TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
idd hopen dat het ingame is en geen renders. Maar toen de PS2 werd gelanceerd, en ook in de periode daarvoor, kregen we vaak plaatjes te zien over de kwaliteit in de games. Meestal waren het gewoon renders dus neem niet meteen aan dat dit direct de kwaliteit is die je gaat zien op de PS3. Uiteraard mag je altijd hopen 
Ben benieuwd naar de nieuwe generatie consoles.......maar ben zeker niet van plan gelijk er één te kopen....zo gek was ik vroeger wel.....
Die screens zijn van een PC game toch? Dacht ze eerder gezien te hebben op gamer.nl
op een andere website staat juist weer dat deze screens van de nieuwe X-Box zijn.
Hahaha volgens mij zijn nintendo,sony en microsoft helemaal gek aan het worden vanwege de bekendmaking van de nieuwe xbox van a.s. donderdag...kijken wie elkaar de loef kan afsteken 
Die images zeggen weinig. Het zijn stilstaande beelden. Laten we maar eens wachten op bewegende beelden, ben wel benieuwd naar die engines.
Deze images lijken net foto's en die kan je ook importeren vanuit foto's.
Ach jah de hoeveelheid polygoontjes boeien mij persoonlijk niet echt, het gaat allemaal om de gameplay en houdbaarheid.
Wel grappig de (fake?) specs van alle nieuwe systemen worden om je oren gegooid.
Deze zijn schijnbaar van xbox360:
360 HW:
1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD
2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
3. Customizable face plates to change appearance (would back up my last post)
4. 3 USB 2.0 ports
5. Support for 4 wireless controllers
6. Detachable 20GB drive
7. Wi-Fi ready
Custom IBM PowerPC-based CPU
- 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each
- 2 hardware threads per core
- 1 VMX-128 vector unit per core
- 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
- 9 billion dots per second
Custom ATI Graphics Processor
- 500 MNz
- 10 MB embedded DRAM
- 48-way parallel floating-point shader pipelines
- unified shader architecture
Memory
-512 MB GDDR3 RAM
- 700 MNz DDR
Memory Bandwidth
- 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
- 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
- 21.6 GB/s frontside bus
Audio
- Mulitchannel surround sond output
- Supports 48khz 16-bit audio
- 320 independent decompression channels
- 32 bit processing
- 256+ audio channels
Nintendo schijnt met dit te komen:
Stereoscopic imaging (think: 3D imaging)
Touch-screen controllers
Gyroscopes (eg. tilt controller to the right, car in game turns right, etc)
we zijn hier al aan t sparen voor die nieuwe xbox
Elke keer als ik vloek tijdens Monkey Ball DX gooien we kleingeld in de pot hehe. Kan inmiddels alle 3 de nieuwe systemen al kopen denk ik 
Sony onhult PlayStation 3
Sony heeft op hun pre-E3 persconferentie de PlayStation 3 onthuld. Het apparaat zal alle voorgaande PlayStation-spellen (dus PlayStation 1 en PlayStation 2) kunnen spelen.
In de PlayStation 3 zit de zogenaamde CELL chip die Sony ontwikkeld heeft en deze loopt op 3.2 GHz en heeft een performance van 2,18 teraflops. Aan boord zit 256MB XDR RAM geheugen en de grafische kaart heeft 256MB GDDR VRAM.
De games op de PlayStation 3 komen op Blu-Ray discs die zo'n zes keer meer data kunnen bevatten dan de huidige DVD. Naast Blu-Ray zal de PS3 ook gewoon andere discs kunnen lezen: CD-ROM, CDR+W, DVD, DVD-ROM, DVD-R en DVD+R worden allemaal ondersteund.
In totaal kunnen er zeven controllers, draadloos via Bluetooth, worden aangesloten op de PS3. Ook zitten er zes USB poorten op, vier aan de voorkant, twee aan de achterkant. Bovendien is er ondersteuning voor Memory Stick Duo, SD en Compact Flash geheugenkaartjes.
