TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
| quote: |
| Originally posted by arjoderoon jonge zeg. die eieregooie maakt er wel werk van goed bezig johkrijgen we hier binnekort een thread: wie heeft wie zn zusje aan het haakje geslagen? |
| Originally posted by eieregooie Whahaha! Bij deze beloof ik plechtig dat als het zover mag komen ik deze thread zal starten |
| Originally posted by Jappio We gaan toch niet useless posten h� |
je moet toch wat nu er geen zusjes meer bijkomen? ik w8 nog steeds op gegevens van dat nichtje van euh flipper01.
en ut zussie van dancetrend natuurlijk 

YEAH!! Ik had net het beeldschone zusje van Dancetrend aan de telefoon

Helaas realiseerde ik het me pas een beetje laat 
Hahaha! Lucky bastard
Nu is Chicane jaloers 
sjonge jonge... dat is een kans van 1 op een miljoen dat je dat kind aan de tel krijgt en jij grijpt je kans niet even om dr mee uit te vragen??? moge jij branden in de h*l
k had graag met je geruild hoor. of heb ze un kut stem?
(tja dr mankeert altijd wel iets hoor...)
| Originally posted by eieregooie Whahaha! Bij deze beloof ik plechtig dat als het zover mag komen ik deze thread zal starten |
| ei-l33t is refining his methods... says: -auto response message- ff lekkur douche met Lin ;P Hehehe... |
| Originally posted by Access Volges mij moet jij binnekort 'n thread starte |
tuurlijk wel!!!! kennis is macht
haha heb je het eindelijk voor mekaar gekregen eindeloze stalker
top joh! k w8 de thread wel af 
| Originally posted by eieregooie Hahaha! Lucky bastard Nu is Chicane jaloers |
| Originally posted by arjoderoon tuurlijk wel!!!! kennis is macht haha heb je het eindelijk voor mekaar gekregen eindeloze stalker top joh! k w8 de thread wel af |
Alhoewel... heb net wel weer een paar gezellige uurtjes achter de rug... En ja, ook Capital
| Originally posted by arjoderoon sjonge jonge... dat is een kans van 1 op een miljoen dat je dat kind aan de tel krijgt en jij grijpt je kans niet even om dr mee uit te vragen??? moge jij branden in de h*l |
ik heb het genoegen mogen hebben om odyne te ontmoeten! ook leuk natuurlijk! 
stelletje rukkers!

Zegge inmiddels is het al weer maanden verder en zijn er weer een boel nieuwe piepels bij gekomen... maar geen nieuwe aanwinsten in deze draad.... maar eens kijken of niet NLTA's ook zussies hebben?