TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »
Woooooooooooooooooooei, ik ga steeds meer zin krijgen, cd is weer heerlijk 
Red Bull is ingeslagen! 
Eerst een lekker bezoek aan de Burger King, niet waar? 
| quote: |
| Originally posted by jp Eerst een lekker bezoek aan de Burger King, niet waar? |
Er gaan best veel mensen van NLTA naar Armin vanavond. Zouden we (+ aanhang) meer dan de helft van de kaarten hebben?
Ik en Octaaf gaan met nog 6 andere.. (Waarvan er 1tje zeeziek is
)
Misschien tot vanavond en veel plezier! 
| Originally posted by @win Shoarma hier! |
Wedstrijdje wie er het ergst uit z'n muil stinkt?? ![]()
| Originally posted by @win Wedstrijdje wie er het ergst uit z'n muil stinkt?? |
1500 kaarten waarvan 100 TA en aanhang. Dat is toch 7% 
| Originally posted by MaGiK54 viespeuk |
Ik ga ook voor de redbull vanavond, voel me nu behoorlijk moe na een lange dag werken dus zal 't wel nodig hebben! ![]()
Chilli Wopper zonder N *smikkel*
| Originally posted by jp Chilli Wopper zonder N *smikkel* |
Nou als je je tanden in de Wopper met N zet dan is ze niet blij
| Originally posted by jp Nou als je je tanden in de Wopper met N zet dan is ze niet blij |
| Originally posted by @win Is dit een bekenning?! Ben jij onze gedoodverfde favoriet vanavond? |
| Originally posted by MaGiK54 Ik stink heel me leven al dus ja ik ben er van overtuigd dat ik ga winnen |
| Originally posted by @win Shoarma hier! |
| Originally posted by @win Had ik al verteld dat de winnaar een rondje geeft zodra Armin BOAA draait? |
| Originally posted by MaGiK54 Nee dat had je nog niet vertelt...is dat een TA-rondje of gehele boot, want anders gaat ik nog ff een uurtje of 2 onder de douche staan.... |
Ik mats je weer
Nou mede-TA'ers, Tot vanavond!!!
Veel plezier voor de mensen die gaan!
| Originally posted by @win mijn Swift |
Tot vanavond mensen! Wordt gezellig dacht ik zo! 
Veel plezier mensen, maak d'r wat van op die boot! Maar dat zal vast en zeker wel lukken met zoveel TA'ers! :-)
... je zou gewoon met het hele forum een keer die boot moeten kapen, zoveel TA'ers zijn er