TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Gladius on Aug-12-2005 09:03:

quote:
Originally posted by Estuera
hehe, zowat een unoffici�le beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.

iemand nog een verzoekje?

als je belooft om silent waves/7 clouds/travels te draaien dan kom ik heel je set ipv een deel .
ga je wat minder hard draaien dan op intuition?

Posted by Bomar on Aug-12-2005 09:39:

tgaat heel slecht weer worden te zondag
is die main stage in de openlucht?

Posted by BZRK on Aug-12-2005 09:40:

quote:
Originally posted by Bomar
is die main stage in de openlucht?

Helaas ja. Maar tging vandaag ook slecht weer zijn, en de zon is hier ook aant schijnen.

Posted by speentje on Aug-12-2005 09:49:

ondanks het voorspelde slecht weer nog niet wanhopen
kan plaatselijk vaak h�el ander weer zijn dan ze in
het KMI voorspellen!

Posted by cyberia on Aug-12-2005 10:05:

heel anders ,als in: 25� en een zomers zonnetje
er heerst daar van tijd wel een microklimaatje,maar ik vrees toch voor het weer,afin laat dat de pret niet bederven

edit:het terrein ziet er precies nog degelijk uit qua modder

edit2: oh en estuera silent waves doet altijd plezier om te horen h�

Posted by Estuera on Aug-12-2005 10:49:

Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk .

En aangezien ik deze keer kan beginnen en niet moet overnemen van signum gaat het ook niet zo'n ramset worden als vorige maand in de asta. Mojado en Cor Fijneman draaien later die dag ook nog dus die zullen dat wel doen deze keer .

Posted by BZRK on Aug-12-2005 10:59:

quote:
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk .

Flow niet vergeten, pleaaaase

Posted by mrcanon on Aug-12-2005 13:38:

- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aur�lie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
- Solar + gevolg...
- Giesber
- xcape
- CygnusX
- speentje + Friend
- mrcanon

Heb m'n kaart al paar maand. Ik ga samen met BZRK en enkele vrienden. Dit gaat echt wel de max worden, nu hopen op goed weer.

Ik volg net als speentje de BETA's al een tijdje (ergens eind vorig jaar). Zal me straks ook eens voorstellen

NB: Estuera, als er nog plaats is in je platenkoffer, steek er Tales From The South ook maar bij

Posted by IgnazZio on Aug-12-2005 13:51:

quote:
Originally posted by BZRK
Flow niet vergeten, pleaaaase

+50

Posted by Kaidreas on Aug-12-2005 15:38:

quote:
hehe, zowat een unoffici�le beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.

iemand nog een verzoekje?

plastic boy-live another live
of mike -massive motion, en ik ben een slaaf voor de rest van u leven

Posted by Dark Apostle on Aug-12-2005 15:40:

quote:
Originally posted by Kaidreas
plastic boy-live another live
..., en ik ben een slaaf voor de rest van u leven

Ierse, zie eens wat ik op CD heb staan

BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken.

Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies?

Posted by Bomar on Aug-12-2005 16:14:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken.
Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies?

schandalig!!!
mss zeggen ze dat omdat een dj meestal platen draait van iemand anders, en dat ge daarom geen echte fan kunt zijn van wat hij draait, omdat ge van te voren nie weet wat hij draait

maar da klopt ook nie, want een dj heeft meestal toch wel een bepaalde stijl en plaatkeuze

ik ga toch wel echt voor dj's, veel minder voor de acts, al maakt het dat wel soms veel beter

Posted by Estuera on Aug-12-2005 16:24:

De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook.

Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien.

Posted by pooley on Aug-12-2005 16:32:

Als ge een pint tegen u kop voelt wilt het zeggen, die schijven spelen !
cava?

Posted by mrcanon on Aug-12-2005 16:47:

quote:
Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien.

Ja, snap ik wel, in een uurtje kan je maar 8 � 10 platen draaien. Spijtig eigenlijk dat je maar een uur draait, maar ja een uur is beter dan niets. Ik zal dan ook immens genieten van dat uurtje

Posted by speentje on Aug-12-2005 17:57:

geniet er vooral zelf h�el erg van Estuera! kijk alvast erg uit naar je set

Posted by Push2005 on Aug-12-2005 18:02:

quote:
De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook.

Palma Solane mag ook hoor

Posted by Solar1 on Aug-12-2005 19:52:

Estuera staat bij mij ook in het groot aangekruist, eerste keer dat ik hem aan t werk kan zien, en verwacht veel van mijn gouwgenoot

Dus plz Jonas laat ons genieten van heerlijke uplifting, melodic trance...

Posted by The_G0dfather on Aug-12-2005 20:02:

I have this feeling,
Armin gaat Communication spelen
tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook
dus moet hij het echt wel op Tomorrowland ook draaien

sry ben beetje nog steeds zooo zot van die plaat
vooral nu ik ze hoor tijdens die ASOT

Posted by TOR on Aug-12-2005 20:14:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook

lol wat voor werkwoord is me dat?

anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag

Posted by Jasperovitsj on Aug-12-2005 20:15:

Inderdaad, ik vrees voor Dance Valley taferelen

En ik hoor toch ook al van enkele mensen dat ze afhaken vanwege het weer, dus ik hoop dat ze daar niet te veel volk door verliezen...

Posted by Pheatus on Aug-12-2005 20:21:

Nog 1 kaart in de uitverkoop
Als ge der zelf nog achterkomt, doe ik er eventueel nog 5� vanaf

Posted by The_G0dfather on Aug-12-2005 20:34:

quote:
Originally posted by TOR
lol wat voor werkwoord is me dat?

anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag

bah, 't is zeker weer draaide ...
altijd hetzelfde
W-Vl owns
en 'k had overigens een fijne 10 voor m'n Nederlands Spreekvaardigheid

Posted by E-motion_error on Aug-12-2005 21:08:

Af en toe een bui is zo erg niet h� en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen h�, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...

Posted by The_G0dfather on Aug-12-2005 21:26:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet h�_�n er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen h�_regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...

lol ben van plan te gaan met m'n 'beste' (doet me denken aan plechtige communie ofzo ) schoenen, zonder regenjas en met een jeansbroek...

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »