TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden?
Elrio is na de africa cup methinks
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden? |
Ik zag het nochtans goed komen aan het begin van de tweede helft. Het middenveld van cercle stond er precies niet en club was direct bij de goal. Ik vermoed dat De Boeck dit behoorlijk snel opgelost heeft want 't duurde iig niet lang.
| Originally posted by The_G0dfather Elrio is na de africa cup methinks |
Mathijssen heeft gisteren gewoon een tactsiche fout gemaakt. Hij heeft teveel met de normale veldbezetting geschoven waardoor sommige spelers op posities moesten spelen die hen niet lagen (blondel op links in de aanval, Vermant rechts in de centrale driehoek). Hij had daar zeker terechte redenen voor, maar gisteren draaide het verkeerd uit. Persoonlijk had ik eerder gekozen om Blondel op het middenveld te behouden en had ik Capon in de basis gebracht rechtsvoor. Dan had volgens mij het middenveld er alvast sterker uit gezien.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat de spelers gisteren ook niet die volharding toonden die er in de heenronde steeds was
Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten.
| Originally posted by Real Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten. |
| Originally posted by Real Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten. |
Eerlijk gezegd is dat ook wel een feit. 
Newsflash: Defhoer heeft De Gouden Schoen gewonnen

En nu tijd voor wat goed nieuws: Real uit de Copa
made my day
| Originally posted by FCB_Fanatic Newsflash: Defhoer heeft De Gouden Schoen gewonnen |
| Originally posted by Jasperovitsj Niet geheel onterecht natuurlijk |
god wat een marteling die goude schoen (er zaten wel een paar goeie reportagekes in). alle chance was er FA cup op den bbc, zodat ik vaak genoeg kon wegzappen.
Ik vind het trouwens dom dat de gouden schoen over twee seizoenshelften is verdeeld en niet gewoon over 1 seizoen.
| Originally posted by Gladius Ik vind het trouwens dom dat de gouden schoen over twee seizoenshelften is verdeeld en niet gewoon over 1 seizoen. |
Ik heb maar enkele fragmentjes gezien, maar ik heb wel opgemerkt dat Francesca Van Thielen er �rg smakelijk uit zag. 
| Originally posted by Real Ik heb maar enkele fragmentjes gezien, maar ik heb wel opgemerkt dat Francesca Van Thielen er �rg smakelijk uit zag. |
Marc 'des Kampfschwein' Wilmots wordt meer dan waarschijnlijk de nieuwe assistent van zot Ren�eken. WIN!
\o/
| Originally posted by Jasperovitsj Marc 'des Kampfschwein' Wilmots wordt meer dan waarschijnlijk de nieuwe assistent van zot Ren�eken. WIN! \o/ |
Ik hoop vooral dat hij zijn bezieling en vechtlust die hij als speler had kan overbrengen op de huidige spelers. Bovendien kan hij het imago van de duivels ook wat opkrikken, omdat hij tenslotte ��n van de laatste spelers van de succesvollere vorige generatie is, en dat roept bij mensen altijd wel sympathie en nostalgie op. En als ze die gevoelens terug associ�ren met de huidige generatie kan ze dat misschien iets meer krediet opleveren? Bondscoach hoeft hij voor mij ook nog niet meteen te worden, maar ik denk dat hij wel een goeie aanvulling op Vandereycken kan zijn. 
Cercle Brugge - Racing Genk 5 - 1
| Originally posted by Devilex Cercle Brugge - Racing Genk 5 - 1 |
Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze Broos buiten gooien bij Genk. De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club
cercle los kampioen