TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
| quote: |
| Originally posted by Mr.Mystery Eik� t��ll� voi lukea mit��n threadia t�rm��m�tt� mainoksiin, prkl? |
| Originally posted by diffas No niin kauan kuin signaturet on k�yt�ss�, mainoksia joutuu kest�m��n. |
| Originally posted by GrimReaper Mit�, ei kai se haittaa jos s�nky puuttuu.. lattialla nukkuminen karaisee. No ei kai, kyll� niit� kalusteita sitten ajallaan kertyy liiankin kanssa kun pit�is olla muuttamassa niin ei tied� mihin ne kaikki mahtuu. |
| Originally posted by Mr.Mystery Jees, s�ngyn + ruokap�yd�n saan sunnuntaina ja huomenna menen ikeasta hommaamaan tietokone- ja levarip�yt��. Kahvinkeitin ja mikroaaltouuni jo l�ytyy niin mit�s muuta sit� tarvitseekaan |
| Originally posted by Mr.Mystery En min� kyll� signatureista puhunut... |
| Originally posted by diffas Jaa? Mainos mik� mainos. |
Hitto taas mainoksia.
Ei voi v�ltty� miss��n!
Ovatko skandit menneet sekaisin, vai onko vain paikallinen ongelma meikäläisellä?
| Originally posted by BetaFactory Ovatko skandit menneet sekaisin, vai onko vain paikallinen ongelma meikäläisellä? |
Kuten my�s. Ilmeisesti Swamperin serveri bugittaa jotenkin tai jotain vastaavaa.
*EDIT* Nyt toimii OK taas.
| Originally posted by diffas Hitto taas mainoksia. Ei voi v�ltty� miss��n! |
| Originally posted by Mr.Mystery Luuletko olevasi hauskakin? |
Piip.
Soh soh lapset! �lk��s nyt noin riehaantuko pikkuasiasta. Jotta asia ei vaivaa niit� joita se ei todellakaan kiinnosta, teen vaikka "itsens� mainostamiselle", promotukselle oman osion jonne sitten jatkossa saa postata vastaavat biisilinkit ym. materiaalin.
| Originally posted by GrimReaper Soh soh lapset! �lk��s nyt noin riehaantuko pikkuasiasta. Jotta asia ei vaivaa niit� joita se ei todellakaan kiinnosta, teen vaikka "itsens� mainostamiselle", promotukselle oman osion jonne sitten jatkossa saa postata vastaavat biisilinkit ym. materiaalin. |
| Originally posted by Puuhis Voiko samaan paikkaan laittaa my�s "itsens� myynti" viestit? |
jos joku ei ole viel� huomannut niin TA:lla on k�ynniss� top10 ��nestys: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1
Itse olen jo ��nest�nyt, laittakaa tekin omanne top10 (jos ette viel� ole), ois kivaa n�hd� ne.
| Originally posted by afastest jos joku ei ole viel� huomannut niin TA:lla on k�ynniss� top10 ��nestys: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1 Itse olen jo ��nest�nyt, laittakaa tekin omanne top10 (jos ette viel� ole), ois kivaa n�hd� ne. |
| Originally posted by afastest jos joku ei ole viel� huomannut niin TA:lla on k�ynniss� top10 ��nestys: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1 Itse olen jo ��nest�nyt, laittakaa tekin omanne top10 (jos ette viel� ole), ois kivaa n�hd� ne. |
| Originally posted by MekkaFIN Ei kait noita ny osaa valita... :| |
V�h�n vinkkin� voisin kertoa miten valitsin oman top10. Aikaa kyll� meni enemm�in kuin 10 minuuttia. Eli ensin vaan kirjoitan yl�s ne biisit jotka heti tulevat mieleen tai vaan py�riv�t usein p��ss�. T�m�n j�lkeen yrit�n muistaa mit� biisej� kuuntelin eritt�in paljon esim vuosi, kaksi, kolme, nelj� jne vuotta sitten.
T�m�n j�lkeen viel� yrit�n palauttaa mieleen kaikkia mahdollisia tuottajia mit� tulee mieleen. Esim armin van buuren, moby, taucher, tiesto, infected mushroom, way out west, yahel, delerium jne jnpp. N�in saattaa pulpahtaa esiin lis�� biisej�.
T�m�n j�lkeen kuuntelen l�pi kaikki n�m� biisit ja yrit�n valita niist� parhaimmat...
| Originally posted by afastest V�h�n vinkkin� voisin kertoa miten valitsin oman top10. Aikaa kyll� meni enemm�in kuin 10 minuuttia. Eli ensin vaan kirjoitan yl�s ne biisit jotka heti tulevat mieleen tai vaan py�riv�t usein p��ss�. T�m�n j�lkeen yrit�n muistaa mit� biisej� kuuntelin eritt�in paljon esim vuosi, kaksi, kolme, nelj� jne vuotta sitten. T�m�n j�lkeen viel� yrit�n palauttaa mieleen kaikkia mahdollisia tuottajia mit� tulee mieleen. Esim armin van buuren, moby, taucher, tiesto, infected mushroom, way out west, yahel, delerium jne jnpp. N�in saattaa pulpahtaa esiin lis�� biisej�. T�m�n j�lkeen kuuntelen l�pi kaikki n�m� biisit ja yrit�n valita niist� parhaimmat... |
Suomi 2 - USA 1 

w00t..Hyv� SUOMI! Finaalia ei kyl voiteta..
| Originally posted by XeQtOr Suomi 2 - USA 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() w00t..Hyv� SUOMI! |
Finaalia ei kyl voiteta.. |
Noh, y�ll�/aamulla whatevah n�hd��n, tuleeko vastaan Tsekki vai K�N�D�!