TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »
Tis dat je er effe bij zegt dat het een hond is.. Mijn gok was close-up van de pleepot.
Dan zat je er niet ver naast, die hond lijkt ook op een pleepot soms :
Ei lig gij nog niet maffen jong

| quote: |
| Originally posted by domineesje Ei lig gij nog niet maffen jong |


Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik...
En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten
| quote: |
| Originally posted by Transara Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik... En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten |

Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt...
en
met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren!

| quote: |
| Originally posted by Transara Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt... en met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren! |
Dus ja, inkoppertje was wel op z'n plaats 

Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! |
Salamanca deze zomer
kon eff de full size foto niet vinden... maar vond em wel mooi 
Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar caf� waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken
We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los
Mooie foto van plaza mayor,
deze heb ik bij daglicht gemaakt toen:
3 GSM pics: Leeuwarden, Berlijn en Landsmeer



| quote: |
| Originally posted by magrec Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar caf� waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los |
jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamanca gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot
Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria.
| quote: |
| Originally posted by magrec jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamance gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria. |
Zal af en toe misschien me laten zien op TA, en als ik dit jaar weer de tijd heb, een feestje meepakken..
grappig daar hebben wij dus ook een weekje bij gezeten(MESTER). Onze lerares spaans wilde altijd graag een keer een groep meenemen naar spanje maar daar was nooit animo voor. Uiteindelijk ben ik samen met een klasgenoot en wat internationale studenten er wel heen gegaan. Bij een gastgezig gezeten en 's ochtends spaanse lessen volgen en 's middags vrij
Dat ging al meteen helemaal fout. Paar van die nederlandse slettebakjes liepen daar ook rond (Jaartje of 17/18)en die lieten ons ff alle leuke kroegen zien. Er zat ook een tsjech in onze groep en ik heb nog nooit iemand zo zien zuipen. Niet goed wijs die gast haha. Die heeft in die hele week 1 les gevolgd
Ik heb er maar 1 gemist
Je moet echt discipline hebben om niet iedere avond daar te gaan stappen. (en die discipline hadden we niet), respect voor die gastjes die daar een half jaar zaten en echt iedere avond los gingen en 's ochtends brak spaans moesten praten..
ik ben laatst weer bij Maryliz, mijn verloofde, geweest in Ft Lauderdale (Florida, VS).
Ben daar bijna 3 weken geweest.
We zijn onderandere naar Key West geweest, het strand van Ft Lauderdale een paar keer bezocht, lekker wezen fietsen, stappen en nog veel meer dingen natuurlijk.
Ik heb een aantal plaatjes geschoten daar, hier een selectie:
Fort Lauderdale Beach:








Een paar leuke jachten die lagen daar in de haven van Ft Lauderdale. Lagen daar voor 1 vd grootste Boat Shows ter wereld


Tijdens het fietsen ook nog wat plaatjes gemaakt:



Naar een American College Football Game geweest in Miami:

vanaf het stadion een mooi uitzicht op Downtown Miami

Tijdens de game:



Onderweg naar Key West




Key West




Zonsondergang, altijd een happening daar in Key West:



Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen!
| quote: |
| Originally posted by Asperge Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen! |


| quote: |
| Originally posted by Ouwe Dwaas Dank je ![]() Als je even nog een jaar wacht, heb je zelfs al een vakantieadresje in Fort Lauderdale ![]() moeten we elkaar natuurlijk wel een paar keer ontmoet hebben ik laat niet iedereen binnen natuurlijk |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Bel maar en kom naar een keer hier langs , dan kom ik binnenkort daar een keer langs |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.