TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by diffas on Sep-03-2004 16:25:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Eik� t��ll� voi lukea mit��n threadia t�rm��m�tt� mainoksiin, prkl?

No niin kauan kuin signaturet on k�yt�ss�, mainoksia joutuu
kest�m��n.

Posted by Mr.Mystery on Sep-03-2004 17:27:

quote:
Originally posted by diffas
No niin kauan kuin signaturet on k�yt�ss�, mainoksia joutuu
kest�m��n.

En min� kyll� signatureista puhunut...

Posted by Mr.Mystery on Sep-03-2004 17:28:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Mit�, ei kai se haittaa jos s�nky puuttuu.. lattialla nukkuminen karaisee.

No ei kai, kyll� niit� kalusteita sitten ajallaan kertyy liiankin kanssa kun pit�is olla muuttamassa niin ei tied� mihin ne kaikki mahtuu.

Jees, s�ngyn + ruokap�yd�n saan sunnuntaina ja huomenna menen ikeasta hommaamaan tietokone- ja levarip�yt��. Kahvinkeitin ja mikroaaltouuni jo l�ytyy niin mit�s muuta sit� tarvitseekaan

Posted by GrimReaper on Sep-03-2004 17:34:

quote:
Jees, s�ngyn + ruokap�yd�n saan sunnuntaina ja huomenna menen ikeasta hommaamaan tietokone- ja levarip�yt��. Kahvinkeitin ja mikroaaltouuni jo l�ytyy niin mit�s muuta sit� tarvitseekaan

Juu kyll�h�n sit� kahvilla ja l�mmitett�vill� Saarioisten keng�npohjilla p�rj�� pitk�lle. nimim. "Teenjuoja ja tee-se-itse kokki".

Posted by diffas on Sep-03-2004 18:00:

quote:
En min� kyll� signatureista puhunut...

Jaa? Mainos mik� mainos.

Posted by Mr.Mystery on Sep-03-2004 19:31:

quote:
Jaa? Mainos mik� mainos.

Niin... ?

Posted by diffas on Sep-03-2004 19:57:

Hitto taas mainoksia. Ei voi v�ltty� miss��n!

Posted by BetaFactory on Sep-04-2004 15:36:

Ovatko skandit menneet sekaisin, vai onko vain paikallinen ongelma meikäläisellä?

Posted by Eis on Sep-04-2004 16:55:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Ovatko skandit menneet sekaisin, vai onko vain paikallinen ongelma meikäläisellä?

Sama ongelma t��ll�kin. :/

Posted by GrimReaper on Sep-04-2004 18:08:

Kuten my�s. Ilmeisesti Swamperin serveri bugittaa jotenkin tai jotain vastaavaa.

*EDIT* Nyt toimii OK taas.

Posted by Mr.Mystery on Sep-05-2004 14:47:

quote:
Hitto taas mainoksia. Ei voi v�ltty� miss��n!

Luuletko olevasi hauskakin?

Posted by diffas on Sep-05-2004 15:10:

quote:
Luuletko olevasi hauskakin?

Kaada vaan itsellesi, m� en ota t�n��n.

Posted by Mr.Mystery on Sep-05-2004 17:09:

Piip.

Posted by GrimReaper on Sep-05-2004 17:51:

Soh soh lapset! �lk��s nyt noin riehaantuko pikkuasiasta. Jotta asia ei vaivaa niit� joita se ei todellakaan kiinnosta, teen vaikka "itsens� mainostamiselle", promotukselle oman osion jonne sitten jatkossa saa postata vastaavat biisilinkit ym. materiaalin.

Posted by Puuhis on Sep-07-2004 13:42:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Soh soh lapset! �lk��s nyt noin riehaantuko pikkuasiasta. Jotta asia ei vaivaa niit� joita se ei todellakaan kiinnosta, teen vaikka "itsens� mainostamiselle", promotukselle oman osion jonne sitten jatkossa saa postata vastaavat biisilinkit ym. materiaalin.

Voiko samaan paikkaan laittaa my�s "itsens� myynti" viestit?

Posted by GrimReaper on Sep-07-2004 15:38:

quote:
Originally posted by Puuhis
Voiko samaan paikkaan laittaa my�s "itsens� myynti" viestit?

Kai sit� sitten voi.. jos pit�� man wh00ramisesta.