Met de PlayStation 3 kun je naast gamen ook videochatten, verbinding maken met het internet, digitale audio en video bekijken en digitale foto's bekijken.
![]()
Zo fucking cool ziet dit eruit..........hiermee gaan ze ome Bill weer kickasse.....
Die controller is wel erg ghey 
Dat ze afstappen van de Dual shock.....verrassend.....
Dat stomme ding zal wel weer 600 dollar gaan kosten 
| quote: |
| Originally posted by jp Dat stomme ding zal wel weer 600 dollar gaan kosten |
Hehehhe thnx JP, ik hou de E3 ook scherp in de gaten!
Tering! ik ga nu eerst naar gamespot.com om vol verslag te lezen over de PS3!!!!!! w00t 
| Originally posted by MaGiK54 Zo fucking cool ziet dit eruit..........hiermee gaan ze ome Bill weer kickasse..... |
| Originally posted by magrec Ik weet het nog niet hoor. Xbox heeft al een goedlopend live netwerk en sony zal flink moeten concurreren met microsoft om de prijs want de xbox 360 zou weleens rond de 300 euro kunnen gaan kosten en in vergelijking met de introductieprijs van de 1e xbox is dat een prijs van niks. |
Die PS3 lijkt wel op een papierversnipperaar 
Ziet er zeer stoer uit 
Hiero staan een hoop trailers van de ps3, vooral die van Killzone en Gran Turismo is
http://ps3.ign.com/
Vorige week had ik Brothers in Arms uitgespeeld. Dus ik ging net even multiplayen. Wat een zaad multi zeg. Call of Duty - Black hawk down was echt top. Dit is echt saai.
TeringJantje! Ik moet toch zeggen dat de spellen voor de PS3 er echt GEIL uit zien hoor. Ga maar eens naar Gamespot en zoek filmpjes van bijvoorbeeld 'Killing Day', 'Killzone 2' of 'Motor Storm'. Vooral die laatste ziet er echt te vet uit, en het blijkt dus wel realtime te zijn. ook werd er een Unreal 3 engine gedemonstreerd op de E3 door Sony en ze hebben bewezen dat de ongelooflijk mooie graphics realtime waren door met een camera wat te kloten, ronddraaien enzo. Gaat het zien zou ik zo zeggen 
we hebben ook nog de Big N! Ben erg benieuwd wat de Revolution console gaat worden.
Trouwens wat een geblaat over graphics. Lekker wichtig. In de gaming sectie op Ta staat daar een mooi comment over:
Een gast die nog steeds oude NES Zelda games speelt:
| Had they sat on their asses worrying about making Link's sword shinier instead of making it a wicked game I might not be playing the game now. |
| Originally posted by basvh Trouwens wat een geblaat over graphics. Lekker wichtig. |
Graphics vind ik vaak wel een van de meest essentiele onderdelen van een game. De graphics zorgen ook grotendeels voor de sfeer die de toon zet in een game. | quote: |
| Originally posted by basvh Een gast die nog steeds oude NES Zelda games speelt: It is all about the gameplay en daarom is Nintendo nog steeds 1. |
En ik denk niet dat je al te veel hoeft te verwachten van de Nintendo Revolution, omdat hij maar 2x krachtiger is dan de Gamecube waar de X-Box360 12x zo krachtig zou zijn als zijn voorganger en de PS3 ongeveer 20x zo krachtig als zijn voorganger. En met het uitmelken van de oude formats zie ik Nintendo dan nog niet echt zitten.
| Originally posted by TranceZoner Dus ik vind Nintendo zeker niet nummer 1, want de gameplay is vaak gebaseerd op oudere formats. Laat ze eens iets vaker wat nieuws bedenken |
volgens mij was windwaker toch echt een orgineel pareltje met die goedwerkende cartoon styl. donky kong jungle beat met die controllers.
en zo zijn er nog wel wat games die vrij orgineel waren. zeker in vergelijking met dat psdos pruts ding.
| Graphics vind ik vaak wel een van de meest essentiele onderdelen van een game. De graphics zorgen ook grotendeels voor de sfeer die de toon zet in een game. |