TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by lake10 Inderdaad.... UK hardhouse kan ik makkelijk zonder maar DJ Sammy heeft enkele briljante tracks afgeleverd (Prince Of Love, In2 Eternity, Heaven, Boys Of Summer) en ook de nieuwe Rise Again is weer toppie.... Vooral de Viframa remix is werelds! Daar kan Tiesto nog wat van leren (goede remixeers uitkiezen).... O, dit was niet sarcastisch bedoeld... Sammy is meer dan alleen maar Loona.................... |

Boys Of Summer kan ik ook nog wel waarderen idd
Wordt er altijd vrolijk van 
Ik zou het alleen nie echt trance noemen maar goed...
| Originally posted by FunkySimon ik zie dat jullie allemaal van die plaatjes en zo bij je posts hebben.. hoe doe je dat? Greetz! |
| SOOOOOOW!! Grote smoel voor zo'n kleine postcount!!! |
| Originally posted by lake10 Kwaliteit telt meer dan kwantiteit...... Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... |

| Originally posted by websley Het ei is verslagen deze keer |
| Originally posted by lake10 Kwaliteit telt meer dan kwantiteit...... |
| Originally posted by lake10 Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... |
| Originally posted by lake10 Kwaliteit telt meer dan kwantiteit...... Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... |
| Originally posted by Dj Lex En langer dan mij! Alleen ik heb een langer lid |
| Originally posted by lake10 Bewijzen! Foto's plaatsen! |
STFU!
buttseckz? lolol!1!1one
| Originally posted by websley Een wonderwereld die ik het afgelopen halfjaar totaal heb gemist! Sorry jongens |

| Originally posted by eieregooie SOOOOOOW!! Grote smoel voor zo'n kleine postcount!!! |

| Originally posted by SnuggLe *proest* |
| Originally posted by SnuggLe Whahahaha toe maar ei! Rellen! Een rellende moderator...oh oh oh! Ben ik op vakantie, mis ik weer alle fun. You didnt miss me, right? ![]() Oh, nog behoefte aan een Egypte fotoverslag iemand? ![]() |

| Originally posted by eieregooie Als mod voelde ik mij genoodzaakt het gat dat werd veroorzaakt door jouw afwezigheid op te vullen. Gelieve volgende keer je afwezigheid ruim van tevoren aan te geven, zodat wij samen een waardige vervanger kunnen aanstellen... ![]() Laat maar komen die pics |
Plaatjes zouden wel leuk zijn tho 
Luie donder kom hier met dat verhaal
Pics lijken me leuk.
Nog gedoken Snuggle ??
| Originally posted by Smirnoff Pics lijken me leuk. Nog gedoken Snuggle ?? |
| Originally posted by SnuggLe Ja ja ja! Hele dikke onderwaterfoto's heb ik, echt kicken! |

| Originally posted by Three 'O Three Doe dan ook voorzichtig, hij zei toch dat ie lang was? |
Hey! Ik ben ook nieuw, en ik 'lurk' hier al een tijdje rond ( vooral dj boot en chill out ) en toch uiteindelijk maar ff aangemeld. Nou heb ik al hier en daar wat posts gemaakt, dus hier maar ff voorstellen,
ik ben Floris, 19 jaar jong, woon vlakbij Rotterdam. Ik luister naar heel veel soorten muziek, ben echte muziekfan, geniet van heel veel soorten. Ik draai zelf uplifting en techtrance en groovy/funky/latin/tech/en vooral deephouse.
| Originally posted by 6iki_Snake Hey! Ik ben ook nieuw, en ik 'lurk' hier al een tijdje rond ( vooral dj boot en chill out ) en toch uiteindelijk maar ff aangemeld. Nou heb ik al hier en daar wat posts gemaakt, dus hier maar ff voorstellen, ik ben Floris, 19 jaar jong, woon vlakbij Rotterdam. Ik luister naar heel veel soorten muziek, ben echte muziekfan, geniet van heel veel soorten. Ik draai zelf uplifting en techtrance en groovy/funky/latin/tech/en vooral deephouse. |
Hoi, en welkom hier !