Posted by afastest on Sep-08-2004 11:55:

jos joku ei ole viel� huomannut niin TA:lla on k�ynniss� top10 ��nestys: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

Itse olen jo ��nest�nyt, laittakaa tekin omanne top10 (jos ette viel� ole), ois kivaa n�hd� ne.

Posted by GrimReaper on Sep-08-2004 13:37:

quote:
Originally posted by afastest
jos joku ei ole viel� huomannut niin TA:lla on k�ynniss� top10 ��nestys: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

Itse olen jo ��nest�nyt, laittakaa tekin omanne top10 (jos ette viel� ole), ois kivaa n�hd� ne.

M� oon ainakin jo ��nest�ny aikoja sitten.

Posted by MekkaFIN on Sep-08-2004 14:45:

quote:

Ei kait noita ny osaa valita... :|

Posted by GrimReaper on Sep-08-2004 23:37:

quote:
Originally posted by MekkaFIN
Ei kait noita ny osaa valita... :|

Miksei? Ei t�ss� nyt oo henki kyseess� vaan 10 biisi�. Mulla meni listan pohtimiseen ehk� 10 minsaa. Ei se nyt niin vakavaa voi olla. Sinne vaan laittamaan 10 biisi� listaan!

Posted by afastest on Sep-09-2004 10:11:

V�h�n vinkkin� voisin kertoa miten valitsin oman top10. Aikaa kyll� meni enemm�in kuin 10 minuuttia. Eli ensin vaan kirjoitan yl�s ne biisit jotka heti tulevat mieleen tai vaan py�riv�t usein p��ss�. T�m�n j�lkeen yrit�n muistaa mit� biisej� kuuntelin eritt�in paljon esim vuosi, kaksi, kolme, nelj� jne vuotta sitten.

T�m�n j�lkeen viel� yrit�n palauttaa mieleen kaikkia mahdollisia tuottajia mit� tulee mieleen. Esim armin van buuren, moby, taucher, tiesto, infected mushroom, way out west, yahel, delerium jne jnpp. N�in saattaa pulpahtaa esiin lis�� biisej�.

T�m�n j�lkeen kuuntelen l�pi kaikki n�m� biisit ja yrit�n valita niist� parhaimmat...

Posted by GrimReaper on Sep-09-2004 10:47:

quote:
V�h�n vinkkin� voisin kertoa miten valitsin oman top10. Aikaa kyll� meni enemm�in kuin 10 minuuttia. Eli ensin vaan kirjoitan yl�s ne biisit jotka heti tulevat mieleen tai vaan py�riv�t usein p��ss�. T�m�n j�lkeen yrit�n muistaa mit� biisej� kuuntelin eritt�in paljon esim vuosi, kaksi, kolme, nelj� jne vuotta sitten.

T�m�n j�lkeen viel� yrit�n palauttaa mieleen kaikkia mahdollisia tuottajia mit� tulee mieleen. Esim armin van buuren, moby, taucher, tiesto, infected mushroom, way out west, yahel, delerium jne jnpp. N�in saattaa pulpahtaa esiin lis�� biisej�.

T�m�n j�lkeen kuuntelen l�pi kaikki n�m� biisit ja yrit�n valita niist� parhaimmat...

Jotenkin noinhan se kannattaa tehd� jos on vaikeuksia saada kymment� helmibiisi� listatuksi.. mulla oli suht helppoa kun oli jo kaikkien aikojen top50 listattuna .txt:lle. Sielt� sitten poimin vain sopivimmat ja siin� se! Osa tuli samantien ilman miettimist�kin, koska olin kuunnellut niit� jo kymmenisen vuotta.. jopa ylikin.

Posted by XeQtOr on Sep-11-2004 08:27:

Suomi 2 - USA 1 w00t..Hyv� SUOMI! Finaalia ei kyl voiteta..

Posted by Puuhis on Sep-11-2004 09:09:

quote:
Originally posted by XeQtOr
Suomi 2 - USA 1 w00t..Hyv� SUOMI!

Jee! \o/

quote:
Finaalia ei kyl voiteta..
Noh eip�s olla liian pessimisti nistej�.

Posted by GrimReaper on Sep-11-2004 10:54:

Noh, y�ll�/aamulla whatevah n�hd��n, tuleeko vastaan Tsekki vai K�N�D�!

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »