TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »

Posted by dbl on Sep-30-2005 11:41:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Har en kompis som lirar det, J�MT... kan knappt umg�s l�ngre f�r han �r s� uppslukad i det spelet

fattar inte hur dem kan palla med och spela J�MT... har inf�rksaffat det nu och suttit och spelat i 3dagar nu.. inte hela tiden dock... typ lagt mig vid 1 dem 2 f�rsta dagarna.. men dock satt jag uppe hela natten nu.. la mig typ 8 p� morgonen och sov till 12... men skulle aldrig palla att s�tta mig och spela p� direkten igen... k�nner fan att jag m�ste vila fr�n spelet.. heh... s� tror inte mina kompisar kommer att m�rka n�n speciell �ndring direkt

Posted by zoric on Sep-30-2005 12:56:

Jag lirade FIFA ig�r, Haha, Det var fan skitkul

Posted by jofawe on Sep-30-2005 14:42:

quote:
Originally posted by dbl
fattar inte hur dem kan palla med och spela J�MT... har inf�rksaffat det nu och suttit och spelat i 3dagar nu.. inte hela tiden dock... typ lagt mig vid 1 dem 2 f�rsta dagarna.. men dock satt jag uppe hela natten nu.. la mig typ 8 p� morgonen och sov till 12... men skulle aldrig palla att s�tta mig och spela p� direkten igen... k�nner fan att jag m�ste vila fr�n spelet.. heh... s� tror inte mina kompisar kommer att m�rka n�n speciell �ndring direkt

F�r vi g�ra ett IRL/socialt experiment p� dig?

Posted by dbl on Sep-30-2005 17:29:

quote:
Originally posted by jofawe
F�r vi g�ra ett IRL/socialt experiment p� dig?

f�r jag betalt f�r det????

Posted by DjAviander on Sep-30-2005 23:07:

quote:
Originally posted by dbl
Vilka h�r lirar WoW???
hade f�rst inte t�nkt k�pa det, men en tjej p� jobbet har snackat s� j�kla mycket om det nu s� blir ju s� j�kla sugen.. lirade en av betorna ocks� och gillade ju det... men inte best�mt mig �nnu...

s� va tycker ni om det??

H�r har det precis inf�rskaffats och jag fixade i ordning mitt f�rsta Konto idag.

Har dock gubbar sen tidigare p� en kompis Acc. Jag tycker f�r �vrigt att WoW �r FETT KUL och fett p� det mesta. N�got som jag tycker �r lite synd dock �r hur oerh�rt beroende-framkallande spelet kan vara. L�skigt.

Lirar iaf p� Laughing Skull och ska b�rja p� Earthen Ring och ev. Twilights Hammer.

Posted by zoric on Sep-30-2005 23:28:

quote:
Originally posted by DjAviander
H�r har det precis inf�rskaffats och jag fixade i ordning mitt f�rsta Konto idag.

Har dock gubbar sen tidigare p� en kompis Acc. Jag tycker f�r �vrigt att WoW �r FETT KUL och fett p� det mesta. N�got som jag tycker �r lite synd dock �r hur oerh�rt beroende-framkallande spelet kan vara. L�skigt.

Lirar iaf p� Laughing Skull och ska b�rja p� Earthen Ring och ev. Twilights Hammer.

Finns ingen i min klass som inte har testat det d�r spelet, Jag vill inte testa det alls pga. det �r s� beroendeframkallande. Men det var v�rre f�rra �ret, D� var hela min klass besatta av det d�r. Fyfan vad jobbigt och sitta och lyssna p� hur l�ngt de har kommit och skit.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-30-2005 23:52:

Lite fr�gor till v�ra data/spel-n�rdar

Kan man bara k�ra Battlefield 2 p� n�tverk/internet ?

Kan man l�gga till "bot'ar" i Call of duty ?
Allts� jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett j�vla tag men sen lyckades jag ! Men d� �r det ju bara han och jag i spelet som ska d�da varandra.... lite tomt.

Vill g�rna k�ra p� samma s�tt i Battlefield 2 som verkar 100 g�nger h�ftigare...

6000
Ingen spam
Inga power-post
Inga poster i "Vad lyssnar ni p� nu"-tr�den (raderade)
500 poster f�rlorade i den stora HDD-krashen 2002

Posted by St_Andrew on Oct-01-2005 02:25:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Lite fr�gor till v�ra data/spel-n�rdar

Kan man bara k�ra Battlefield 2 p� n�tverk/internet ?

Kan man l�gga till "bot'ar" i Call of duty ?
Allts� jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett j�vla tag men sen lyckades jag ! Men d� �r det ju bara han och jag i spelet som ska d�da varandra.... lite tomt.

Vill g�rna k�ra p� samma s�tt i Battlefield 2 som verkar 100 g�nger h�ftigare...

6000
Ingen spam
Inga power-post
Inga poster i "Vad lyssnar ni p� nu"-tr�den (raderade)
500 poster f�rlorade i den stora HDD-krashen 2002

Grattis steve

Posted by jofawe on Oct-01-2005 08:34:

quote:
Originally posted by dbl
f�r jag betalt f�r det????

Nej

Posted by dbl on Oct-01-2005 11:01:

quote:
Originally posted by jofawe
Nej

skojade bara

Posted by GyLLe on Apr-03-2006 23:55:

lite off men m�ste prova...

t�nkte fr�ga om n�n vet hur man k�r mot botar i CS? Jag sitter ju p� 56K � kan inte k�ra online . har j�vligt folig koll p� CS � hur de funkar med allt, men t�nkte l�ra mig, b�ttre sent �n aldrig eller hur

Posted by Aendy on Jan-31-2007 20:20:

�r det n�gon som spelat Europa Universalis? Hur komplicerat �r det isf?

Posted by PoiZoN on Jan-31-2007 20:32:

N�ra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt f�r n�gra �r sen, men har nu inte spelat ett dugg p� ngt �r, men skulle vara kul att spela lite p� skoj med n�ra h�r om det finns folk som fortfarande spelar ett s� gammalt spel Givetvis expansion d�, inte orginal

Annars vore det kul att spela tetrinet mot n�ra h�rifr�n, om n�n spelar det

Posted by Cloudburst on Jan-31-2007 22:13:

quote:
Originally posted by PoiZoN
N�ra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt f�r n�gra �r sen, men har nu inte spelat ett dugg p� ngt �r, men skulle vara kul att spela lite p� skoj med n�ra h�r om det finns folk som fortfarande spelar ett s� gammalt spel Givetvis expansion d�, inte orginal

Annars vore det kul att spela tetrinet mot n�ra h�rifr�n, om n�n spelar det

har en kompis som b�rjade spela det igen fast single player uppdragen. Han blev r�tt besatt.

Posted by DjAviander on Feb-05-2007 09:01:

Hur m�nga har fastnat i Burning Crusade och tillika World of Warcrafttr�sket?

Posted by Vizay on Feb-05-2007 10:50:

jag har faktiskt gjort precis det omv�nda, jag har b�rjat casuallira iom TBC.

Har ett konto som ligger och maler men �r bara inne n�n g�ng i veckan typ (beh�ver jag p�peka att jag inte betalar f�r det? )

Posted by Pjox on Feb-05-2007 11:38:

Jag vill ocks� slippa betala f�r mitt konto!
S� irriterande att inte kunna spela n�r jag �r hemma, men har inte lust att betala �ver 100 kr bara f�r att spela n�gon g�ng!
�hh!

Men �r dom nya raserna n�ge roliga?
�r �ven dom blodiga alverna vackra?

Posted by Vizay on Feb-05-2007 14:25:

Har startat en blood elf smink i pvp-syfte, �r helt okej (men hur t�nkte dom d� dom gav sminkarna blink egentligen?!).

Men de nya raserna tillf�r inte s� mycket, det �r mer outlands som �r den stora grejen

Nya klasser hade smakat godare imo!

Posted by WoberT on Feb-05-2007 15:43:

Jag har ju fallit tillbaks i tr�sker igen o g�tt o k�pt WoW o TBC.. lirade p� amerikanske servers precis n�r spelet sl�pptes d�r o h�ll p� i ett �r men sen tr�ttnade jag.. o s� nu har jag b�rjat igen. J�kla vanebildande spel det d�r .. k�r Draenei priest.

Posted by [SWE]Helios on Feb-05-2007 19:31:

Konsol > PC

Posted by Pjox on Feb-06-2007 10:22:

quote:
Originally posted by Vizay
Har startat en blood elf smink i pvp-syfte, �r helt okej (men hur t�nkte dom d� dom gav sminkarna blink egentligen?!).

Men de nya raserna tillf�r inte s� mycket, det �r mer outlands som �r den stora grejen

Nya klasser hade smakat godare imo!

Haha jag fattade inte alls vad du skrev! En blood elf smink?

Men sen d�k den lilla lampan upp ovanf�r mitt huvud

Posted by DjAviander on Feb-06-2007 12:22:

Jag ska nog vara glad att jag inte har b�rbar dator med WiFi i Frankrike, annars hade jag fan game:at bort ALL tid p� det nya underbara korst�get!

Skulle l�tt vilja ha en Dranei Palle Eller Blood-Shammie.. Men vizay, hur g�r du f�r att inte betala? Du vill inte tipsa en Internetcaf�-sittande desperat n�rd litegrann? (Och vad fan �r Smink )

Posted by Pjox on Feb-06-2007 14:05:

quote:
Originally posted by DjAviander
Men vizay, hur g�r du f�r att inte betala? Du vill inte tipsa en Internetcaf�-sittande desperat n�rd litegrann? (Och vad fan �r Smink )

Nu var ju detta inte ricktat till mig men jag r�kar veta hur aset slipper betala... Han k�nner r�tt m�nniskor eller r�tt m�nniska
Och smink �r rogue. N�r vissa ska skriva n�gon om rogues s� stavar dom fel p� det och skriver rouge villket �r smink...

Posted by jofawe on Feb-06-2007 15:58:

jag spelar Bomberman Deluxe p� mobilen .. sjuuuuukt beroendeframkallande!

Posted by [SWE]Helios on Feb-07-2007 22:44:

Jag �r fett sugen p� Gears of War just nu. N�n som k�rt?

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »