TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »


Posted by basd on Aug-11-2006 21:48:

Tis dat je er effe bij zegt dat het een hond is.. Mijn gok was close-up van de pleepot.


Posted by Chicane on Aug-12-2006 09:06:

Dan zat je er niet ver naast, die hond lijkt ook op een pleepot soms :


Posted by domineesje on Aug-13-2006 03:29:

Ei lig gij nog niet maffen jong


Posted by Loraine on Aug-13-2006 10:46:

quote:
Originally posted by domineesje
Ei lig gij nog niet maffen jong


Die was vannacht pas tegen vijven thuis na de FFWD Afterparty...gokje hoor


Posted by Loraine on Aug-13-2006 20:29:





Posted by Transara on Aug-14-2006 13:23:

Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik...

En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten


Posted by Loraine on Aug-14-2006 13:29:

quote:
Originally posted by Transara
Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik...

En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten


Sorry, ik verstond je nie helemaal goed
...Kzit toch nog met een lichte gehoorbeschadiging na nachtje Asta


Oh wacht nu zie ik het....nee tuurlijk post ik geen moron pix van je, Saar


Posted by Transara on Aug-14-2006 13:33:

Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt...

en met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren!


Posted by Loraine on Aug-14-2006 13:37:

quote:
Originally posted by Transara
Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt...

en met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren!


Ik zou zweren dat ik je net niet goed verstond Dus ja, inkoppertje was wel op z'n plaats
BTW: mijn camera had duidelijk geen oordoppies
Oja: check DEZE draad ook naar eens


Posted by SnuggLe on Aug-14-2006 20:22:

Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken!


Posted by eieregooie on Aug-14-2006 20:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken!


Posted by Remy D on Aug-14-2006 21:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken!

echt niet!!!, dat is geen optie....


Posted by TimeportE on Aug-18-2006 18:20:

Salamanca deze zomer



kon eff de full size foto niet vinden... maar vond em wel mooi


Posted by magrec on Aug-18-2006 18:36:

Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar caf� waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los

Mooie foto van plaza mayor,

deze heb ik bij daglicht gemaakt toen:



Posted by jp on Aug-18-2006 20:14:

3 GSM pics: Leeuwarden, Berlijn en Landsmeer






Posted by TimeportE on Aug-18-2006 20:47:

quote:
Originally posted by magrec
Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar caf� waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los

Ik heb daar spaans gestuurd deze zomer, 4 weken.. Je kan daar echt belachelijk goedkoop naar de klote gaan.. Toko's onbeperkt drinken voor 4 euro :S .. En de chupitaria, genialiteit


Posted by magrec on Aug-18-2006 20:59:

jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamanca gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria.


Posted by TimeportE on Aug-18-2006 21:02:

quote:
Originally posted by magrec
jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamance gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria.

Heb bij Mester mijn spaans geleerd, erg gezellig.. wel veel nederlanders wat opzich wel erg leuk is maar ook een zware domper.. Zal af en toe misschien me laten zien op TA, en als ik dit jaar weer de tijd heb, een feestje meepakken..


Posted by magrec on Aug-18-2006 21:10:

grappig daar hebben wij dus ook een weekje bij gezeten(MESTER). Onze lerares spaans wilde altijd graag een keer een groep meenemen naar spanje maar daar was nooit animo voor. Uiteindelijk ben ik samen met een klasgenoot en wat internationale studenten er wel heen gegaan. Bij een gastgezig gezeten en 's ochtends spaanse lessen volgen en 's middags vrij Dat ging al meteen helemaal fout. Paar van die nederlandse slettebakjes liepen daar ook rond (Jaartje of 17/18)en die lieten ons ff alle leuke kroegen zien. Er zat ook een tsjech in onze groep en ik heb nog nooit iemand zo zien zuipen. Niet goed wijs die gast haha. Die heeft in die hele week 1 les gevolgd Ik heb er maar 1 gemist Je moet echt discipline hebben om niet iedere avond daar te gaan stappen. (en die discipline hadden we niet), respect voor die gastjes die daar een half jaar zaten en echt iedere avond los gingen en 's ochtends brak spaans moesten praten..


Posted by jp on Aug-20-2006 14:53:

Decibel Outdoor (klikbaar)























Posted by Ouwe Dwaas on Nov-09-2006 19:47:

ik ben laatst weer bij Maryliz, mijn verloofde, geweest in Ft Lauderdale (Florida, VS).
Ben daar bijna 3 weken geweest.
We zijn onderandere naar Key West geweest, het strand van Ft Lauderdale een paar keer bezocht, lekker wezen fietsen, stappen en nog veel meer dingen natuurlijk.

Ik heb een aantal plaatjes geschoten daar, hier een selectie:

Fort Lauderdale Beach:










Een paar leuke jachten die lagen daar in de haven van Ft Lauderdale. Lagen daar voor 1 vd grootste Boat Shows ter wereld



Tijdens het fietsen ook nog wat plaatjes gemaakt:




Naar een American College Football Game geweest in Miami:


vanaf het stadion een mooi uitzicht op Downtown Miami


Tijdens de game:




Onderweg naar Key West





Key West





Zonsondergang, altijd een happening daar in Key West:



Posted by Asperge on Nov-09-2006 21:45:

Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen!


Posted by Ouwe Dwaas on Nov-09-2006 22:46:

quote:
Originally posted by Asperge
Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen!


Dank je

Als je even nog een jaar wacht, heb je zelfs al een vakantieadresje
in Fort Lauderdale

moeten we elkaar natuurlijk wel een paar keer ontmoet hebben
ik laat niet iedereen binnen natuurlijk


Posted by SnuggLe on Nov-12-2006 13:13:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Dank je

Als je even nog een jaar wacht, heb je zelfs al een vakantieadresje
in Fort Lauderdale

moeten we elkaar natuurlijk wel een paar keer ontmoet hebben
ik laat niet iedereen binnen natuurlijk


Bel maar en kom naar een keer hier langs , dan kom ik binnenkort daar een keer langs


Posted by Ouwe Dwaas on Nov-12-2006 18:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bel maar en kom naar een keer hier langs , dan kom ik binnenkort daar een keer langs


Is prima.
Ik ben binnenkort 2 keer in Den Haag: 16 december en 26 december
Ik stuur je wel een pm


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.