TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]
nee, Trancescape is eigenlijk nen tweeling da ik lang gekend heb. (tijd niet meer mee gesproken). Die Gio en Dark-E hebben er eigenlijk niets mee te maken. Ja ok, ze hebben er remixes van gemaakt. T'is maar wat ge ne remix noemt. Ne illusion stem erop plakken ...
Trouwens... geloof het of niet. Die 2 gasten van Trancescape zijn trance freaks in hart en nieren. Ze hebben enkel voor het geld gekozen en niet voor de muziek.
| quote: |
| Originally posted by Hydra Trouwens... geloof het of niet. Die 2 gasten van Trancescape zijn trance freaks in hart en nieren. Ze hebben enkel voor het geld gekozen en niet voor de muziek. |
Respect voor mensen zoals Estuera, Icone, Airwave, and the likes, om hun stijl niet te verloochenen
| Originally posted by Hydra Dark-E - Summer Break |
hydra zijn da die 2 vanop q-net?
die marginale bouwvakkers?
ganon en x
of zijn het andere mannen?
Ja pooley: Avator & Ganon. Maar het marginale is mij blijkbaar ontgaan 
| Originally posted by Xilver Misschien moet ik ook maar eens een jumpplaatje maken, tzal een pak gemakkelijker zijn dan eens een deftige tranceplaat uit de mouw te schudden |
| Originally posted by Sh!fty Nadat je naam gevestigd, je installatie wat professioneler is en iedereen je vraagt om in hun clubs te draaien, schakel je gewoon over naar trance. |

Kzal een nieuwe alias verzinnen 
Dark-T, of DJ Spook ofzo 
Ch00nmeister De Luxe
| Originally posted by Jasperovitsj Dan ist gedaan met succes en aanvragen, wees daar maar zeker van ![]() Als ge eenmaal succes hebt in 1 genre is het echt enorm moeilijk om over te schakelen en in een ander genre succes te krijgen. Want de mensen bij wie ge eerst succes had zullen uw nieuwe stijl grotendeels niet apprecieren en volgen. En bij uw nieuwe publiek zult ge ook moeilijk aan de bak komen vanwege uw stigma dat ge hebt opgelopen als jump-producer |
| Originally posted by Sh!fty 't valt te zien hoe breed ge uw muziekstijlen neemt Als ge bv kijkt naar cosmic gate zijn beginjare, dat was puren eurotrance (het apr�s-ski soort van trance) met cheesefactor 12 vb Exploration of space En als ge het nu bekijkt zijn ze toch vrij geapprecieerd als trancers of zit ek erweer naast? |
exploration of space is een vette schijf IMO
Ik luisterde naar exploration of space alsek 15 jaar was... ok; ik vond het een superhit; nu koester ik het ook nog... maar gewoon omdat ik er goeie herinneringen aan had vroeger; qua sound vergeleken met de huidige trance is het toch wat cheezy geworden vind ik.