TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
gert ne gelukkige! stel u nu eens voor dat er nog zo'n mensen niet aanbod zijn geweest.
misschien ikke wel 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas gert ne gelukkige! stel u nu eens voor dat er nog zo'n mensen niet aanbod zijn geweest. misschien ikke wel |
7 augustus
6 februari whiiii binnenkort 
[edit: 'kben blijkbaar de enigste dat in febr verjaart
]
to all who I forgot ne gelukkige en doet er nog eentje bij 
edit: meer ook natuurlijk, ma tegewoordig moete oplosse wa ge zegt, den week zijde goe van gezondheid en de week der achter legde uwen appel al
owla, thread al ff niet meer gecheckt er zijn er ondertussen weer n paar aan de beurt geweest, wel beter laat dan nooit
ne gelukkige verjaardag aan iedereen die ik het nog niet gewenst heb
Schaam mij
Weer e paar verjaardagen vergeten, toch ne keer iet op vinden, da'k't ni meer ge vergeten
Enfin direct goe inzetten se, want Teknasia is vandaag jarig, happ B-Day man 
Nog net voor het te laat is...
Gelukkige verjaardag Oester!!
![]()
Lievez, Teknasia, Icone ne gelukige verjaardag nog
Beetje te laat, maar beter laat dan....
Happy Birthday Pheatus! ![]()
Gelukkige verjaardag 
Joa, Sebastien, ne gelukkige he!
Ow nice
Thanks!!! *hug*
Binnen uurtje m'n laatste examen gaan afleggen en dan es genieten van m'n verjaardag (weliswaar een dag later makom
ge wordt niet op 1 dag 1 jaar ouder zeg'k altijd
)
| quote: |
| Originally posted by Pheatus Ow nice Thanks!!! *hug*Binnen uurtje m'n laatste examen gaan afleggen en dan es genieten van m'n verjaardag (weliswaar een dag later makom ge wordt niet op 1 dag 1 jaar ouder zeg'k altijd ) |

Happy birthday aan onze waalse Beta, lost_in_trance 
Ne gelukkige verjaardag, Nabistai! 
Congrats nabistai, maar goed dat onze benny het allemaal zo goed bijhoudt
Hoe oud word je?
HB
Ja kzal er wss weer een paar vergeten zijn. Bij deze: happy birthday to everybody for the next 10 years!
| quote: |
| Originally posted by Nyah Congrats nabistai, maar goed dat onze benny het allemaal zo goed bijhoudt |
Nabistai and Lost In Trance
Ne gelukkige allebei!
![]()
Gelukkige verjaardag mannen!! 
happy birthday voor jullie 2
happy birthdayyyyyyyyyyy 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.