TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »

Posted by Jasperovitsj on Jul-24-2005 23:12:

Ben je zeker dat mijn mix nergens in de 2de ronde beland is? Want @win leek toch wel mijn mix beoordeeld te hebben in de 2de ronde? Misschien is er gewoon iets foutgelopen met de nummering ofzo?
Misschien kan iemand anders uit de jury van de poule waarin ik normaal moest zitten aan de hand van de tracklist al dan niet bevestigen of mijn mix erbij was of het gewoon TranceFool's mix was?

Posted by Asperge on Jul-24-2005 23:14:

Ik heb mijn commentaar nog De mixen die in de finale staan waren ook mijn favorieten

quote:

Mix 1:
Lekker proggie mixje met een aantal bekende platen, blinkt dus niet uit in originaliteit maar bouwt heerlijk op, mixwerk is ook netjes, verdient een finale plaats.
8/10

Mix 4:
De beste mix uit deze groep vind ik, alle ingredi�nten voor een finaleplaats: puik mixwerk, goede trackselectie en heerlijk opgebouwd.
8.5/10

Mix 5:
Mix 5 is een lekker trance mixje, maar er zitten wel erg veel hitjes in en het blijft wat op de vlakte, het begint al vrij hard en blijft hard tot het einde. De laatste plaat blijft natuurlijk wel een geniale euforische afsluiter maar dat kon het niet redden.
7/10

Mix 7:
Mix 7 kende ik nog van de vorige ronde, daar ging hij nog net door ten koste van Ei. Maar tussen dit geweld houdt mix 7 helaas geen stand, de mix is wel lekker maar wat oppervlakkig zeker vergeleken met de rest.
7/10

Mix 13:
Mix 13 is vrij goed, tot ergens in de 63e minuut er een giga trainwreck inzit, dat verpest gelijk de hele sfeer en kan de mix dus niet door naar de finale wat mij betreft. De gave platen en de goede opbouw maken het toch nog tot een 7. Zonder die mixfout zeker finalist geweest imo.
7/10

Posted by Jasperovitsj on Jul-24-2005 23:32:

Yep, 13 is dus de mijne
En dan is er uiteindelijk toch geen probleem denk ik? Gewoon een typfout in Phortjes post, maar met de indeling van de mixen zat alles correct

Posted by Real on Jul-25-2005 05:10:

Ziezo, mixje staat online.

Download: Real - BENLTA 2005 Mix

Posted by Phortje on Jul-25-2005 05:27:

Ah in de indeling zat inderdaad geen fout, alleen bij de uitwerking van de resultaten van de 2e ronde. Alles in orde dus

Posted by moogwai on Jul-25-2005 11:01:

quote:
Originally posted by Real
Spijtig. Veel succes nog aan de finalisten !

Mijn tracklist:

• Luminary - My World (Arksun Remix) [Lost Language]
  • Oliver Moldan - Beauty In L.A. (Main Mix) [Superstar]
  • Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) [Data Records]
  • 8 Wonders - The Morning After (Octagen's Night Before Remix) [Somatic Sense]
  • Vadik - Fate [In Trance We Trust]
  • Alucard presents the 49th Line - Blue On Blue (Octagen Dub Remix) [Somatic Sense]
  • Clear & Present - Elevate (John O'Callaghan Remix) [A State Of Trance]
  • UKNY Connection - Amsterdam (Phynn Remix) [Selective Recordings]
  • Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix) [Reset Records]
  • M.I.B. - Keep Pushin' [Captivating Sounds]
  • Purple Haze - Adrenaline [Oxygen Recordings]
  • U-Turn - One Way [ID&T]
  • Modulation - Spirits (Slusnik Luna Remix) [Vandit]

Download: Real - BENLTA 2005 Mix

Goede mix, ik moest deze in de eerste ronde beoordelen. Enigste minpunt vind ik dat deze mix iets te veel gepitched is. Voor de rest goed gemixed voor een trance set en best leuke tracks die niet echt overplayed zijn.

En In Silence is gewoon het beste nummer van 2004!

