TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by domineesje Ok, ben er precies vanaf, zonder Benny's tooltje beetje zitten prutsen in Outlook opties zelf, de mogelijkheid is er ook dat ze direct verwijderd worden resultaat vandaag ==> 3 spams |
nu is 1 mail om de 2 -3 weken ofzo
, valt best mee
Kent er iemand een programma waarmee het mogelijk zou zijn om alle rechte haakjes [] in mijn mp3tags te veranderen in ronde haakjes () ?
Manueel zou dat net iets telang duren 
yep
ik gebruik The Godfather
| Originally posted by BZRK Kent er iemand een programma waarmee het mogelijk zou zijn om alle rechte haakjes [] in mijn mp3tags te veranderen in ronde haakjes () ? Manueel zou dat net iets telang duren |
doet dien godfather dus
^No shit?
Tag & Rename is gewoon de naam van het programma dat ik vroeger gebruikte....
Ik heb ze alletwee geprobeerd en wat ik wil kan ik daar dus niet mee, of ik vind het gewoon niet
Ik heb net ��n gevonden die het wel kan: http://mp3tag.de/en/index.html
| Originally posted by BZRK Ik heb ze alletwee geprobeerd en wat ik wil kan ik daar dus niet mee, of ik vind het gewoon niet |

| Originally posted by BZRK Ik heb ze alletwee geprobeerd en wat ik wil kan ik daar dus niet mee, of ik vind het gewoon niet Ik heb net ��n gevonden die het wel kan: http://mp3tag.de/en/index.html |

heeft er iemand ervaring met www.B-one.net als hosting provider?
| Originally posted by diddi heeft er iemand ervaring met www.B-one.net als hosting provider? |
| Originally posted by diddi heeft er iemand ervaring met www.B-one.net als hosting provider? |
| Originally posted by Xilver Supposedly dikke crap. Voor kwaliteit betaal je: www.combell.com |
| Originally posted by djcresto heb die nu ook, veel verschil merk ik er toch niet bij eigenlijk. |
| Originally posted by Xilver 't verschil ligt 'm onder andere in de uptime, Combell heeft 'n heel strikte SLA. Verder is de support beter dan eender welke provider. 7 dagen op 7, 24 op 24 een gratis nummer. En met het Control Panel installeer je snel en makkelijk alle value apps die je nodig hebt (MySQL, PhpMyAdmin, zeer uitgebreide stats, en echt nog bakken meer, ...) |
| Originally posted by diddi Maar het prijsverschil is navenant I suppose |
Ni echt een probleem, maar een vraag
Kan je een spel spelen vanop een externe harde schijf of is het data verkeer daarvoor te traag of moet zoiets altijd op de schijf ge�nstaleerd worden waar windows opstaat?
| Originally posted by Dark Apostle Ni echt een probleem, maar een vraag Kan je een spel spelen vanop een externe harde schijf of is het data verkeer daarvoor te traag of moet zoiets altijd op de schijf ge�nstaleerd worden waar windows opstaat? |
denk ni da da problemen geeft inderdaad... en moet zeker ni op de schijf waar windows opstaat.
dan ga ik da ne keer proberen eh
TelenetEen tijdje terug heeft Telenet de snelheid verdubbelt van zijn internetabonnementen. Maar nu komt er nog beter nieuws voor klanten: Telenet heeft plannen om de snelheid 5 keer te verhogen! Deze plannen zouden uitgevoerd zijn tegen eind 2008!
Het netwerk zal gebouwd worden volgens de Eurodocsis 3.0-standaard. Deze standaard zou een downloadsnelheid kunnen halen tot maar liefst 200 mbps, de uploadsnelheid zou maar liefst 30 mbps bedragen. Maar Telenet spreekt zelf van een vervijfvoudiging, aangezien het snelste abonnement van Telenet nu een snelheid haalt tot 20 mbps, wordt dit dus 100 mbps.
Deze aankondiging van Telenet, zet natuurlijk de concurrenten een beetje vast, aangezien Belgacom met de nieuwste technologien maxima kan halen van 50 mbps wat dus 4 keer lager is dan de technologie van Telenet.
Voorlopig is het nog afwachten of de downloadlimiet vergroot zal worden, maar dit lijkt voorlopig onvermijdelijk. Als je tegen een snelheid van 200 mbps zou downloaden, zou de limiet namelijk al in een kleine 10 minuten volledig verbruikt zijn.
Dan ook grotere limieten ??? 
tjah.. tuurlijk niet.. das et belachelijke.. ze verhogen de snelheid alleen maar omdat mensen rapper over hun limiet zouden raken.
Wat een belachelijke shit trouwens dat er nu in Belgie wel limieten zijn en in andere landen niet, das echt totaal nergens voor nodig.. waarom komt er daar eens niemand voor op?
Die limieten zijn pure zakkenvullerij 
| Originally posted by ConFig tjah.. tuurlijk niet.. das et belachelijke.. ze verhogen de snelheid alleen maar omdat mensen rapper over hun limiet zouden raken. Wat een belachelijke shit trouwens dat er nu in Belgie wel limieten zijn en in andere landen niet, das echt totaal nergens voor nodig.. waarom komt er daar eens niemand voor op? Die limieten zijn pure zakkenvullerij |
| Originally posted by domineesje dan zou het idd stom zijn van de snelheid te vergroten! maar betwijfel het, we zijn dan ook 2008 eh |
Limieten zullen ze enkel maar verhogen in samenspraak met Belgacom. Beide providers zijn niet idioot.
Ze kunnen de snelheid dan wel verhogen; als ze de limiet dan bvb op 25 GB zouden zetten dan kunnen ze die snelheid niet eens meer garanderen.
Allemaal nutteloze show dus
; ik hoop dat ze er eens iets aan gaan doen. 25 GB bvb moet toch haalbaar zijn...