TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »
Skulle g�rna vilja att ShyTrance ber�ttade hur hans bidrag ska vara... �r det tre olika t-shirts... �r det tv� med olika tryck.... vilket ska va fram, vilket ska va bak... vill du ha fler kombinationer som man kan r�sta p� ?
hej alla swetas in klotterplanket !
T-Shirts look nice!
| quote: |
| Originally posted by MarkzMan_X hej alla swetas in klotterplanket ! T-Shirts look nice! |
Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ? 
| Originally posted by dj_hysterix Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ? |
Offtopic goes in this thread
please --->>> http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=71883 
Jag t�nkte att alla kunde v�lja filket framtryck som skulle va b�st, om d ska t�cka hela br�stet lr bara en liten p� n�gon sida...
o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan g�ra allt svartvitt omd skulle h�ja priset f�r mycket typ ..
| Originally posted by ShyTrance Jag t�nkte att alla kunde v�lja filket framtryck som skulle va b�st, om d ska t�cka hela br�stet lr bara en liten p� n�gon sida... o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan g�ra allt svartvitt omd skulle h�ja priset f�r mycket typ .. |
s� d�.....
A-varianten �r kanske liten f�r stor men ja.. det kom f�r att jag klippade logon direkt ur f�rsta f�rslaget.
kan alltid g�r det lite mindre.
i svart

och i bl�

Ville bara n�mna lite kring TranceClubbers t-shirt.
Den fick dom till priset 180:- fr�n tryckaren och det var n�r dom best�llde �ver 100 exemplar och d� har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga p� en �rmen.
Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad f�rg (n�got sj�lvlysande) & logan p� �rmen i silverliknande f�rg.
T�nkte bara ni kan f� en liten id� om hur det kan g� till och kosta. Men hur m�nga vi skall best�lla �r steg 3 och kommer allts� l�ngre fram
Japp nu ska jag b�rja sammanst�lla alla bidrag lite snyggt s� det ser ut som dom sitter p� en och samma t-shirtmodell...
Fortfarande s� har en del inte ber�ttat vart deras tryck skall sitta.
Glorie... har f�rst�t hur du sagt det ska vara p� framsidan... �r det allt ?
Knomaden... hur har du t�nkt att din ska sitta ?
Nyx... hur har du t�nkt att din ska sitta ?
Dessa har jag bidrag ifr�n... Vilka har jag missat ? Har nyligen haft datorhaveri.
glorie
knomaden
mindshooter
nyx
scul
ShyTrance
SWE_TRANCE
ps. f�rst�r man vart man kommer ifr�n om det bara st�r tranceaddict eller sweta ? Kom att t�nkte p� n�r jag var p� Trinity 2 och en kille hade en t-shirt d�r det endast stog "tranceaddict" och jag fr�gade s�klart vad han hette p� TA men han sa d� att det visste han inte ens vad det var, han var bara medlem p� TC och sa han var addicted to trance
| Originally posted by SteveTranz4ever Dessa har jag bidrag ifr�n... Vilka har jag missat ? Har nyligen |
| Originally posted by JayBee jag tror att dragonfly h�ll p� med n�gra f�rslag oxo. du kan v�l avvakta n�gon dag bara, hon sa att hon skulle maila dem till dig. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ville bara n�mna lite kring TranceClubbers t-shirt. Den fick dom till priset 180:- fr�n tryckaren och det var n�r dom best�llde �ver 100 exemplar och d� har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga p� en �rmen. Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad f�rg (n�got sj�lvlysande) & logan p� �rmen i silverliknande f�rg. T�nkte bara ni kan f� en liten id� om hur det kan g� till och kosta. Men hur m�nga vi skall best�lla �r steg 3 och kommer allts� l�ngre fram |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nyx... hur har du t�nkt att din ska sitta ? |
| Originally posted by SteveTranz4ever ps. f�rst�r man vart man kommer ifr�n om det bara st�r tranceaddict eller sweta ? |
n�gra fler f�rslag..

Steve:
3 f�rslag;
1 litet diskret "n�ra hj�rtat". Jamen, vi har ju SWETA close to our hearts...
1 p� br�stet st�rre...
Alternativ tre - som ettan diskret fram och det stora som tv�an p� ryggen.
Peace,
Anders
PS. Steve; G�llande tryckpriser med f�rdig t-shirt - d� vi till�mpar "sustainable/direct trade" med v�r fabrik i Uganda, som ocks� trycker tshirten, s� kommer vi billigare undan �n 180 kr/stycket...till h�gre b�de faktisk, social, etisk och ekologisk kvalitet...en snygg t-shirt som dessutom ger merv�rdet "gott samvete"
. Joseph Muwonge, Executive Director OAM Uganda, var p� fabriken i torsdags och fick 2004 �rs prislista f�r samtliga tre kvalitetsniv�er, han skall maila �ver den snarast. DS.
Re: n�gra fler f�rslag..
Originally posted by Nyx |
| Originally posted by SteveTranz4ever Glorie... har f�rst�t hur du sagt det ska vara p� framsidan... �r det allt ? |
de andra var bara lek
och de e t�nkt att den ska va p� framsidan. l�nken till TA kan st� p� baksidan.. hade inte t�nkt s� mycke p� den (ehum)
ok.. det e �ver nu.... trycket e f�rdigt o h�ller p� att bli printat... h�r e t-shirten som alla kommer ha p� n�sta fest

| Originally posted by dbl ok.. det e �ver nu.... trycket e f�rdigt o h�ller p� att bli printat... h�r e t-shirten som alla kommer ha p� n�sta fest |
| Originally posted by dbl ok.. det e �ver nu.... trycket e f�rdigt o h�ller p� att bli printat... h�r e t-shirten som alla kommer ha p� n�sta fest |
Du f�r bilda klubb med jowafe
j/k
| Originally posted by Aendy Gillar stavfelet! |
| Originally posted by dbl vilket stavfel???????????????????? |
| Originally posted by ShyTrance "becaus" stavas because |
| Originally posted by dbl la ju verkligen ner tid p� bilden |
h�r e mitt slutgiltiga bidrag d�, alla delar har f�tt namn s� att ni kan s�ga vilken kombination ni gillar b�st... hoppas ni gillar dem