TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Har en kompis som lirar det, J�MT... kan knappt umg�s l�ngre f�r han �r s� uppslukad i det spelet |
Jag lirade FIFA ig�r, Haha, Det var fan skitkul 
| Originally posted by dbl fattar inte hur dem kan palla med och spela J�MT... har inf�rksaffat det nu och suttit och spelat i 3dagar nu.. inte hela tiden dock... typ lagt mig vid 1 dem 2 f�rsta dagarna.. men dock satt jag uppe hela natten nu.. la mig typ 8 p� morgonen och sov till 12... men skulle aldrig palla att s�tta mig och spela p� direkten igen... k�nner fan att jag m�ste vila fr�n spelet.. heh... s� tror inte mina kompisar kommer att m�rka n�n speciell �ndring direkt |
| Originally posted by jofawe F�r vi g�ra ett IRL/socialt experiment p� dig? |
| Originally posted by dbl Vilka h�r lirar WoW??? hade f�rst inte t�nkt k�pa det, men en tjej p� jobbet har snackat s� j�kla mycket om det nu s� blir ju s� j�kla sugen.. lirade en av betorna ocks� och gillade ju det... men inte best�mt mig �nnu... s� va tycker ni om det?? |
| Originally posted by DjAviander H�r har det precis inf�rskaffats och jag fixade i ordning mitt f�rsta Konto idag. Har dock gubbar sen tidigare p� en kompis Acc. Jag tycker f�r �vrigt att WoW �r FETT KUL och fett p� det mesta. N�got som jag tycker �r lite synd dock �r hur oerh�rt beroende-framkallande spelet kan vara. L�skigt. Lirar iaf p� Laughing Skull och ska b�rja p� Earthen Ring och ev. Twilights Hammer. |
Lite fr�gor till v�ra data/spel-n�rdar
Kan man bara k�ra Battlefield 2 p� n�tverk/internet ?
Kan man l�gga till "bot'ar" i Call of duty ?
Allts� jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett j�vla tag men sen lyckades jag ! Men d� �r det ju bara han och jag i spelet som ska d�da varandra.... lite tomt.
Vill g�rna k�ra p� samma s�tt i Battlefield 2 som verkar 100 g�nger h�ftigare...
6000
Ingen spam
Inga power-post
Inga poster i "Vad lyssnar ni p� nu"-tr�den (raderade)
500 poster f�rlorade i den stora HDD-krashen 2002
| Originally posted by SteveTranz4ever Lite fr�gor till v�ra data/spel-n�rdar Kan man bara k�ra Battlefield 2 p� n�tverk/internet ? Kan man l�gga till "bot'ar" i Call of duty ? Allts� jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett j�vla tag men sen lyckades jag ! Men d� �r det ju bara han och jag i spelet som ska d�da varandra.... lite tomt. Vill g�rna k�ra p� samma s�tt i Battlefield 2 som verkar 100 g�nger h�ftigare... 6000 Ingen spam Inga power-post Inga poster i "Vad lyssnar ni p� nu"-tr�den (raderade) 500 poster f�rlorade i den stora HDD-krashen 2002 |
| Originally posted by dbl f�r jag betalt f�r det???? |
| Originally posted by jofawe Nej |
lite off men m�ste prova...
t�nkte fr�ga om n�n vet hur man k�r mot botar i CS? Jag sitter ju p� 56K � kan inte k�ra online
. har j�vligt folig koll p� CS � hur de funkar med allt, men t�nkte l�ra mig, b�ttre sent �n aldrig
eller hur
�r det n�gon som spelat Europa Universalis? Hur komplicerat �r det isf?
N�ra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt f�r n�gra �r sen, men har nu inte spelat ett dugg p� ngt �r, men skulle vara kul att spela lite p� skoj med n�ra h�r om det finns folk som fortfarande spelar ett s� gammalt spel
Givetvis expansion d�, inte orginal 
Annars vore det kul att spela tetrinet mot n�ra h�rifr�n, om n�n spelar det 
| Originally posted by PoiZoN N�ra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt f�r n�gra �r sen, men har nu inte spelat ett dugg p� ngt �r, men skulle vara kul att spela lite p� skoj med n�ra h�r om det finns folk som fortfarande spelar ett s� gammalt spel Givetvis expansion d�, inte orginal ![]() Annars vore det kul att spela tetrinet mot n�ra h�rifr�n, om n�n spelar det |
Hur m�nga har fastnat i Burning Crusade och tillika World of Warcrafttr�sket?
jag har faktiskt gjort precis det omv�nda, jag har b�rjat casuallira iom TBC.
Har ett konto som ligger och maler men �r bara inne n�n g�ng i veckan typ (beh�ver jag p�peka att jag inte betalar f�r det?
)
Jag vill ocks� slippa betala f�r mitt konto!
S� irriterande att inte kunna spela n�r jag �r hemma, men har inte lust att betala �ver 100 kr bara f�r att spela n�gon g�ng!
�hh!

Men �r dom nya raserna n�ge roliga?
�r �ven dom blodiga alverna vackra?
Har startat en blood elf smink i pvp-syfte, �r helt okej (men hur t�nkte dom d� dom gav sminkarna blink egentligen?!).
Men de nya raserna tillf�r inte s� mycket, det �r mer outlands som �r den stora grejen 
Nya klasser hade smakat godare imo!
Jag har ju fallit tillbaks i tr�sker igen o g�tt o k�pt WoW o TBC.. lirade p� amerikanske servers precis n�r spelet sl�pptes d�r o h�ll p� i ett �r men sen tr�ttnade jag.. o s� nu har jag b�rjat igen. J�kla vanebildande spel det d�r
.. k�r Draenei priest.
Konsol > PC 
| Originally posted by Vizay Har startat en blood elf smink i pvp-syfte, �r helt okej (men hur t�nkte dom d� dom gav sminkarna blink egentligen?!). Men de nya raserna tillf�r inte s� mycket, det �r mer outlands som �r den stora grejen ![]() Nya klasser hade smakat godare imo! |
Jag ska nog vara glad att jag inte har b�rbar dator med WiFi i Frankrike, annars hade jag fan game:at bort ALL tid p� det nya underbara korst�get!
Skulle l�tt vilja ha en Dranei Palle
Eller Blood-Shammie.. Men vizay, hur g�r du f�r att inte betala?
Du vill inte tipsa en Internetcaf�-sittande desperat n�rd litegrann?
(Och vad fan �r Smink
)
| Originally posted by DjAviander Men vizay, hur g�r du f�r att inte betala? Du vill inte tipsa en Internetcaf�-sittande desperat n�rd litegrann? (Och vad fan �r Smink ) |
eller r�tt m�nniska
jag spelar Bomberman Deluxe p� mobilen .. sjuuuuukt beroendeframkallande!
Jag �r fett sugen p� Gears of War just nu. N�n som k�rt?