TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
att lägga mig e inget problem (inte på den senaste tiden då jag brukar somna på bussen och vakna upp ngnstans långt långt borta... bättre att sova hemma)
men jag kanske borde slopa vanan att sätta mig framför datan på morgonen
Nu me ADSL kan man ju sitta upp dygnet runt. Farligt.
pyjamas på tv 
hmm.. varför jag e vaken... ni vet extremt super snygga Elisha Cuthbert ringde mig mitt i natten och sa att hon ville ha mig så jag fick ju gå upp då såklart 
eller så kan det ju vara att jag e i lumpen och var tvungen att gå upp för att jobba 
ni kan ju välja version själva
*Huga* Somnade på soffan och vaknade bara för en stund sen.... nu ska man ta sig till sängen...
Dax att gå till sängen nu....Börjar bli lite seg....
bra fråga...borde sova eftersom jga ska lira squash imorrn men jag sitter fast....snackar med nån tjej på msn å kan inte slita mig...inte bra inte bra 
Kan inte somna... fan... kommer va så trött imorgon på jobbet... hatar tidiga mornar
Go natt... 
FÖR ATT JAG MÅSTE PLUGGA !!!!! 
Varför e jag fortfarande vaken/uppe... för jag ska ringa min farsa nu som slutar jobbet kl. 23.06.... ska höra om jag får låna nån bil av han....
go natt på er alle barn
för att klockan bara e 12.. man kan ju inte sova nu 
mamma ringer snart också 
borde sova men jag väntar samtal ...kanske...e inte säker på om hon skulle ringa eller inte men ringer hon så e de på hemtelefonen å då måste jag svara illa kvickt...annars har jag ett gäng sur familj på mig 
för att jag har ångest över min C-uppsats. Viz, vill inte höra nått tonårsromantiskt kärleksdravel, if I ain´t getting some I don´t want to hear that the rest of the world is...
För att jag lider av någon slags kombination av insomnia, ålderskris, ångest och kärleksbrist. Har redan sovit i några timmar men är "up & running" igen... Har match om 6 timmar... kommer nog inte vara så fokuserad till den.
den där kombinationen låter extremt jobbig måste jag säga...får hoppas de går bra på matchen iaf aendy 
....ingen aning.....dåliga vanor....ja ska sova nu iaf...
Gonatt alla söta tranceaddicts.
aendy, ålderskris? nu?? huuh
pga av en jävla helikopeter som e ute och flyger och alldrig kommer tillbaka.... grrr 
så jävla mkt tankar i skallen som inte går bort :/
| quote: |
| Originally posted by dbl pga av en jävla helikopeter som e ute och flyger och alldrig kommer tillbaka.... grrr |

| quote: |
| Originally posted by mindshooter har du försökt med helikoptern nu igen? ![]() Jag sitter uppe och lystnar på musik...då kan man sitta lääääänge |
jag tror att den va så liten att den flög iväg
du skrev juh det 
blåser som fan här i sthlm nu.. gissa varför...
japp, du gissade rätt.. jag gick ut och körde helikoptern 
It is like 4:00 in the morning....I'm tired....I'm sick of it all...and I'm doing homework
Nå får jeg svi fordi jeg sløvet så jævlig med særemne mitt...
it's like.. 5:00 in the morning.. i'm drunk.. i'm high.. i'm in the forum *synth riff slår igång* 
*some spoooky fx* *talking with some dirty middle age detective accent* "it's like... 6 in the morning... i'm looking throu the window at the direction i came from some moments ago... it's snowing and the wind is like... some old bitch that is screaming you right in the face... i had just been out to see how much it had been raining this weekend... before i went out i got that feeling inside me that i shouldn't go outside to check it out and when i did get out and walked with slow and safe steps down first down some stairs to come to the snowy ground with my low shows welcomeing the snow inside...
when i'm coming to my goal i slowly taking my head up to watch... but the "thingie" is empty... my feeling that i shouldn't go out was right... with slow steps i'm walking back inside.... the spooky feeling of being empty, and my thought's of what it would be of seing someone.. someone i wouldn't know who it is... it kinda.. scared me.
when i finally got upstairs and i feelt safe.. i got back to work.. didn't worry anymore... now, my goal was to get out of here..
in a couple of hours i would have to go out throu the snow again...
my only hope was that the snow had stoped falling and the bitch that was screaming would stop.........."
gud vad utråkad jag e
Trippy shit!
^^
How's that for slam poetry?