TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »
En bij Mercury & Solace ga ik mijn stembanden eruit schreeuwen:
REACH OUT REACH OUT FOR MEEE REACH OUT
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ik ga ook met de auto, kan wel even vragen of er nog ruimte is.. PDV? |
(mits er nog kaarten zijn...)
| bla bla bla Camera’s zijn gewoon toegestaan uiteraard. |
| Originally posted by TranceFool Mocht je nog een plekje over hebben houd ik me aanbevolen (mits er nog kaarten zijn...) |
| Originally posted by Jappio Sorry remco, we zitten vol |

| Originally posted by Partyhardy! Dus het wordt toch: 22.00-24.00: DJ Mason 24.00-05.00: Tiësto 05.00-07.00: Mark Norman |
| Originally posted by tijs08 is deze nu al timetable officieel bevestigd? |
| Originally posted by dj pdv Ik denk dat ze het een verrassing houden dan moet je wel vroeg komen |
| Originally posted by franzelare kan iemand dat bevestigen want ik geloof er geen klote van! ze zeggen dus dat ik geen perstoestemming heb voor mijn professionele cam maar ik geloof er echt geen reet van! |
Heeft er nog iemand een kaartje over, of kan er makkelijk aan komen... pm mij dan gaarne 
| Originally posted by tijs08 Heeft er nog iemand een kaartje over, of kan er makkelijk aan komen... pm mij dan gaarne |
ja weet ik, maar bezorgen via de post kan nooit binnen 1 dag nog...
Ga even morgen naar het postkantoor, of bij de VVV, die verkopen ticketservice kaartjes.
Morgen is het zover
| Originally posted by Asperge Morgen is het zover |
Ik kan al niet wachten op het laatste uurtje!
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Ga even morgen naar het postkantoor, of bij de VVV, die verkopen ticketservice kaartjes. |
Ga morgen naar het postkantoor, of de VVV, die verkopen ticketservice kaartjes.
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Ga morgen naar het postkantoor, of de VVV, die verkopen ticketservice kaartjes. |
het is niet voor mij, voor mijn broeder... ik heb al lang een kaartje
en ZIN!!!
echt klote dat ik niet ga
| Originally posted by Remy D echt klote dat ik niet ga |
ik ook niet meer! voel me zwaaaar beroerd! en dat juist vandaag!
fuck zooi! heb gelukkig wel mijn kaartje door kunnen spelen aan een maat van me.
| Originally posted by Partyhardy! Jij ook al niet?!?! ik ook niet meer! voel me zwaaaar beroerd! en dat juist vandaag! fuck zooi! heb gelukkig wel mijn kaartje door kunnen spelen aan een maat van me. |
.. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat
| Originally posted by Remy D tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me .. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat |
Tuurlijk ben ik er!
| Originally posted by Partyhardy! hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! Tuurlijk ben ik er! |
. hihi word echt super vanavond
| Originally posted by Remy D hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes . hihi word echt super vanavond |
@ Onno & Remy
Was er ook graag heen gegaan, maar ik had m'n vrienden al beloofd om in Tilburg te gaan stappen. Dus nu wordt het lekker zuipen bij Tilburg zingt