TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »
mensen die heel de tijd hun snot terug opsnuiven. zeker nu dat het zo koud is, hoort ge da CONSTANT!
SNUIT TOCH GEWOON UWE NEUS, GODVERDOMME!
De voeding van mijn computer vond het blijkbaar een goed idee om spontaan te ontploffen 
40 jarige kerel in't caf� die zonder enige aanleiding mij een (waarschijnlijk) gebroken neus heeft geslagen.
Oh en nu een beetje spoorloos is. 
Ik erger me fel aan de medebewoners van mijn appartement die er keer op keer in slagen om verkeerde dingen in de blauwe PMD zak te stoppen. Die zakken blijven dan voor de deur liggen met een grote rode FOUT-stikker op. Wat het nog erger maakt is dat ze die zakken dan laten liggen tot iemand ze dumpt in een vuilbak. Luiheid of verstaan ze geen Nederlands?
PS: Het is de eerste keer dat ik in deze thread post 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX PS: Het is de eerste keer dat ik in deze thread post |
het gebruik van "mijn ventje", daar krijg ik nu eens echt de kriebels van
Collega's die een half uur lang zagen dat ze het te druk hebben om iets voor je te doen terwijl ze in dat half uur al de helft van het werk gedaan konden hebben...
Maar ik erger me vooral aan een algemene tendens van negativiteit in de samenleving. Hoe ouder ik word, hoe meer ik het gevoel heb omringd te zijn door mensen die gebukt gaan onder de sleur van het leven en er als gevolg depressief bijlopen... Dat begint op de duur serieus op het gemoed te werken, je zou er bijna zelf depressief van worden
En maar doorzagen over ouderdomskwaaltjes die je blijkbaar al op je dertigste kunt hebben, over de elektricien die alweer niet is komen opdagen, over de buurman die zijn nieuwe tuinhuis 5 cm over de scheidingslijn heeft neergeploft, ... Daarbij komt nog een haast pathologische vorm van voyeurisme waarbij het doen en laten van de medemens voortdurend beoordeeld en bekritiseerd wordt, alsof kwaadspreken over anderen de essentie van het bestaan betekent. Ik heb er allemaal geen boodschap aan. Het is precies of je leeft pas echt als je overal in de miserie zit... Ik walg van zo'n mentaliteit.
Ik besef dat ik zelf behoorlijk negatief klink maar het is uitputtend om te functioneren in een omgeving waar veel anderen een destructieve ingesteldheid hebben, vooral als je ondervindt dat je eigen positieve en open ingesteldheid weinig effect heeft.
Ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Enkele collega's op het werk lopen ook vaak te zuchten wanneer het eens niet direct wil lukken of niet alles van een leien dakje loopt. Ook je punt dat je precies pas leeft als je overal in de miserie zit, komt min of meer bekend voor. En als je zelf dan wat positiever in het leven staat, komt dat al vaak over als na�viteit en wordt je ook direct zo bestempeld. Zonde van de tijd, maar vooral niet laten meeslepen in dat pessimisme zou ik zo zeggen...
| Originally posted by christina het gebruik van "mijn ventje", daar krijg ik nu eens echt de kriebels van |
| De irritaties des levens |
Justin Bieber en zowat alle andere tieneridolen in het algemeen 
| Originally posted by Pumaz Justin Bieber en zowat alle andere tieneridolen in het algemeen |
En dan hebben ze nog zo van de grootste kutnummers! maar het ergste is dan dat ge het zo slecht vind maar toch nog meefluiten e en nog de hele dag mee in u hoofd zitten. Ik heb dat vooral met dienen achterlijke MIKA (fuck ik haat die gast)
| Originally posted by Kaidreas En dan hebben ze nog zo van de grootste kutnummers! maar het ergste is dan dat ge het zo slecht vind maar toch nog meefluiten e en nog de hele dag mee in u hoofd zitten. Ik heb dat vooral met dienen achterlijke MIKA (fuck ik haat die gast) |
Allebei beter dan Barbara Streisand. 
Dat Glazen Huis achter mijn hoek komt ook mijn oren uit. Met als exponent de school bakvissen die wanhopig een glimp van die onnozele presentator willen opvangen. Ze gaan daar trouwens nog last krijgen met de vaste bende daklozen van de Groenplaats. De avond voor de start stond er al een vagebond op de ramen te kloppen: "Waar is die whisky!? En waar is die vodka!?". Kostelijk.
Leeghoofden die de overtollige sneeuw van hun voetpad dwars over de rijweg kieperen, waardoor er onregelmatige ophopingen ontstaan die 's nachts aan de ondergrond vastkoeken en het risicogehalte van een verplaatsing per fiets wel erg fors doen toenemen 
| Originally posted by TOR Leeghoofden die de overtollige sneeuw van hun voetpad dwars over de rijweg kieperen, waardoor er onregelmatige ophopingen ontstaan die 's nachts aan de ondergrond vastkoeken en het risicogehalte van een verplaatsing per fiets wel erg fors doen toenemen |
Ik werk in het centrum van Brugge, dan is de auto niet echt een optie 
Job kwijt, da's best wel een irritatie die kan tellen geloof ik.
Dat geloof ik ook. What happened?
| Originally posted by Real Job kwijt, da's best wel een irritatie die kan tellen geloof ik. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat geloof ik ook. What happened? |
Mijn job komt waarschijnlijk heel binnenkort vrij, if you're interested 
| Originally posted by Jasperovitsj Mijn job komt waarschijnlijk heel binnenkort vrij, if you're interested |
![]()