TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »
Artist: Irene Cara
Song: Flame
Baby look at me
And tell me what you see
You ain't seen the best of me yet
Give me time I'll make you forget the rest
I got more in me
And you can set it free
I can catch the moon in my hands
Don't you know who I am
Remeber my name
Flame
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly
High
I feel it coming together
People will see me and cry
Flame
I'm gonna make it to heaven
Light up the sky like a flame
Flame
I'm gonna live forever
Baby remember my name
lalala...

| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik ben benieuwd of je mond ook zo groot zal zijn op de beta party. |
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG en na deze wijze woorden werd toni stil... |
ik kan echt ni tegen iemand zijn die (naast paulie dan) een van de meest voorkomende mafia namen heeft
'k ga moeten meecatchen met hem op de party 
groot gelijk Alexander! 
| quote: |
| http://www.rukola.com/afterparty.html |
Toni wil gewoon geen pic posten omdat hij eigelijk heel bekend is etc. De letters i, d en t komen niet voor niets in zijn naam voor
(kom nu is af me die foto)
zoek de beta's 
OOOOOOOOoomg prepare to dance for Dj NICO
Heb dan toch ergens een oude webcam-pic gevonden, dit ben ik dus:

ne pc op de gang? 
| quote: |
| Originally posted by Antony ne pc op de gang? |
, is de pc waar mijn broer en zus vooral op zitten. Ik gebruik bijna enkel de pc op mijn kamer.
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Heb dan toch ergens een oude webcam-pic gevonden, dit ben ik dus: |
| quote: |
| Originally posted by Zehra zo anders dan da ik me u had voorgesteld |
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe ge me dan wel had voorgesteld? |
| quote: |
| Originally posted by Zehra blond |
| quote: |
| Originally posted by Zehra zo anders dan da ik me u had voorgesteld |
luc heeft wel iets weg van mijn beerput
| quote: |
| Originally posted by TOR luc heeft wel iets weg van mijn beerput |
TOR. 
yes !!!

zehra bored? =p
neh... more pix pls
zoveel nieuwe gezichten hier die we nog moeten zien
| quote: |
| Originally posted by Zehra zo anders dan da ik me u had voorgesteld |

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Joa, da is. Die foto stelt'em ook ni helemaal voor zoalstem is. Int echt zietem eruit gelijk hij hier is ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.