Posted by moogwai on Jul-25-2005 11:05:

Oh ja, best grappig dat ik goed in ID-en blijf, niet alleen van tracks, maar ook van de DJ . Ik had de mix van Glaniskanis, Siesta en van 2 finalisten (nou ja, nagenoeg zeker ) goed. De overige dj's die ik moest beoordelen kende ik niet genoeg ervoor.

Posted by eieregooie on Jul-25-2005 14:12:

Ik heb al 2 favorieten... Nu wordt het echt lastig

Posted by SnuggLe on Jul-25-2005 20:09:

Sorry, heb mijn reviews ook niet meer Staan in de PM's die ik naar iedereen in mijn poule heb gestuurd. Kan iemand die returnen?

Ga nu de mixen laagladen.

Posted by Lynxx on Jul-26-2005 11:39:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
haha dankje! ik vind beetje trance/progressive plaatjes aan elkaar mixen saai, dus ik ga liever wat stoeien met mn 1000tjes en djm600, zouden meer djs meoten doen imo

Dat zou ik echt heeeeeeel graag doen ja, alleen dat kost een beetje veel centjes. Maar het komt nog wel...

Posted by SnuggLe on Jul-27-2005 07:31:

Nou, de 4 overgebleven mixen zijn zeker wel kwaliteit. Een of 2 met redelijk wat hitjes, maar verder allemaal super. Het oordelen wordt lastig. Ik ga meer voor de 'niet standaard'-mixen met een goede opbouw, en volgensmij zit er daar wel eentje van tussen.
Maar we zullen zien! Zal het weekend nog even luisteren. Toch zitten er bij 2 mixjes kleine mixfouten. In de finale mogen die wel zwaar aangerekend worden, denk ik zo.

In ieder geval zijn alle mixen zeker al topper! Complimenten voor de 4 heren! Klinkt allemaal netjes!

Posted by Little Theseus on Jul-27-2005 08:27:

zo ik heb mn setje ook ff geupload:

download yousendit

Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[edit] reseed [/edit]

Posted by SnuggLe on Jul-27-2005 18:24:

Kan wel horen dat nr 1 een Sasha fan is btw

Overigens, nu we toch weten welke mensen bij de laatste 4 zitten, kunnen we dan niet meteen even een tracklist van alle 4 de heren krijgen? Ik ben wel benieuwd namelijk. Voor de beoordeling maakt dat geen drol uit.

Posted by SnuggLe on Jul-28-2005 18:10:

Oke, vraag ik het nog eens, maar dan korter: kan iemand mij dan ALLEEN de titel geven van nr 2 van MIX1.

Ik ben HE LE MAAL verliefd!

Posted by Ding Chavez on Jul-30-2005 14:50:

Nu ook ter download, ik laat hem een weekje online staan:

VA-Promo_Mix_June_2005-Mixed_By_Markos-CD-2005

01. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Original Mix) [Bedrock Records]
02. Nathan Fake - Coheed [Traum Schallplatten]
03. System 7 - Planet 7 (Holden Remix) [A-Wave]
04. Holden - A Break in the Clouds (Beats Tool) [Border Community]
--. N.E.R.D - She Wants To Move (Dj Jonny Blaze Bmore Acapella) [CDR]
05. Kriece - Heron Castle (Hernan Cattaneo Mix) [EQ Grey Ltd]
06. Roccomundo and O.N.N.O. - I Love You [Little Mountain Recordings]
07. Nick K Vs Roccomundo - Running With The Bad Guy [Lowriders]
08. Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Mix) [Astralwerks]
09. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel And Dresden 12 Step Program) [Spinnin' Records]
10. Jupiter Ace - 1000 Years (Instrumental Mix) [Oxyd Records]

