TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »

Posted by Devilex on Mar-29-2009 17:20:

Is Bengaals vuur hier niet verboden?

Posted by FenixStyle on Mar-29-2009 18:05:

quote:
Originally posted by Devilex
Is Bengaals vuur hier niet verboden?

Tuurlijk. Daarom ook dat ge bij gebruik er van, al gauw een half jaar geen stadion meer te zien zult krijgen, + een klein maandloon boete moogt betalen

Maarja, die Bosni�rs kunnen ze natuurlijk weinig maken he. Probeer die hun identiteit maar eens te achterhalen achteraf, en hen vervolgens een stadionverbod te geven..
Nuja wat wilt ge, daar hebben ze op de voetbal halve Robocops rondlopen, en hier kregen ze 'Prosp�re van de duivenbond' achter zich aan :
http://sporza.be/polopoly_fs/1.497355!image/2825342042.jpg

Posted by FCB_Fanatic on Mar-29-2009 19:55:

quote:
Originally posted by Config
Voor deze match ga ik daar toch niet mee akkoord.. Als je Swerts en Daems op links en rechts moet zetten..

in mijn ogen zijn die spelers niet de hoofdverantwoordelijke van het verlies. Dit is gewoonweg de beste kern die Belgie in jaren heeft, de selectie van een Swerts of Daems veranderd daar niet veel aan. Het uitvallen van Kompany was w�l een grote aderlating. VDE heeft in mijn ogen gewoon verkeerde taktische keuzes gemaakt.

Op rechts is er nu eenmaal weinig keuze en was Swerts de best mogelijke vervanger van Vanden Borre. Hij heeft een aantal degelijke acties opgezet, maar jammer genoeg trok zn voorzet op niet veel. Op links had Pocognoli gewoonweg moeten spelen, je speelt thuis en moet het spel maken en druk zetten. Dan ben je gewoonweg meer met een aanvallender ingestelde back, en dat is Pocognoli zoveel meer dan Daems. Ook omdat hij veel snelheid en loopvermogen heeft. Verder heeft vooral de afwezigheid van Kompany veel verschil uitgemaakt. Naast een Kompany zal de andere centrale verdediger zoveel beter spelen, ook Simons, de match van gisteren heeft bewezen dat hij over zijn beste periode heen is (iets wat bij PSV ook al een tijd duidelijk is).

Op het middenveld had gewoon Fellaini als breker moeten spelen voor de verdediging. T is nie omdat hij in Everton aanvallender speelt dat dit ook voor de nationale ploeg zo moet zijn. Dan had Dembele die positie kunnen innemen achter Sonck en zou er in mijn ogen ook niet continu met de lange bal worden gespeeld. Dat was geen garantie geweest op winst, maar had wel beter geweest dan hetgeen we gisteren hebben gezien.

p.s.: ik heb enkel de eerste helft gezien, dus ik baseer mij enkel daarop, ... en toen was het �cht slecht. Zelfs een grote voetballeek had al vlug door dat het voortdurend spelen met de lange bal geen goede zet was

Posted by Dj_Day-V on Apr-01-2009 19:06:

quote:
Originally posted by MikeVee
Hopelijk verliezen ze woensdag opnieuw

2-0 al

Posted by Jasperovitsj on Apr-01-2009 19:07:

Dit is echt schandalig.

Als de Ren� na vandaag niet buiten ligt, dan mogen ze de gehele voetbalbond per direct ontbinden. En ze hebben het dus gewoon aan zichzelf te danken h�...

