TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]


Posted by Akira on May-20-2002 01:12:

KarateKid

NOu dit weekend was het weer zeer geslaagd hoor Zaterdag eerst eventjes de kroeg ingeweest waar het weer goed gezellig was...Veel vrouwelijk schoon daarna naar de hemkade/q-base waar het hardstyle avond was.Het was weer ouderwets stampen!!echt weer super zondag nog eventjes naar starwars geweest en al met al een super geslaagd weekend


Posted by Opti on May-20-2002 02:33:

AWAKENINGS!!!!

ghehehe


Posted by New Wave on May-20-2002 07:20:

Hey man, ben jij naar Awa geweest!!! dik goed he, ik was der ook!!!


Posted by Donna on May-20-2002 08:43:

Net zo'n kutpinkster als 2 jaar geleden *bah*


Posted by Cosmic on May-20-2002 19:53:

Zaterdag bij Armin van Buuren in Kremlin, zeer relaxed dus. (afgezien van het feit dat ik de 1e x niet binnen kwam vanwege een uitsmijter die mn T-shirt niet mooi vond )
Gisteravond naar Mark van Dale geweest. Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet?
Maar verder was het wel gezellig


Posted by MaGiK54 on May-20-2002 20:12:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet?


Heb hem een keer roxymusic en Madhouse (like a prayer) horen mixen. Dus hij is geen zichzelf respecterende dj.

Verder was het weekend een beetje dood. Vrijdag de hele dag op het strand en terrasje gezetten tot errug laat. Zaterdag nix. En gisteren voor het eerst en voor het laatst naar de Baja geweest. Dus op vrijdag na dan een zuig weekend meegemaakt. Maar volgende week Carl Cox in tha house, dus dat maakt het weer helemaal goed.


Posted by Blik on May-21-2002 10:31:

afgelopen zaterdag een film gekeken, Blow, een mooi filmpje moet ik zeggen

voor de rest een beetje gestudeerd voor me eindexamens


Posted by ScuL on May-21-2002 11:56:

Hemkade->Q-Base Hardstyle
zooow vet :P


Posted by ChooChoo on May-21-2002 14:09:

Ben zaterdag naar Armin geweest. Stond op de gastenlijst, dus ik kon zo binnenlopen.. Hij draaide lekker, en ik heb gelijk ook ff zijn cd'tje gehaald en laten signeren. Verder heb ik niet zo veel meer gedaan als een beetje lamballen.

greetz


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.