TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2009 12:56:

Een paar random bemerkingen:

- Aril Brikha gemist door onze eigen stomme fout. Volgende keer iets vroeger uit bed kruipen
- Juan Atkins mixt op z'n Tiesto's ^^
- De prijzen voor drank en eten waren misschien redelijk in vergelijking met andere festivals, maar ik blijf het afzetterij vinden. Net zoals die 6� voor de parking, wtf, alsof een gewoon ticket nog niet genoeg kost En helemaal voos als ge een paar uur later terug de parking oprijdt na iets te zijn gaan eten, en die parkingwachter doodleuk zegt dat de parking ondertussen gratis is geworden
- Deelden ze die witte zonnebrillen daar uit ofzo? Want ik heb echt minstens 5000 man met dezelfde bril gezien, all thinking they were hip and cool...
- Een pluim voor de organisatie om de Qstage en Ghoststyle zo plaatsen op het terrein dat je er niet verplicht hoefde te passeren. Wel minder aangenaam dat ze dat dan maar probeerden te compenseren door wat extra volume. Op bijna elke stage hoorde je die smerige bassen er doorheen klinken tijdens breaks of stillere momenten
- Natural Born Deejays waren best wel feest, maar ik had nu niet echt een 90's megamix verwacht. Wel cool dat die DJ Gert alle melodie�n live op zijn keyboard tokkelde. Moest Mike dat nu ook eens doen
- Push live stond op de verkeerde stage geprogrammeerd, hoewel de hitjes wel het gewenste effect hadden. Silver Bath is en blijft epic win
- Patje Krimson is ne fooraap en ziet eruit zoals een levend lijk. Plaatjes mixen door middel van jingles is voos, en de helft van de tijd liggen trainwrecken is zielig voor iemand die al zo lang in de business zit. Ok�, ik weet dat het moeilijker mixen is met zulke commerci�le muziek en 90's, maar ge kunt toch tenminste wat moeite doen? Enfin, kzal maar zwijgen voor ik weer boze fanboys op m'n dak krijg
- Hetzelfde geldt voor Sash. Werk eraan jongens!
- Zeker als ge dan een JOOF aan het werk hoort, technisch nagenoeg perfect en altijd die smile op zijn gezicht. Een genot om naar te kijken en te luisteren. Jammer dat de Back 2 Basics stage een beetje in een vergeethoekje stond, en v��l te klein was. Tijdens JOOF viel het nog mee, maar wie programmeert die man nu in godsnaam ook om 17u? Hij verdient zoveel beter. 's Avonds was het dan weer veel te druk tijdens Infected Mushroom. Trouwens, voor de ID-kings: ik zoek de track die JOOF halverwege zijn set speelde, nogal tranzy met een lange break waarin en vrouwelijke vocals te horen waren: 'open your eyes'.
- Belgian Bonzai zowaar gespot!
- Veel mensen met hilarische, bijna volksdans-achtige dansmoves gespot. Awesome
- Pig & Dan (all�, toch eentje ervan) stond maar tam te draaien voor dat uur van de avond. Tegenvaller, en geen goeie opwarmer voor Joris Voorn me dunkt. Joris zelf was awesome, na een half uur kwam hij echt goed op dreef. Spijtig dat het gezelschap niet veel later er de brui aan gaf
- Welke mongool zet die Caf� D'Anvers stage daar op een klein zandbankje, op het kruispunt tussen 3 wandelwegen dan nog ook? Bij Joris Voorn was het nog doenbaar, maar Sasha & Diggers was een ramp. V��l te weinig plaats, en dat terwijl er een grote Vandit tent was die volgens mij nooit meer dan de helft gevuld is geweest? Volgende keer ruilen denk ik zo.
- Povere lichtinstallatie en lightjockeys bij Caf� D'Anvers, een gemiste kans.
- Guy J is een held.
- James Zabiela ook.
- En Hernan Cattaneo - oh what a surprise - toch ook wel.
- Ze hebben alle drie wel spauwlelijke kapsel, maar misschien is er wel een verband te ontdekken daar? ^^
- Zabiela verdiende trouwens beter. Tegen kwart voor 9 begon de tent leeg te lopen, iedereen naar Moby en David Schijtta zeker? Barbaren. Terwijl James echt wel goed aan het draaien was. Goes to show again dat goeie muzieksmaak in Belgi� dun gezaaid blijft
- Was ik toch blij dat ik oordoppen gekocht had op sommige momenten.
- Een paar Beta t-shirts gespot zonder dat we wisten wie de eigenaar was. Bizar.
- Heb ik al gezegd dat Guy J een held is?
- De show op de main was wel proper, Paul Van Dyk was iets minder m'n ding. Trance in het algemeen eigenlijk. I tried, maar het zegt me echt niks meer
- Bent - As you fall (Guy J remix)

Posted by Nyah on Jul-27-2009 13:04:

quote:
Originally posted by Synthesia
Al bij al fantastich feest, moet dat nog eens wat meer beginnen doen. Veel toffe peeps terug tegengekomen. De organisatie is er ook sterk op vooruitgegaan. Lichten, geluid allemaal dik in orde...

