TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Dus als ik als Vitessenaar blij ben dat Ajax eruit vliegt op Europees niveau, dan mag dat niet van iedereen en alles op dit forum. En als een Ajacied dit zegt over Vitesse (of over welke andere club dan ook), dan is er niks aan de hand en reageert niemand er fel op! Beetje vreemd van die zogenaamde voetballiefhebbers...... |

Het ging mij der om dat ik uitleg dat ik het kleine klubjes als een RKC (al heeft hij der niet of wel gespeeld) zeer gunals ze europees voetbal spelen, kijk bijv naar Stillem 2...dat vond ik ook wel grappig.....maaruh, ADO den haag, die zou ik het dus 200% niet gunnen
| Originally posted by New Wave Ik heb der niets over gezegt, |

| Originally posted by New Wave Mwjha, snap ook niet waarom ze dan niet bij mij reageren ![]() Ze zullen wel allemaal voor ajax zijn ![]() |
| Originally posted by New Wave Optimus, ah boeiuh, ga jij nou maar kijken wie 2de en 3de keeper van NEC is. |
ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur...
| Originally posted by Blik ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur... |
| Originally posted by mr.marcello Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs. Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken! Absoluut! Maar gelukkig liggen ze er wel uit! |
Heerlijk die afslachting van Real Madrid!! 
Ik had dit nooit verwacht, dat juve zo sterk zou zijn.
Misschien dat ze door zouden gaan met counter voetbal, maar ze zijn veel en veel beter dan Real.
Nedved krijgt net geel waardoor die de finale moet missen, jammer, want dat is en prachtige voetballer.
| Originally posted by raoel Nedved krijgt net geel waardoor die de finale moet missen, jammer, want dat is en prachtige voetballer. |
En toch nog effe 3-1 op de valreep door Zidane....
Dahaag Real 
die stomme figo, als ie die penalty nou niet gemist had, hadden ze het gered, kutzooi
"nee ik stop drie keer onderweg in me aanloop..." neem hem gewoon als van nistelrooij, lekkere aanloop en hard schieten.
| Originally posted by Nook die stomme figo, als ie die penalty nou niet gemist had, hadden ze het gered, kutzooi "nee ik stop drie keer onderweg in me aanloop..." neem hem gewoon als van nistelrooij, lekkere aanloop en hard schieten. |

| Originally posted by Jappio Nou ja, dan in de finale maar Ac Milan supporteren ![]() JON DAHL TOMASSON!! JON DAHL TOMASSON!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat ac milan mag winnen, heeft ajax in ieder geval van de winnaar verloren (ik denk trouwens serieus dat ajax hier had kunnen staan maargoed, dat is niet zo)
wel kut dat een Italiaanse ploeg het nu zeker gaat winnen
Davids vs Seedorf. Again!! En nu hoop ik dat Davids wint.
Verder vind ik het DIK kut dat Nedved niet meedoet. Verder kunnen de andere 19 voetballers me gestolen worden.