted by djcresto on Jan-17-2008 10:18:

quote:
Originally posted by Gladius
Ik vind het trouwens dom dat de gouden schoen over twee seizoenshelften is verdeeld en niet gewoon over 1 seizoen.

Volledig akkoord!

Posted by Real on Jan-17-2008 10:27:

Ik heb maar enkele fragmentjes gezien, maar ik heb wel opgemerkt dat Francesca Van Thielen er �rg smakelijk uit zag.

Posted by djcresto on Jan-17-2008 11:07:

quote:
Ik heb maar enkele fragmentjes gezien, maar ik heb wel opgemerkt dat Francesca Van Thielen er �rg smakelijk uit zag.

Nen decolt� tot op haar navel

Posted by Jasperovitsj on Jan-18-2008 10:43:

Marc 'des Kampfschwein' Wilmots wordt meer dan waarschijnlijk de nieuwe assistent van zot Ren�eken. WIN! \o/

Posted by FCB_Fanatic on Jan-18-2008 11:05:

quote:
Marc 'des Kampfschwein' Wilmots wordt meer dan waarschijnlijk de nieuwe assistent van zot Ren�eken. WIN! \o/

een goede speler is niet noodzakelijk een goede trainer h� ... Kijk maar wat Wilmots bij STVV heeft aangericht. Daar heeft hij de club enkel maar meer de dieperik in geholpen. Hier gaat het (gelukkig) wel maar om assistent

Ik snap trouwens niet waarom de Walen hem zo graag als bondscoach wilden. Hij heeft in zijn trainerscarri�re nog niets bewezen. De enige reden die ze kunnen gehad hebben is een emotionele, namelijk dat hij ook Waal is

Posted by Jasperovitsj on Jan-18-2008 11:11:

Ik hoop vooral dat hij zijn bezieling en vechtlust die hij als speler had kan overbrengen op de huidige spelers. Bovendien kan hij het imago van de duivels ook wat opkrikken, omdat hij tenslotte ��n van de laatste spelers van de succesvollere vorige generatie is, en dat roept bij mensen altijd wel sympathie en nostalgie op. En als ze die gevoelens terug associ�ren met de huidige generatie kan ze dat misschien iets meer krediet opleveren? Bondscoach hoeft hij voor mij ook nog niet meteen te worden, maar ik denk dat hij wel een goeie aanvulling op Vandereycken kan zijn.

Posted by Devilex on Jan-20-2008 21:16:

Cercle Brugge - Racing Genk 5 - 1

Posted by djcresto on Jan-20-2008 21:31:

quote:
Originally posted by Devilex
Cercle Brugge - Racing Genk 5 - 1

ze blijven maar gaan bij Cercle, waar gaat dat eindigen

Posted by FCB_Fanatic on Jan-20-2008 21:58:

Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze Broos buiten gooien bij Genk. De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club

Posted by The_G0dfather on Jan-20-2008 22:29:

cercle los kampioen

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »