TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
Originally posted by Dj_Irish Jag och Ciacomix, taget på en liten fest i Harrisburg (USA) i November. Vem som är vem får ni själva lista ut |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ciacomix måste vara "skäggbiffen" |
vadå psycho????? 

| Originally posted by dbl vadå psycho????? ![]() http://projecct06.com/junk/psycho.jpg |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hehe... är det du som är Dr dbl & Mr Daniel (Dr Jekyl & Mr Hyde) |
jag på nån resturang i italien för nån vecka sen... 
| Originally posted by St_Andrew jag på nån resturang i italien för nån vecka sen... |
| Originally posted by Glorie eyyy du erik! det är "nåt" framför din mun och haka |

Bröderna Fluff!

nyduschad, trött och bakis (från igår lördag)

Mer än så här blir det inte. Ni får kolla på mig live när jag spelar ist.. 
duy e lite lik edward norton på det kortet.
Haha.. Den var ny. Har hört Tom Cruise, Sylvester Stallone och Jared Leto förut, men Edward Norton var första gången... 
me n my friend Shaun...(((me 2 the right)))

| Originally posted by bAbYfuNk me n my friend Shaun...(((me 2 the right))) ![]() ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever Cool... so we have a NYC visitor ! Welcome to the Swedish part of TA more known as SWETA |
jag kan prata svenska, men inte altid den besta
| Originally posted by bAbYfuNk tack jag kan prata svenska, men inte altid den besta |
Jag som inte hänger med riktigt då
| Originally posted by bAbYfuNk me n my friend Shaun...(((me 2 the right))) ![]() ![]() |
hahah.. väntade bara på nåt sånt, tänkte efter snabbt men kom på att jag gott och väl kunde låta internetraggarstämpeln falla på någon annan 
Ville bara visa en rykande färsk bild som Stonefield tog på mig i fredags på Technostate 

Kul när man gillar bilderna man själv är med på ibland 
Magnus G tog en bild på mig å stenis som var jävligt gay... får se om han visar den på skelett.nu snart... ni kommer nog skratta då 
Hittade denna på Q-dance sida... sägs betyda "Property of Steve" 

Haha 
| Originally posted by SteveTranz4ever Magnus G tog en bild på mig å stenis som var jävligt gay... får se om han visar den på skellet snart... ni kommer nog skratta då ![]() |

www.skelett.nu ,, party bild sida
| Originally posted by SteveTranz4ever Hittade denna på Q-dance sida... sägs betyda "Property of Steve" ![]() ![]() Haha |

ännu en bakis dag.. trött och eländig.. hehe