TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
Originally posted by Estuera hehe, zowat een unoffici�le beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen. iemand nog een verzoekje? |
.
tgaat heel slecht weer worden te zondag
is die main stage in de openlucht?
| Originally posted by Bomar is die main stage in de openlucht? |
ondanks het voorspelde slecht weer nog niet wanhopen
kan plaatselijk vaak h�el ander weer zijn dan ze in
het KMI voorspellen!
heel anders ,als in: 25� en een zomers zonnetje
er heerst daar van tijd wel een microklimaatje,maar ik vrees toch voor het weer,afin laat dat de pret niet bederven
edit:het terrein ziet er precies nog degelijk uit qua modder
edit2: oh en estuera silent waves doet altijd plezier om te horen h�
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk
.
En aangezien ik deze keer kan beginnen en niet moet overnemen van signum gaat het ook niet zo'n ramset worden als vorige maand in de asta. Mojado en Cor Fijneman draaien later die dag ook nog dus die zullen dat wel doen deze keer
.
| Originally posted by Estuera Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk . |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aur�lie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
- Solar + gevolg...
- Giesber
- xcape
- CygnusX
- speentje + Friend
- mrcanon
Heb m'n kaart al paar maand. Ik ga samen met BZRK en enkele vrienden. Dit gaat echt wel de max worden, nu hopen op goed weer.
Ik volg net als speentje de BETA's al een tijdje (ergens eind vorig jaar). Zal me straks ook eens voorstellen 
NB: Estuera, als er nog plaats is in je platenkoffer, steek er Tales From The South ook maar bij 
| Originally posted by BZRK Flow niet vergeten, pleaaaase |
Originally posted by Estuera hehe, zowat een unoffici�le beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen. iemand nog een verzoekje? |
| Originally posted by Kaidreas plastic boy-live another live ..., en ik ben een slaaf voor de rest van u leven |
| Originally posted by Dark Apostle BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken. Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies? |
De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook.
Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. 
Als ge een pint tegen u kop voelt wilt het zeggen, die schijven spelen !
cava? 
| Originally posted by Estuera Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. |
geniet er vooral zelf h�el erg van Estuera! kijk alvast erg uit naar je set 
| Originally posted by Estuera De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook. Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. |
Estuera staat bij mij ook in het groot aangekruist, eerste keer dat ik hem aan t werk kan zien, en verwacht veel van mijn gouwgenoot 
Dus plz Jonas laat ons genieten van heerlijke uplifting, melodic trance...
I have this feeling,
Armin gaat Communication spelen
tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook
dus moet hij het echt wel op Tomorrowland ook draaien
sry ben beetje nog steeds zooo zot van die plaat
vooral nu ik ze hoor tijdens die ASOT
| Originally posted by The_G0dfather tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook |
Inderdaad, ik vrees voor Dance Valley taferelen
En ik hoor toch ook al van enkele mensen dat ze afhaken vanwege het weer, dus ik hoop dat ze daar niet te veel volk door verliezen...
Nog 1 kaart in de uitverkoop 
Als ge der zelf nog achterkomt, doe ik er eventueel nog 5� vanaf 
| Originally posted by TOR lol wat voor werkwoord is me dat? anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag |
Af en toe een bui is zo erg niet h� en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen h�, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...
| Originally posted by E-motion_error Af en toe een bui is zo erg niet h�_�n er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen h�_regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ... |
) schoenen, zonder regenjas en met een jeansbroek...