TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
NOu dit weekend was het weer zeer geslaagd hoor 
Zaterdag eerst eventjes de kroeg ingeweest waar het weer goed gezellig was...Veel vrouwelijk schoon
daarna naar de hemkade/q-base waar het hardstyle avond was.Het was weer ouderwets stampen!!echt weer super 
zondag nog eventjes naar starwars geweest en al met al een super geslaagd weekend 


AWAKENINGS!!!!
ghehehe



Hey man, ben jij naar Awa geweest!!! dik goed he, ik was der ook!!!
Net zo'n kutpinkster als 2 jaar geleden *bah*
Zaterdag bij Armin van Buuren in Kremlin, zeer relaxed dus. (afgezien van het feit dat ik de 1e x niet binnen kwam vanwege een uitsmijter die mn T-shirt niet mooi vond
)
Gisteravond naar Mark van Dale geweest. Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT
doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet?
Maar verder was het wel gezellig
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet? |
afgelopen zaterdag een film gekeken, Blow, een mooi filmpje moet ik zeggen
voor de rest een beetje gestudeerd voor me eindexamens
Hemkade->Q-Base Hardstyle 
zooow vet :P
Ben zaterdag naar Armin geweest. Stond op de gastenlijst, dus ik kon zo binnenlopen..
Hij draaide lekker, en ik heb gelijk ook ff zijn cd'tje gehaald en laten signeren. Verder heb ik niet zo veel meer gedaan als een beetje lamballen.
greetz
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.