Posted by Config on Apr-01-2009 21:07:

die Bosni�rs zijn dus pottestampers eerste klas. Effici�nt as hell maar ook ni veel meer dan dat. Dat wij daar 2 keer van verliezen is een regelrechte schande.. En die tweede goal jonges.. hoelang liep die man daar al alleen.. We hebben de kans laten liggen om ons in pole position te zetten voor de tweede plaats.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-01-2009 21:45:

komt ervan als ge ne trainer als VDE aanstelt als bondscoach zeker . In die twee laatste matchen zat nu echt eens totaal geen lijn, onbegrijpelijk gewoon! Ik vraag mij af wat VDE die mannen laat doen op de training.

en die scheids ... nog zo'n schande . Daar ligt het verlies nu niet aan, maar wat die bij momenten toeliet en op andere momenten floot was niet te begrijpen. Witsel mocht die rode kaart dan wel verdienen, op dat momenten hadden een aantal Bosni�rs ook al zo'n kleurtje verdient en in de douche mogen staan

Posted by Gladius on Apr-02-2009 06:48:

GTFO Vandereycken!! Al die hoop, weer voor nix gvd! Dan denkt ge eindelijk dat er terug een echt 'team' op de mat staat, en dan krijgde zoiet. Weg en rap ook tedju! weer een toernooi waar we niet bij gaan zijn

Posted by lievez on Apr-02-2009 08:42:

quote:
De Rode Duivels mogen het WK van 2010 in Zuid-Afrika nu wel helemaal op hun buik schrijven. De ontluisterende 2-1-nederlaag van woensdag in Bosni� opent weinig perspectieven voor deelname aan het grootste voetbalfeest ter wereld. De kranten zijn snoeihard voor Ren� Vandereycken (foto rechts) en eisen het ontslag van de Belgische bondscoach. Aanvankelijk werd geopperd dat de bond vandaag in spoedberaad bijeen zou komen om te beslissen over de positie van de Limburger, maar dat idee lijkt nu van de baan. Volgens Philippe Collin (foto boven), voorzitter van de Technische Commissie, valt er pas volgende week een beslissing over het lot van Vandereycken. �Deze namiddag vindt alleen een debriefing plaats met Vandereycken�, klinkt het in HLN. �Pas volgende week komen we opnieuw samen om te beslissen over de bondscoach.� �Nu zijn we nog te emotioneel om dat te doen. Het is beter eerst wat afstand te nemen voor we beslissen�, aldus Collin. Het is uiteindelijk het Uivoerend Comit� dat de eindbeslissing neemt, weliswaar na advies van de Technische Commissie.

LOL, te emotioneel... hoe zou da komen...

Posted by Jasperovitsj on Apr-02-2009 08:46:

Hij blijft dus al zeker tot het einde van de campagne

Posted by Gladius on Apr-02-2009 10:03:

Ik hekel wel hoe Vandenbempt de laatste tijd veel op de voorpagina van Sporza verschijnt met zijn mening over dit of hetgeen. Jeez man, tis maar ne journalist ze; als ge da nu in dat stuk over kranten zet, tot daaraan toe, maar ze doen nu precies of die z'n mening is goud waard. En daarbij, ik kan die kerel minder & minder uitstaan.

Posted by Config on Apr-06-2009 17:49:

quote:

Nieuwe strafschop na scheet tegenstrever
ma 06/04/09 - In ons land treurt Germinal Beerschot nog steeds om de strafschop die (niet) gefloten is. In Engeland heeft een scheidsrechter een penalty in een amateurwedstrijd opnieuw laten nemen omdat een opponent de penaltynemer afleidde met een scheet.
International Manchester FC miste in de match tegen Chorlton Villa een strafschop.

Tot verbazing van velen liet de ref de strafschop opnieuw nemen. De speler die voor de afleiding zorgde door een scheet te laten, kreeg bovendien nog een gele kaart.

"Wij zijn geen vuile ploeg, wij houden gewoon van voetbal", zei de coach van Chorlton Villa.

"De penalty werd gemist omdat hij slecht getrapt was, niet omdat er een storend geluid was. Er protesteerde ook niemand."

Sporza.be

Posted by Real on Apr-07-2009 17:06:

Vandereycken is ontslagen bij de Duivels

Posted by Jasperovitsj on Apr-07-2009 17:52:

It's about bloody time.

Posted by lievez on Apr-07-2009 18:15:

das het beste nieuws in jaren voor onze Roze Duivels

hopelijk gaan ze nu binnekort ni zegge de Vercauteren of Broos ofzo overneemt

Posted by pzK on Apr-07-2009 18:40:

jacky
ik hoop op iemand deftig deze keer, maar ja, nu niet na�ef worden

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2009 20:10:

Hehe, juist de Fenixstyle gespot op tv

Posted by FenixStyle on Apr-23-2009 00:00:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, juist de Fenixstyle gespot op tv

Ja lap, dan zijt ge eens met 2000 man daar en denkt ge eens veilig te zijn voor de camera's, maar neen dan nog filmen ze net u..

Maar bon ik ga niet klagen, we hadden een zeer gezellig avondje daar op het Lisp..

En nu op naar 23 mei: twintigdoezend k�kkers, oep �lle bakkes..

Posted by Devilex on Apr-23-2009 07:05:

Jammer voor Lierse

Posted by FenixStyle on Apr-23-2009 10:28:

quote:
Jammer voor Lierse

Bwa, een bekerfinale was natuurlijk wel 'leuk' geweest voor hen, maar echt treuren zullen ze er volgens mij niet om. Denk dat in Lier de eindronde en bijhorende promotie naar eerste klasse v��l belangrijker is.

Posted by Blue Sky 99 on Apr-23-2009 11:31:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Bwa, een bekerfinale was natuurlijk wel 'leuk' geweest voor hen, maar echt treuren zullen ze er volgens mij niet om. Denk dat in Lier de eindronde en bijhorende promotie naar eerste klasse v��l belangrijker is.

Bwa, een bekerfinale maak je niet elk jaar mee. Dus 't steekt toch wel een beetje ... vooral omdat er gisteren zo veel meer in zat �n omdat ik betwijfel of we nog wel gaan promoveren.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-23-2009 11:43:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Bwa, een bekerfinale maak je niet elk jaar mee. Dus 't steekt toch wel een beetje ... vooral omdat er gisteren zo veel meer in zat �n omdat ik betwijfel of we nog wel gaan promoveren.

die indruk had ik ook. Idem voor de heenmatch natuurlijk, eigenlijk had Lierse het daar moeten afmaken

eerste helft was Lierse de betere ploeg, hoewel ik zo ook niet zo goed vond als in de vorige match, maar als er ��n ploeg meer had verdiend was het Lierse wel. In de tweede helft hadden die van Genk dan het geluk aan hun zijde bij de twee eerste goals en zaten ze daarna in een zetel. Ik vond ze zelfs toen niet eens zo sterk spelen. Ze kregen wel kansen, maar ik heb nooit de indruk gehad dat ze Lierse wegspeelden en wegdrukten. Ze konden zelf het spel niet maken en ze speelden eerder op de counter. Die laatste twee goals zijn daar een goed voorbeeld van (wel mooi uitgespeeld natuurlijk).

Posted by FenixStyle on Apr-23-2009 13:06:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99

Tuurlijk, elke supporter en speler die zegt dat de bekerfinale niet moet, die LIEGT gewoon

Maar bedoel maar dat de spelers niet zo zwaar in zak en as zullen zitten, zoals die van Cercle..

Posted by Devilex on May-03-2009 20:36:

Anderlecht komt daar weer met een schoon kadoke weg.

Posted by FenixStyle on May-03-2009 22:26:

quote:
Anderlecht komt daar weer met een schoon kadoke weg.

De titelstrijd blijft echt wel spannend dit jaar. Al blijf ik er wel bij dat wie na volgende week eerste staat, ook de titel zal pakken.
Dankzij de wanvertoning van vanavond in de Cristaltijdplezant-Arena, lijkt de strijd om Europees zowiezo gestreden. Ik zie dus noch Standard noch Anderlecht punten laten liggen in Gent en Genk op de laatste speeldag. Indien Brugge een puntje of meer kan wegkapen op Sclessin zaterdag, dan is de titel binnen voor Anderlecht.

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »