TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »

Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 18:41:

Skulle g�rna vilja att ShyTrance ber�ttade hur hans bidrag ska vara... �r det tre olika t-shirts... �r det tv� med olika tryck.... vilket ska va fram, vilket ska va bak... vill du ha fler kombinationer som man kan r�sta p� ?

Posted by MarkzMan_X on Jan-23-2004 18:52:

hej alla swetas in klotterplanket !

T-Shirts look nice!

Posted by ScuL on Jan-23-2004 19:20:

quote:
Originally posted by MarkzMan_X
hej alla swetas in klotterplanket !

T-Shirts look nice!

komen jullie dit forum nou ook al bestormen?

Posted by dj_hysterix on Jan-23-2004 20:32:

Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ?

Posted by MarkzMan_X on Jan-23-2004 20:54:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ?

What did i do yesterday?

Uhh... studying?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 21:11:

Offtopic goes in this thread
please --->>> http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=71883

Posted by fede on Jan-24-2004 12:03:

Jag t�nkte att alla kunde v�lja filket framtryck som skulle va b�st, om d ska t�cka hela br�stet lr bara en liten p� n�gon sida...
o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan g�ra allt svartvitt omd skulle h�ja priset f�r mycket typ ..

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 12:15:

quote:
Originally posted by ShyTrance
Jag t�nkte att alla kunde v�lja filket framtryck som skulle va b�st, om d ska t�cka hela br�stet lr bara en liten p� n�gon sida...
o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan g�ra allt svartvitt omd skulle h�ja priset f�r mycket typ ..

Jag g�r fler varianter isf. vill g�rna undvika att f� f�r m�nga tr�dar/poll�ar kring det h�r.

Posted by ScuL on Jan-24-2004 12:17:

s� d�.....

A-varianten �r kanske liten f�r stor men ja.. det kom f�r att jag klippade logon direkt ur f�rsta f�rslaget. kan alltid g�r det lite mindre.

i svart

och i bl�

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 12:47:

Ville bara n�mna lite kring TranceClubbers t-shirt.
Den fick dom till priset 180:- fr�n tryckaren och det var n�r dom best�llde �ver 100 exemplar och d� har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga p� en �rmen.
Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad f�rg (n�got sj�lvlysande) & logan p� �rmen i silverliknande f�rg.

T�nkte bara ni kan f� en liten id� om hur det kan g� till och kosta. Men hur m�nga vi skall best�lla �r steg 3 och kommer allts� l�ngre fram

Japp nu ska jag b�rja sammanst�lla alla bidrag lite snyggt s� det ser ut som dom sitter p� en och samma t-shirtmodell...

Fortfarande s� har en del inte ber�ttat vart deras tryck skall sitta.
Glorie... har f�rst�t hur du sagt det ska vara p� framsidan... �r det allt ?
Knomaden... hur har du t�nkt att din ska sitta ?
Nyx... hur har du t�nkt att din ska sitta ?

Dessa har jag bidrag ifr�n... Vilka har jag missat ? Har nyligen haft datorhaveri.
glorie
knomaden
mindshooter
nyx
scul
ShyTrance
SWE_TRANCE

ps. f�rst�r man vart man kommer ifr�n om det bara st�r tranceaddict eller sweta ? Kom att t�nkte p� n�r jag var p� Trinity 2 och en kille hade en t-shirt d�r det endast stog "tranceaddict" och jag fr�gade s�klart vad han hette p� TA men han sa d� att det visste han inte ens vad det var, han var bara medlem p� TC och sa han var addicted to trance

Posted by JayBee on Jan-24-2004 13:24:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Dessa har jag bidrag ifr�n... Vilka har jag missat ? Har nyligen

jag tror att dragonfly h�ll p� med n�gra f�rslag oxo. du kan v�l avvakta n�gon dag bara, hon sa att hon skulle maila dem till dig.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 13:28:

quote:
Originally posted by JayBee
jag tror att dragonfly h�ll p� med n�gra f�rslag oxo. du kan v�l avvakta n�gon dag bara, hon sa att hon skulle maila dem till dig.
Yes yes... har gjort klart alla bidrag nu s� jag kan sl�nga upp f�r en omr�stning n�r som helst

Posted by Nyx on Jan-24-2004 14:30:

quote:
Ville bara n�mna lite kring TranceClubbers t-shirt.
Den fick dom till priset 180:- fr�n tryckaren och det var n�r dom best�llde �ver 100 exemplar och d� har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga p� en �rmen.
Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad f�rg (n�got sj�lvlysande) & logan p� �rmen i silverliknande f�rg.

T�nkte bara ni kan f� en liten id� om hur det kan g� till och kosta. Men hur m�nga vi skall best�lla �r steg 3 och kommer allts� l�ngre fram

Det hade varit coolt med uv-tryck!

180:- �r ju v�ldigt billigt dessutom..men hur m�nga medlemmar har vi h�r som kan t�nkas k�pa en t-shirt? knappast s� m�nga som 100 pers iaf.

quote:

Nyx... hur har du t�nkt att din ska sitta ?

Jag hade t�nkt ett stort tryck p� ryggen och ev. ha URL p� br�stet eller ett stort tryck p� magen och en liten URL vid nacken.

quote:
ps. f�rst�r man vart man kommer ifr�n om det bara st�r tranceaddict eller sweta ?

De flesta p� TA l�r fatta vad SWETA st�r f�r iaf. Annars kan man ju l�gga till "sweden" n�nstans.

Posted by Nyx on Jan-24-2004 14:33:

n�gra fler f�rslag..

Posted by knomaden on Jan-24-2004 14:34:

Steve:

3 f�rslag;

1 litet diskret "n�ra hj�rtat". Jamen, vi har ju SWETA close to our hearts...

1 p� br�stet st�rre...

Alternativ tre - som ettan diskret fram och det stora som tv�an p� ryggen.

Peace,
Anders

PS. Steve; G�llande tryckpriser med f�rdig t-shirt - d� vi till�mpar "sustainable/direct trade" med v�r fabrik i Uganda, som ocks� trycker tshirten, s� kommer vi billigare undan �n 180 kr/stycket...till h�gre b�de faktisk, social, etisk och ekologisk kvalitet...en snygg t-shirt som dessutom ger merv�rdet "gott samvete" . Joseph Muwonge, Executive Director OAM Uganda, var p� fabriken i torsdags och fick 2004 �rs prislista f�r samtliga tre kvalitetsniv�er, han skall maila �ver den snarast. DS.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 14:52:

Re: n�gra fler f�rslag..

quote:
Originally posted by Nyx

Snyggt mannen men s� hur blir det med tryck p� br�stet... vill g�rna att det ska vara s� tydligt som m�jligt... kommer bli 100 olika kombinationer annars... Tvivlar �ven p� att alla dom f�rslagen �r n�dvv�ndiga. Jag gillar mest den du b�rjade med.

Med fler �n 1 f�rslag har automatiskt mindre chans att f� sin utvald till det officiella trycket

Posted by Glorie on Jan-24-2004 17:26:

quote:
Glorie... har f�rst�t hur du sagt det ska vara p� framsidan... �r det allt ?

hehe aaaa jag har bara ett bidrag, allts� det f�rsta de andra var bara lek och de e t�nkt att den ska va p� framsidan. l�nken till TA kan st� p� baksidan.. hade inte t�nkt s� mycke p� den (ehum)

h�ller me Nyx! UV vore GRYMMEBRA

Posted by dbl on Jan-24-2004 17:56:

ok.. det e �ver nu.... trycket e f�rdigt o h�ller p� att bli printat... h�r e t-shirten som alla kommer ha p� n�sta fest

Posted by Aendy on Jan-24-2004 18:59:

quote:
Originally posted by dbl
ok.. det e �ver nu.... trycket e f�rdigt o h�ller p� att bli printat... h�r e t-shirten som alla kommer ha p� n�sta fest

Gillar stavfelet!

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 19:02:

quote:
Originally posted by dbl

�r det en bild p� du eller en brud... ser ut som ett par D-kupor d�r Du f�r bilda klubb med jowafe j/k

Posted by dbl on Jan-24-2004 20:04:

quote:
Originally posted by Aendy
Gillar stavfelet!

vilket stavfel????????????????????

o det e jag steve... DENNA bilden
o neeeeeee.. har inga br�st

Posted by fede on Jan-24-2004 20:11:

quote:
Originally posted by dbl
vilket stavfel????????????????????

"becaus" stavas because

Posted by dbl on Jan-24-2004 20:55:

quote:
Originally posted by ShyTrance
"becaus" stavas because

STORT stavfel att man r�kar missa e:et

la ju verkligen ner tid p� bilden

Posted by St_Andrew on Jan-24-2004 21:11:

quote:
Originally posted by dbl
la ju verkligen ner tid p� bilden

gjorde du?

Posted by fede on Jan-25-2004 10:37:

h�r e mitt slutgiltiga bidrag d�, alla delar har f�tt namn s� att ni kan s�ga vilken kombination ni gillar b�st... hoppas ni gillar dem

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »