TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]
| quote: |
| Originally posted by Buoyant heey boys laten we allen nou eeeffe joffel houden, dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt, maar dus nu eerst ff breaken dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een kroketje uit de muur, nou wat zeg je daar fan? |
Ik sta volledig strak man !!
waar is nijn als je hem nodig hebt
Nijn? 
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Ken ik bij dat sauwseizenbroodje een suderans of twee krijgeh? |
klinkt iig toch beter dan het Antwerps 
En het West-Vlaams 
| quote: |
| Originally posted by TOR klinkt iig toch beter dan het Antwerps |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant heey boys 1laten we allen nou eeeffe joffel houden, 2dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie 3met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil 4je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt, 5maar dus nu eerst ff breaken 6dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh 7en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een 8kroketje uit de muur, 9nou wat zeg je daar fan? |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas kunt ge ook fritten uit de muur halen? |

| quote: |
| Originally posted by Meltoz Toch e mooi foto he EI Zou e ferm koppel zijn, ni dan...? |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant nee, das weer iets te veel van het goede ![]() van die "overheerlijke" hamburgers enzo wel |
| quote: |
| Originally posted by Dr Oetker Die tijden zijn al weer over voor h'm |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hehe, ja idd... we zijn al eens een "ferm koppel" geweest... probeerde net te bedenken wanneer... maar weet het nie meer... 4 of 5 jaar geleden was dat... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Anja, weet je zeker dat je me ex nie bent? Scary... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Tis ook al ruim 5 jaar geleden ![]() Haha... maar echt, als 2 druppels water... maf... Ik zei het ook al tegen Zehra na Versuz... |
Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee
Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond 
wat een research allemaal 
En een geheugen... wow. 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond |
Na een zoektocht van 3 weke nheb ik eindelijk de tracknaam gevonden van het liedje dat Sven Vath draaide toen de meesten weggingen.
t.raumschmiere-querstromzerspaner_lfo_remix
schitterend :=)
en ik vond da toevallig op msn ook!

Kwas er met u over bezig dat het een vette schijf was toen dus nu ook he sjoe 
alter ego-rocker heeft ie ook gedraaid. ik zoek er eigenlijk ook eentje van.
nie voor mij eigenlijk voor ne vriend 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.