TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
1ste uur beter ? het 2de uur was ONGELOOFLIJK goed
echt massive damn beste 2de uur ooit durf ik zelfs zegge , totaal mijn stijl
wtf nog steeds nie gedaan??? en wanneer maken ze bekend wie de cd heeft gewonne? 
edit: ah nu dus!
edit2: ik dus niet 
>HHEHEHEHE I WIN
me men broer gestuurd en ik win 
eeeyy
een beta gewonnen ???? 
| quote: |
| Originally posted by pooley >HHEHEHEHE I WIN me men broer gestuurd en ik win |
geweldiiiig!
proficiat pooley !!!!
enjoy the cd
ik zal hem wel gewoon in de winkel gaan kopen ...
Zo spaar ik weeral geld he 
Super blij, men hart boenkt aan 180 
Spijtig da het de naam van men broer is maja, familienaam, even goed 
| quote: |
| Originally posted by TOR Woodschokk - Tulips & Chocolate (G&M Project Remix) |
De Marcel Woods Remix was al super.
ow Proficiat Pool!!! kdacht al: hoeilaart, da komt me bekend voor
!
| quote: |
| Originally posted by pooley >HHEHEHEHE I WIN me men broer gestuurd en ik win |
Dikke Proficiat POOLEY!!! Houd de naam van de BeTa's hoog
Veel luistergenot he man!!!
Feliciteerd Pooley
Ik heb hem net ook besteld, net als de vinyl-samplers 
Dank u danku 
ben er echt wel content mee
zoals elke donderdag op cafe, iemand deftige ftp's voor ASOT episodes
Gefeliciteerd met je cd knul 
weer naar de kroeg als gewoonlijk op donderdag, maar robvox houdt er momenteel wel de swoeng in met children, woeeeei 
Wooohhohooo vanuit de etalage van de bijenkorf op de DAM in Amsterdam

Zehra je liedje!! 
uitstekend begin zoals vorige week 
All�, tis me gelukt! voor ne keer luister ik asot eens vanaf 8u 
Beginvocals sucken zwaar :/
midden vocals zijn beter
geef me maar een dub 
ik hou enorm van deze vocals
en niet om de lyrics (want die zijn idd een beetje... ahem), maar gewoon de melodie, het gevoel..
| quote: |
| Originally posted by TOR ik hou enorm van deze vocals en niet om de lyrics (want die zijn idd een beetje... ahem), maar gewoon de melodie, het gevoel.. |
Just tuned in!!! 
Phantom manor !! massive. die bassline oh man man man heerlijk
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Phantom manor !! massive. die bassline oh man man man heerlijk |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.