code:
PERFORMER "VA" TITLE "Promo_Mix_June_2005-Mixed_By_Markos" FILE "VA-Promo_Mix_June_2005-Mixed_By_Markos-CD-2005.mp3" MP3 TRACK 01 AUDIO TITLE "I'll Kill You (Original Mix)" PERFORMER "Terry Grant ft Jennifer Horne" INDEX 01 00:00:00 TRACK 02 AUDIO TITLE "Coheed" PERFORMER "Nathan Fake" INDEX 01 07:26:70 TRACK 03 AUDIO TITLE "Planet 7 (Holden Mix)" PERFORMER "System 7" INDEX 01 12:24:70 TRACK 04 AUDIO TITLE "A Break In The Clouds (Beats Tool) w/ She Wants to Move (Dj Jonny Blaze Bmore Acapella)" PERFORMER "Holden w/ N.E.R.D" INDEX 01 17:37:62 TRACK 05 AUDIO TITLE "Heron Castle (Hernan Cattaneo Remix)" PERFORMER "Kriece" INDEX 01 22:22:48 TRACK 06 AUDIO TITLE "I Love You" PERFORMER "Roccomundo and O.N.N.O." INDEX 01 29:04:65 TRACK 07 AUDIO TITLE "Running With The Bad Guy" PERFORMER "Nick K Vs Roccomundo" INDEX 01 36:29:70 TRACK 08 AUDIO TITLE "Avalon (Jacques Lu Cont Versus Mix)" PERFORMER "Juliet" INDEX 01 43:12:64 TRACK 09 AUDIO TITLE "Till There Was You (Gabriel And Dresden 12 Step Program)" PERFORMER "Gabriel & Dresden" INDEX 01 47:47:66 TRACK 10 AUDIO TITLE "1000 Years (Instrumental Mix)" PERFORMER "Jupiter Ace" INDEX 01 54:45:25

Posted by Phortje on Jul-31-2005 19:48:

REMINDER: Morgen moet ik de beoordelingen binnen hebben!

Posted by SnuggLe on Jul-31-2005 19:57:

quote:
Originally posted by Phortje
REMINDER: Morgen moet ik de beoordelingen binnen hebben!

Mjah komt goed. Kan het lastig onderbouwen, want het ligt allemaal ZO dicht bij elkaar!

Posted by Glaniskanis on Jul-31-2005 20:29:

Hey ja ik wil ook weten wat ik beter kon doen aan mn set waardoor ie door ging
Weet zelf wel genoeg op te noemen natuurlijk maar ik wil de jury natuurlijk graag zelf horen wat hun ongezouten mening is

Posted by Asperge on Jul-31-2005 21:37:

Ik ben de afgelopen dagen op vakantie geweest en morgen moet ik weer weg, heb alle setjes geluisterd maar ik kan geen oordeel vellen. Heb ze niet grondig genoeg kunnen checken, heel misschien kan ik morgenavond nog wat uitrichten maar ik beloof niets.

Posted by @win on Aug-01-2005 08:41:

Ik kan die ftp niet meer opkomen en ik moet nog 1 mix downloaden Nou ja dan maar niet...

Posted by Phortje on Aug-01-2005 10:42:

Er was een probleempje met de FTP, dat is nu opgelost

Posted by Djeebie on Aug-01-2005 11:07:

Ik ben net terug van vakantie, dus ik moet eigenlijk vandaag nog 3 setjes luisteren Dat gaat helaas niet meer lukken aangezien ik straks ook weer weg ben. Maar volgens mij maakt het voor de eindbeoordeling niet zoveel uit dat mijn resultaten niet meetellen. En als ik het goed begrepen heb heeft Ei mijn plek overgenomen

Posted by @win on Aug-01-2005 11:59:

quote:
Originally posted by Phortje
Er was een probleempje met de FTP, dat is nu opgelost

Das mooi, dan beluister ik nu even de laatste en stuur ik straks alles door

Posted by moogwai on Aug-01-2005 15:01:

Mixen 01 en 04 klinken ook weer erg goed! Dat wordt nog lastig kiezen!
4 vette progressive trance mixen (en 3 tracks uit mijn top 5 komen regelmatig voorbij )

Posted by SnuggLe on Aug-01-2005 17:55:

Kan ik mijn beoordeling gewoon posten?

Houdt het lekker spannend, kan er steeds een tussenstand worden opgemaakt

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »