TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Maak je geen zorgen, schoonbroer. |
x-tune, het lukt nie... kheb al zoveel geprobeerd 
| Originally posted by Kaidreas x-tune, het lukt nie... kheb al zoveel geprobeerd |
^tette 
Don't go there, echt

| Originally posted by Jasperovitsj Don't go there, echt |
Den eerste die met zijn smerige smufen aan mijn zus komt krijgt ne ferme smurf op zijne smurf hoor, wees daar maar zeker van!!

heeft een van u zusters ook zo van da smurvend mooi blond haar?
en waarom hebben wij nog geen kennis kunnen maken met u zus van 18??
| Originally posted by Kaidreas en waarom hebben wij nog geen kennis kunnen maken met u zus van 18?? |
Hahaha PICS or STFU!!!
Ik heb ook nog een zusje te huur btw 
Hahah, dees gaat de goeie richting uit.
pics or stfu !
Ze komt in ieder geval al niet naar de Beta-party...
Flauw ze , echt, maar ze zal wel naar RnB luisteren zeker 
Ongeveer, maar niet de commerciele boecht, eerder de oudere dingen die nog soul hadden. En ook wat rock, wat soul en funk, wat 80'ties, wat latin,...
But I'm still not posting a pic 
kheb ewa latin-groove stuff 
bring her on and shakeuuuuuuuuuuuuuh 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X kheb ewa latin-groove stuff ![]() |
- ze houdt van �chte latin, zonder groove erbij
| Originally posted by Jasperovitsj She doesn't like that - geloof me, ik heb al alle soorten EDM geprobeerd, they don't like it. Alleen mijn moeder vindt Ian Pooley wel leuke muziek! - ze houdt van �chte latin, zonder groove erbij |

| Originally posted by DeSpErAtOs-X iedereen valt te bekeren |
^ Uw vriendin moest het lezen, gij playboy!
Anyway, laten we het anders is hebben over andere zussen ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met vrouwelijke gezinsleden 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Uw vriendin moest het lezen, gij playboy! |
...
lol j/k e
| Originally posted by DeSpErAtOs-X pumaz ... uw charisma ewa bijschaven e lol j/k e |
oefening baart kunst!
| Originally posted by Pumaz Dat was geen grap, ik probeer(de) al mijn (ex)vriendinnen te bekeren naar (goeie) EDM (daarmee bedoel ik niet uitsluitend prog) maar het is mij nog nooit echt gelukt... |
diversiteit in een relatie kan ook heel interessant zijn he
| Originally posted by Nyah misschien eens een andere aanpak proberen? |
| Originally posted by Pumaz Dat was geen grap, ik probeer(de) al mijn (ex)vriendinnen te bekeren naar (goeie) EDM (daarmee bedoel ik niet uitsluitend prog) maar het is mij nog nooit echt gelukt... |