TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »
[speurneus mode]
Gisteravond om 23:00 heeft ie nog gepost dus hij leeft nog wel steeds 
[/speurneus mode]
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez [speurneus mode] Gisteravond om 23:00 heeft ie nog gepost dus hij leeft nog wel steeds ![]() [/speurneus mode] |
Haha verdomme, ik wil ook de uitslag weten man 
Ja jongens ben ook erg benieuwd. Word gek van de spanning

geduld is een schone zaak mensen 
(dat heb ik wel geleerd bij het GAK
)
| Originally posted by SnuggLe Volgensmij een redelijke contradictie in deze post van je. Lees eens goed na. Of ben ik de enige die het niet begrijpt/het verkeerd ziet? Als jullie oordelen verschillend zijn, is de post van Harmen toch NIET voor jullie beide? |
) maar als dan blijkt dat plek 1 en 2 gedeeld worden dan heeft hij daar natuurlijk niks aan! Dus dan ga je overleggen welke mixen doorgaan en welke niet en de uitkomst van dat overleg (wat overigens meer klinkt dan dat het daadwerkelijk was) heeft Harmen gepm-ed naar Frank. Snappie?
Schiet nou toch eens op 
nog 2 uurtjes en we krijgen de uitslag.... 
uitslagen voor de volgende ronde zullen rond 0:00 bekend worden gemaakt (nog steeds geen antwoord van gtrecords)
Serieus? Zou vet zijn 
kan in om half 1 eindelijk kakken!! 
0:00 uur? Pfff ...dan lig ik te slapen!
Kan ik het voor onze poule nu nie effe bekend maken ? 
Valt me btw echt tegen van Gtrecords!
Knuppellijst! 
Btw, mensen uit zijn poule: uitkijken dat je mix niet ineens gebruikt wordt voor het een of ander 
Kolkie: ik snap het! 
Ejh alles leuk, maaruh wanneer krijgt de rest alle setjes te horen?
Of krijgen alleen de juryleden de sets te horen?
was de vorige keer toch ook dat je alleen de top 3 van de finale kon downloaden 
Kom op met die uitslagen man, van die gtrecords hoor je toch niks meer 
| Originally posted by TranceFool Kom op met die uitslagen man, van die gtrecords hoor je toch niks meer |
Ja ik lig toch al voor 12 uur te slapen en dan zie ik morgen pas dat ik door ben 
nog niks! Switch is nog aan het dartelen zeker
now moe?! ja!
ik ga dus pitten nu, zie het morgen allemaal wel..

dit zijn geen streken
switch idled al meer dan 4 uur op IRC, en ik hoorde net van blighty dat t al verschoven is naar morgen 13:00 (.....) weenie wat er van waar is maar goed, schiet lekker op zo 
En ik maar wachten..... Dit zijn geen grappen meer 
damn, ik zit over 5 uur gevangen in een bus naar Engeland voor een paar dagen
dus dan een paar dagen wachten voordat ik de uitslag van de 1e ronde weet
| Originally posted by HBtje switch idled al meer dan 4 uur op IRC, en ik hoorde net van blighty dat t al verschoven is naar morgen 13:00 (.....) weenie wat er van waar is maar goed, schiet lekker op zo |

Sorry
het feit is dat we nog steeds nxi hebben
ROFL hbtje noob! 
uitslagen komen eraan!