+1 Qua organisatie was het dit jaar echt wel een pak beter als de voorgaande edities.
En ja, er zouden wel meer van die feestjes mogen zijn. Next beta feestje missch ?

Posted by FCB_Fanatic on Jul-27-2009 13:17:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een paar random bemerkingen:

- Natural Born Deejays waren best wel feest, maar ik had nu niet echt een 90's megamix verwacht. Wel cool dat die DJ Gert alle melodie�n live op zijn keyboard tokkelde. Moest Mike dat nu ook eens doen
- Push live stond op de verkeerde stage geprogrammeerd, hoewel de hitjes wel het gewenste effect hadden. Silver Bath is en blijft epic win

Natural Born DJ's had ik ook 'anders' verwacht, niet echt die 90 hitjes maar meer eigen werk wat toch ook 90s muziek is. Maar ik vond het wel nog steeds goed. Ook Push was weer fun en Silver Bath is idd heersen

quote:
- Zeker als ge dan een JOOF aan het werk hoort, technisch nagenoeg perfect en altijd die smile op zijn gezicht. Een genot om naar te kijken en te luisteren. Jammer dat de Back 2 Basics stage een beetje in een vergeethoekje stond, en v��l te klein was. Tijdens JOOF viel het nog mee, maar wie programmeert die man nu in godsnaam ook om 17u? Hij verdient zoveel beter. 's Avonds was het dan weer veel te druk tijdens Infected Mushroom. Trouwens, voor de ID-kings: ik zoek de track die JOOF halverwege zijn set speelde, nogal tranzy met een lange break waarin en vrouwelijke vocals te horen waren: 'open your eyes'.

JOOF is echt geweldig!!! die speelt dus ALTIJD met zo ne smile op zijn gezicht eh. Die geniet er altijd even goed van om achter de draaitafels te staan; het heeft nochtans niet veel gescheeld of hij was ermee gestopt een tijd terug. Met het uur was ik idd ook minder opgezet, zeker omdat hij oorspronkelijk later en langer zou draaien: van 21u tot 23u waarna dan Infected Mushroom zou beginnen voor een 2u durende DJ set. Om ��n of andere reden is dat toen aangepast geweest.

dan die track: ik heb er zaterdagnacht geen opzoekwerk meer naar gedaan maar ik ben er bijna zeker van dat het een Wizzy Noise track of remix gaat. Met die vocal erin ging mijn gok daarom naar "Wizzy Noise - Eyes Wide Open", zonder het s nachts nog echt gecontroleerd te hebben. Ik zal het nog wel ns nagaan. De track die daarna werd gespeeld was trouwens ook van Wizzy Noise: Abbyss

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2009 13:26:

quote:
Originally posted by MikeVee

Sash: leuk dat ie daar wat happy hardcore speelde

Yep, we gingen toen net door, en dan ineens Mental Theo & Charly Lownoise

Bij de Natural Born Deejays ook, ineens out of the blue, DON'T TOUCH THAT STEREO

Posted by FCB_Fanatic on Jul-27-2009 13:28:

Wizzy Noise - Eyes Wide Open

Posted by Config on Jul-27-2009 14:39:

ik hou wel van Jasper's random punten , veel makkelijker dan alles in een verhaal te moeten gieten me dunkt, anders zou ik hier 2 paginas moeten volschrijven.

- Eerst en vooral: WTF @ de vrijdagavond... Het was echt een ware chaos om aan de camping te geraken. Ik had totaal niet verwacht dat er al zoveel volk aanwezig zou zijn op vrijdag, twas eigenlijk echt niet normaal. Op 4 a 5 km van de camping zat opeens alles vast, het bewoog van geen meter meer...
Na 10 minuten inlichtingen vragen bij andere gedupeerden krijg ik opeens van een flik te horen dat de parking van de camping al vol zit?? Ik was daar om 21 u � mannen... de camping was op dat moment amper 4 uur geopend. Kheb mij dan maar geparkeerd in de buurt van het voetbalstadion van Boom. In geen tijd was die parking daar ook vol.
Daarna echt zwaar afgezien om met mijn boel nog naar de camping te geraken..
Misschien een ideetje om volgend jaar enkele grote parkeerterreinen extra te voorzien en deze te voorzien van een busverbinding, zodat de mensen wat minder moeten afzien om zelfs nog maar aan de camping te geraken? Ik was heus niet de enige die enorm pissed was hierdoor, samen mij hebben zeker nog 1000 anderen even ver moeten sleuren met hun campingmateriaal.
Eenmaal aan de camping aangekomen was het weer aanschuiven, ik heb er zeker bijna 2 uur gestaan eer ik binnenraakte. Regel die ingang daar toch eens een beetje beter � gasten!
De camping stond volledig vol toen ik binnen was.. alleen helemaal op het eind van de camping heb ik nog een plaatske gevonden. Tent snel opgezet in de pikkende donker. Toen ik nog geen minuut in mijn stoel genesteld was staken ze de lichten van het voetbalveld waarop de tenten stonden, aan. Niet zo grappig als je juist je tent opgezet hebt.
- Gelukkig heb ik direct kunnen verbroederen met een bendeke van 8 uit Herentals waarvan er zowaar zelfs ��n tussenzat die gek was op progressive.
- Ben niet meer naar dat feestje op de camping geweest, maar ik had alle platen die gespeeld werden al 10 keer gehoord, dus zoveel speciaal was het niet.

ZATERDAG:

- Pendelbus van de camping naar het festivalterrein pakken verliep vlot, kheb geen 5 minuten moeten wachten. Binnengeraken ook geen enkel probleem.. blijkbaar was dit een ingang die speciaal voor de campinggangers was opgezet? Volgens ik gehoord heb van Joeri waren er alleszins meerdere ingangen. Dat was dus wel dik in orde. Enfin, om langs de campingingang naar binnen te gaan dus.
- Op het festival zelf klopte alles organisatorisch wel vond ik.
- Aril Brikha geluisterd samen met Joeri (FCB_fanatic), liep volledig in lijn met mijn verwachtingen, heerlijke set dus. Kon zeker tippen aan zijn set in Gent vorig jaar
- Juan Atkins mixed inderdaad op zijn Tiesto's
- Kiki op Caf� D'Anvers , degelijk
- John 00 Fleming: dat was weer genieten! Die remix van Zen Mechanics is inderdaad super. Super kerel, aanstekelijke lach op het gezicht die besmettelijk werkt, heerlijke muziek.
- Dominik Eulberg: was niet slecht, maar niet zo lang gebleven
- Push: Kon het niet laten om toch nog eens te gaan kijken. Twas best in orde.
- De gracht die naast de 90's tent ligt is ietsje te breed om over te springen. Der stonden blijkbaar ook netels aan de zijkant ervan, beetje minder leuk als ge er juist driekwart overgesprongen zijt
- volgens mij ligt men zonnebril in die gracht
- Zelfde kwaliteit van het eten als vorig jaar. Degelijk, meer moet ge eigenlijk niet verwachten op zo'n festivals.
- Radio Slave was degelijk.
- Marc Romboy ook degelijk, zat er soms eens naast.
- Pig & Dan, naarmate de avond vorderde kwam de verlichting op Caf� D'Anvers wel beter tot z'n recht. Essentiele verlichting zonder al te veel franjes, jammergenoeg haalde de lightjockey er ietsje te weinig uit. Mocht ook best wat meer gerief hangen. Strakke set!
- Joris Voorn: Fucking sublieme set ! Het laatste kwartiertje met Incident en zijn remix van Dark Flower maakten een tot dan al heerlijke set volledig af!
- Terugkeren naar de camping: Chaos alom zeg. Ging voor geen meter vooruit. Niettegenstaande de uitgang enkel voor campinggangers bedoeld was zat het volledig dicht. Zeker een uur geschoven eer ik aan de bussen kwam. Zeker 200 man over de hekkens zien klimmen. Er heerste ook een bijzonder grimmig sfeertje, hele stukken van die fences zijn kapotgetrokken, waardoor de security er dan maar niets beter op vond om iedereen gewoon door te laten. Het was ook de beste oplossing want het liep echt VOLLEDIG fout daar. Er stond nochtans telkens een bus of 10 te wachten.
- Eenmaal op de bus zittende te horen krijgen dat de bus die helemaal vooraan staat in panne ligt.
- Na 3 minuten rijden terug volledig stilstaan omdat er nog een andere bus die ervoor rijdt ook in panne gevallen is??!! Velen zijn toen gewoon uitgestapt en tevoet naar de camping gelopen. Een halve minuut later gingen de deuren echter weer vrolijk dicht en zette de bus weer aan met de 20 overgebleven campinggangers. Ik zat gelukkig wel op de bus en vond het wel betrekkelijk grappig, degene die uitgestapt waren, iets minder.

ZONDAG:

- Terug vlot binnengeraakt
- Neon: Clubby set, vond het eigenlijk wel goed.
- Guy J: Goeie tot zeer goede set, ongelofelijk sterke afsluiter met zijn remix van As You Fall, het was een waar genot, hopelijk krijgt de plaat een release.
- 16 Bit Lolitas: sterke set, oa een remix gehoord van Underworld - Two months off, die ook Zabiela in zijn set had zitten. Voor de tweede maal Dark Flower gehoord, ik had er niets op tegen
- Hernan Cattaneo: Eerste uur gehoord en dat vond ik ook sterk, wane bende zotte spaanse fans heeft die man toch
- Efkes Thrillseekers gezien, dat geluid stond daar echt veeeeel te stil! Das nu al de zoveelste keer op rij dat ze het geluid op de 'trance stage' niet goed krijgen. Je zou bijna gaan denken dat ze het opzettelijk doen. Het deeltje dat ik gezien heb van The Thrillseekers vond ik trouwens echt heel zwak, het deed me nix en het feit dat de Steve daar stond te flippen gelijk een halve gare deed er voor ook niet veel goeds aan. Twas er een beetje over.
- Terug gaan eten en op de achtergrond Ottaviani die bezig was; saai.
- Laatste deel van Cattaneo gehoord en derna dan James Zabiela. Ook een sterke set van hem, toonde bij momenten zijn klasse door af en toe met effectors te gaan spelen. Zijn wereldberoemde scratching zat er ook eens heel prominent in verwerkt: Een streling voor het oor en toch ook een beetje voor het oog. Zabiela stond heel tevreden achter de draaitafels en dat was iedere climax goed te merken. Aanstekelijk. Onder andere Bjork - Dull Flame Of Desire (Modeselektor Remix) gehoord naar het eind van de set toe, blijft een heerlijk plaatje. Volgens mij draaide ie zijn eigen edit, zonder die zagerige male vocals erin verwerkt. Een van de beste nummers uit zijn set.
Zoals Jasper aangaf wel jammer dat er al zoveel volk vertrok tijdens het 2de uur, Zabiela had voor zijn set veel meer verdiend. Geef hem volgend jaar maar eens mainstage, ze gaan daar wat meemaken. Draaide met D-Pulse - July Sunset terug een heel toepasselijk housy afsluitertje. Had de plaat enigszins wel verwacht gezien de omstandigheden Heerlijk!
- Sasha & Digweed: Een uur gehoord, toch een beetje ontgoochelend, toch wat te plat. Ik had er zoveel meer van verwacht. ben zowaar nog tijdens hun set vertrokken en heb zo de grote chaos van de Exodus kunnen vermijden.

- Gelukkig waren er vanmorgen pendelbussen naar het station en was de buschauffeur zo vriendelijk om in de buurt van mijn parkeerplaats te willen stoppen, zodat ik maar een dik kwartierke meer moest lopen. Terug met de auto naar de parkeerplaats van de camping en daar dan mijn boel ingeladen. Terugkeren liep bijzonder vlot.

Ondanks de problemen met de camping was het echt wel een heerlijk weekend. Veel kwaliteitsvolle dj's gezien. Kheb me enorm goed geamuseerd tijdens de meeste sets en daardoor ook redelijk zwaar doorgefeest. Moe maar voldaan!

Tis blijkbaar toch een uitgebreid verslag geworden

Posted by Real on Jul-27-2009 15:10:

quote:
Originally posted by Config
De laatste track die Zabiela speelde moeten de echte fans toch kennen, aangezien ie der af en toe wel eens een set mee afsluit.
Tis: D-Pulse - July Sunset

Thanks!

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2009 15:13:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Wizzy Noise - Eyes Wide Open

Dat is em. Dat is em. Ik wist het!

Posted by Progrez on Jul-27-2009 16:08:

Toch vreemd hoe ze erin slagen om problemen te hebben met een camping van 15.000(?) personen. Nature One heeft een camping van 80.000 man en daar ben ik al drie jaar binnengeraakt zonder 5 minuten wachten. Het enige element dat daar voor oponthoud zorgt is den Benny die niet tot aan de inkom geraakt met de tickets of den Benny die de zevenentwintigste McFlurry binnenwurmt in de McDonald's van Koblenz.

Posted by FredNova on Jul-27-2009 18:30:

Ik vond vooral 16BL, Cattaneo (!) en Zabiela geweldig, zowel technisch als platenkeuze... gewoon alles

Niet de ganse sets gezien wegens constant rondlopen
btw Moby was haast een rave set :-) super

wel geen van jullie gezien, misschien niet goed gekeken of ging iedereen lopen van mij (kan best ook)

Guy J heb ik gemist, maar geloof best dat hij super was
hem wel nog gesproken en hij wou er volgend jaar zeker weer bij zijn
ps: wist trouwens niet dat hij nu in Belgi� woont! (shame on me)

je ziet dat trance ook hier niet meer dat is he, eerder BePA's en BeHA's (als ik reviews lees en ikzelf ook maar dat heb ik nooit ontkent)

inderdaad misschien best trance naar een iets kleinere tent...
ben zelf best tevreden van men set, bedankt aan hen die daar waren
(maar als ik mag kiezen was Vandit <<< LaRocca)

voor de rest TOP editie met zoveel volk, spijtig van de stroomproblemen bij Axwell
zoveel volk (misschien iets te veel) en toch ging alles echt wel vlot
uit de (camping) problemen wordt weer veel geleerd voor editie 6!
op naar volgend jaar

Posted by Push2005 on Jul-27-2009 19:31:

Zelfs ik was bij je set Fred; is dat niet lief

Chinook blijft altijd wel vet trouwens

Posted by Real on Jul-27-2009 19:39:

Zonde dat die versie van No Turning Back op niks trok, welke remix was dat?

Voor de rest erg puike set man.

Posted by FredNova on Jul-27-2009 21:23:

thanks

je moet er soms iets gekend tussen gooien he en... cheesy werkt altijd

ik kon niet mijn eigen favorieten achter elkaar opleggen, dan stond ik a) in de verkeerde tent en b) zelfs beter thuis achter mijn booth

voor ieder wat wils (heb ik geprobeerd)
wat nieuwe tracks, wat herwerkte oudere, wat (mc)prog en trance door elkaar en dan de hitjes (Chinook, Bliksem, Faces...)
ik vond de reacties goed (en beter dan de vorige jaren)

die remix = http://www.discogs.com/Gui-Boratto-...release/1833877

deze is VET = Muzzaik - Going Underground (Battle Weapons EP 1 op Stealth Rec.) maar paste eigenlijk ook niet echt, wou em toch draaien...

Posted by De Geert on Jul-28-2009 10:32:

Ook effe een kort en basic reviewke posten:

+ de organisatie was weer strak zoals voorgaande jaren en wordt steeds beter. Vooral de inkom verliep zeer vlot en ook uit de claustofobische ervaringen van de uitgang vorig jaar is duidelijk geleerd. Zo verder doen!

+ Meer volk aan de Vandit-stage dan voorgaande jaren, had ik de indruk, al zal de grote opkomst daar ook wel wat mee te maken hebben. Van de vijandige sfeer die sommigen hier vermelden niks gemerkt daar, enkel lachende gezichten.

+ Laatste minuten van FredNova kunnen meepikken. Mistral is altijd een lekkere opwarmer.

+ Leon Bolier & Sied Van Riel losten de verwachtingen in: strakke set met een hoog energie-gehalte en een verrassend goede sfeer op dit uur van de dag. Ik denk dat er wel een aantal nieuwe SvR-tracks tussenzaten van zijn komende album, iets om naar uit te kijken! Een geslaagde set met "With The Flame In The Pipe" als afsluiter.

+ Filo & Peri afgewisseld met de mainstage. Gewoon goed, eerder een opeenvolging van een aantal bekende tracks zonder echte flow.

+ Jon O'Bir speelde ook goed met de typische Vandit-Trance (zoals ik het noem) en een aanstekelijk enthousiasme van de man zelf.

+ The Thrillseekers begon minder met wat mindere vocals, maar herpakte zich daarna om op het einde zelfs redelijk zwaar door te gaan. Blijft toch wel een speciaal personage, met z'n schijnbaar zenuwachtige energie-uitspattingen... Desalniettemin genoeg sfeer aanwezig.

+ Giuseppe met een typisch setje. Vond hem wel beter als op Antwerp is Burning, de laatste plaat was wel extreem lekker (van z'n album misschien dat volgens de flyers in september verschijnt?)

+ Above & Beyond dan: je bent er voor of je bent er tegen. Ik was voor en ik heb het me niet beklaagd! Ze hebben een heerlijke set gespeeld, vrij stevig zelfs voor hun doen, het publiek was van in het begin volledig mee en ging volledig los. Ongelofelijke sfeer! De mannen waren zelf ook zichtbaar aan het genieten, zelfs in die mate dat ze 2 bis-nummers speelden en het publiek om meer bleef roepen. De verantwoordelijke van ID&T vooraan gaf toestemming voor nog eentje extra, maar de mannen achteraan draaiden het geluid toe... Tony waagde zich zelfs aan crowdsurfing, nooit gezien en heerlijk om mee te maken! Bewijs:

De manier waarop ze Satellite starten (op 4:10), Tony crowdsurfing (op 6:55) en achteraf zichtbaar genietend (7:58) zijn bewijs van een heerlijke set.

+ Tenslotte naar de main gegaan voor het einde van Moby (mooi gesynchroniseerd vuurwerk!) en PvD. De laatste begon stevig maar liet het naar het einde toe wat afweten, vooral de (veel te lange) vocale tussenkomst was wat spijtig en een kleine domper op het einde van wat weer een heerlijke Tomorrowland was!

Posted by pzK on Jul-28-2009 11:44:

nice filmpje wel

Posted by Bl@ckOut on Jul-28-2009 18:40:

Na vorig jaar niet te kunnen gaan was ik er dit jaar ook weer bij. En ik moet zeggen, het was naar mijn ervaring een van de betere edities.

Ik heb gelukkig geen problemen gehad met parkeren (ben enkel zondag geweest btw), heb mij zonder probleem kunnen parkeren in de buurt van het park van Boom, van daaruit was het een klein kwartiertje te voet.

Heb spijtig genoeg slechts de laatste 5 min van Fred Nova kunnen meepikken, beste sets die ik gehoord heb kwamen van Filo & Peri en Above & Beyond. En ik vond dat er bij momenten wel verdacht veel volk in de Vandit-tent stond, vooral bij Above & Beyond. Maar algemeen was er wel wat teveel volk, vanaf een uur of 4 was de mainstage gewoon 1 grote massa volk waar ge bijna ni doorgeraakte. Was ni echt gezellig nimeer. In tegenstelling tot de Q-dance waar we ook eens zijn gaan kijken (vooral om ff onder de fonteinen te kunnen staan voor verkoeling ) waar relatief weinig volk stond.

Heb ik ff strike gelegen toen ik aan diene "love tunnel" kwam. Da tunnelke kan amper 20 man in, hebben ze daar een aparte stage van gemaakt

We hebben ook eens een poging gedaan om David Guetta te volgen in Versuz tent, maar ge stond daar met 10 man op ne vierkante meter dus da hebben we maar 20 minuten volgehouden (waarvan 15 minuten om binnen en buiten te geraken).

In ieder geval, zeer geslaagde editie (ook omwille van mooie weer natuurlijk, ook al ben ik wa verbrand ) en op naar editie 6 volgend jaar

Posted by Xilver on Jul-28-2009 20:14:

Zot filmke van Above & Beyond. Kben nimeer zo into trance, maar Satellite vond ik altijd wel een fijne plaat. En als'k da zo zie, heb 'k wel spijt da'k ni tot 't einde ben gebleven.

Posted by TranceGenetic on Jul-28-2009 20:44:

bangelijk filmke van above & beyond,

Spijtig da ik die gemist heb :s

Posted by Synthesia on Jul-28-2009 21:55:

quote:
Originally posted by Xilver
Zot filmke van Above & Beyond. Kben nimeer zo into trance, maar Satellite vond ik altijd wel een fijne plaat. En als'k da zo zie, heb 'k wel spijt da'k ni tot 't einde ben gebleven.

Net hetzelfde hier, was ook nog eens gaan kijken naar A&B maar 10mins voor het einde doogegaan naar Moby, ietske te vroeg precies

Moet zeggen die Engelse DJ's, Jon'O'Bir, A&B, etc. ze genieten der zelf ook veel van

Posted by De Geert on Jul-28-2009 21:56:

Zou me niet verwonderen moest dit in een volgende aflevering van Above & Beyond TV komen, ze waren immers gretig aan het filmen. In dat geval post ik het hier wel nog eens.

Het youtube-filmpje is trouwens niet van mij voor alle duidelijkheid, maar van iemand op het anjunabeats forum. Ere wie ere toekomt.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-28-2009 22:29:

op het A&B forum hebben ze ook een poging gedaan om de tracklist te reconstrueren. Dit is het resultaat (in random order):

Dirty Vegas - Tonight (Above & Beyond remix)
Robert Miles - Children (Sean Tyas remix???)
Oliver Smith - ?
Paul van Dyk - Nothing But You (Super8 & Tab Remix)
Above & Beyond vs. Gareth Emery - On A Metropolis Day (Myon & Shane54 Mashup)
Tranquility Base - Buzz (buzztalk remix)
OceanLab - Breaking Ties (Above & Beyond analogs heaven mix)
Three drives on a vinyl - Greece 2000
David Forbes - Conetic (Activa remix)
John O'Callaghan feat sarah howells - find yourself (cosmic gate remix)
Alex M.O.R.P.H. feat ana Criado - sunset boulevard
Young Parisians ft Ben Lost - Jump the next train (Kyau vs Albert remix)
Above & Beyond - Alone Tonight (Above & Beyond club mix)
Above & Beyond - Home (Above & Beyond club mix)
OceanLab - Satellite
Breakfast - Air guitar

ik had gehoopt dat ze hun remix van Ayu - M eens zouden spelen, vind ik een geweldige track

Posted by Kaidreas on Jul-30-2009 06:58:

zondag aangekomen in mijn stamcafe om 1130hr, vanwaar we met de bus vertrokken naar TL. Eerst al goed gedronken, uiteindelijk om 1300hr pas vertrokken en rond 1400hr ginder toegekomen. het enige klote was dat een maat van me op de bus pas merkte dat hij geen kaart had. (lol) hij was dus de bus afgestapt. ginder aangekomen, die kerel nog eens opgebeld dat ie toch moest afkomen en dat ik wel een kaartje zou versieren voor hem. vervolgens een paar walen tegengekomen die met iemand stonden te onderhandelen, dus met een van die walen een ticket gekocht voor 2... wat bleek de kaart... was fake (crap, 50euro voor niks weggegooid) kheb daar nog een hele tijd rond gelopen op zoek naar louche buitenlanders, ik kreeg er eentje in het oog, dus begon ik hem ffkes te volgen. op den duur kreeg hij me in de gaten en vroeg ie waarom ik hem aan het volgen was en of ik een flik was! om een lang verhaal kort te maken zijn ticket koste 100 euro (en het was niet fake) tegen 1530hr konden we eindelijk ons bandje gaan halen. mijn maat superblij, zijn reactie: en nu gaan we ons kreupel zuipen!
-de inkom: amai das ook niet meer gelijk vroeger, niks van controle. khad zelfs een rugzak mee die ze niet eens haden opengemaakt. kvroeg of ik het moest doen, maar die gast van de security vertrouwde me zei hij. (vertrouwen is goed... controle is beter hebben ze me altijd geleerd)
-geen timetables meer beschikbaar om 1600hr (pfffff)
-flugels voor 1bonneke
-naar main toe en op de main was gewoon teveel volk en van dat volk dat denkt dat ze ooooo zo belangrijk zijn dus gewoon stil staan in het midden van een doorgangsweg.
-precies minder randanimatie
-mojito's waren best lekker, ik haat diensters die hun werk niet doen omdat een of ander john wat de felle staat uit te hangen aan den toog!
-Armand van helden: khad er beter van verwacht eigenlijk wel leuk om bonkers te horen.
-jon'o bir: beste set van de dag vond ik. zat serieus wat 'drive' in
-remix van een sigur ros track (khad em al is in een ferry corsten set gehoord) iemand volledige id?
-Above and beyond waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-jammer dat ik fred nova en zen mistral heb gemist
-vandit tent was te vroeg gesloten, above and beuond had zeker een halfuur langer kunnen spelen, ook omdat het volk er achter vroeg
-iemand zei dat de gracht naast de vandit tent te breed was---> idd die maat van me is in die beek gesprongen (das toch grappig, zei hij me----> ) met als gevolg dat hij eruit zag als een moerasmonster en stonk naar 'putteke'
-gekke spanjaarden die verzot waren op mijn klakske natuurlijk. kheb men beste spaans weer moeten bovenhalen!
-veel lekkere grieten gezien

-Moby trok op niets
-pvd was nog slechter.
-mijn maat heeft op 1dag rond de 500euro opgedaan

Rond 0300hr waren we terug aan ons stamcafe maar het was dicht. dus zijn we naar een ander margi cafe gegaan cafe "de stoop"
de baas lag te slapen op een van zen banken, en een klant was aan het tappen daar nog nen hoop ellende verkocht tot 0600hr ofzo

Posted by FCB_Fanatic on Jul-30-2009 07:08:

quote:
Originally posted by Kaidreas
-thrillseekers waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-vandit tent was te vroeg gesloten, thrillseekers haden zeker een halfuur langer kunnen spelen ook omdat het volk er achter vroeg

ge waart tegen de avond al serieus in de wind precies ... Above & Beyond hebben de Vandit tent afgesloten, niet The Thrillseekers

Posted by djcresto on Jul-30-2009 07:26:

quote:
Originally posted by Kaidreas
zondag aangekomen in mijn stamcafe om 1130hr, vanwaar we met de bus vertrokken naar TL. Eerst al goed gedronken, uiteindelijk om 1300hr pas vertrokken en rond 1400hr ginder toegekomen. het enige klote was dat een maat van me op de bus pas merkte dat hij geen kaart had. (lol) hij was dus de bus afgestapt. ginder aangekomen, die kerel nog eens opgebeld dat ie toch moest afkomen en dat ik wel een kaartje zou versieren voor hem. vervolgens een paar walen tegengekomen die met iemand stonden te onderhandelen, dus met een van die walen een ticket gekocht voor 2... wat bleek de kaart... was fake (crap, 50euro voor niks weggegooid) kheb daar nog een hele tijd rond gelopen op zoek naar louche buitenlanders, ik kreeg er eentje in het oog, dus begon ik hem ffkes te volgen. op den duur kreeg hij me in de gaten en vroeg ie waarom ik hem aan het volgen was en of ik een flik was! om een lang verhaal kort te maken zijn ticket koste 100 euro (en het was niet fake) tegen 1530hr konden we eindelijk ons bandje gaan halen. mijn maat superblij, zijn reactie: en nu gaan we ons kreupel zuipen!
-de inkom: amai das ook niet meer gelijk vroeger, niks van controle. khad zelfs een rugzak mee die ze niet eens haden opengemaakt. kvroeg of ik het moest doen, maar die gast van de security vertrouwde me zei hij. (vertrouwen is goed... controle is beter hebben ze me altijd geleerd)
-geen timetables meer beschikbaar om 1600hr (pfffff)
-flugels voor 1bonneke
-naar main toe en op de main was gewoon teveel volk en van dat volk dat denkt dat ze ooooo zo belangrijk zijn dus gewoon stil staan in het midden van een doorgangsweg.
-precies minder randanimatie
-mojito's waren best lekker, ik haat diensters die hun werk niet doen omdat een of ander john wat de felle staat uit te hangen aan den toog!
-Armand van helden: khad er beter van verwacht eigenlijk wel leuk om bonkers te horen.
-jon'o bir: beste set van de dag vond ik. zat serieus wat 'drive' in
-remix van een sigur ros track (khad em al is in een ferry corsten set gehoord) iemand volledige id?
-thrillseekers waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-vandit tent was te vroeg gesloten, thrillseekers haden zeker een halfuur langer kunnen spelen ook omdat het volk er achter vroeg
-iemand zei dat de gracht naast de vandit tent te breed was---> idd die maat van me is in die beek gesprongen (das toch grappig, zei hij me----> ) met als gevolg dat hij eruit zag als een moerasmonster en stonk naar 'putteke'
-gekke spanjaarden die verzot waren op mijn klakske natuurlijk. kheb men beste spaans weer moeten bovenhalen!
-veel lekkere grieten gezien

-Moby trok op niets
-pvd was nog slechter.
-mijn maat heeft op 1dag rond de 500euro opgedaan

Rond 0300hr waren we terug aan ons stamcafe maar het was dicht. dus zijn we naar een ander margi cafe gegaan cafe "de stoop"
de baas lag te slapen op een van zen banken, en een klant was aan het tappen daar nog nen hoop ellende verkocht tot 0600hr ofzo

^priceless

Posted by Kaidreas on Jul-30-2009 10:54:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ge waart tegen de avond al serieus in de wind precies ... Above & Beyond hebben de Vandit tent afgesloten, niet The Thrillseekers

mja, de begaaide foto op facebook bewijst het
inderdeed dus above and beyond

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »