TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Real Beter 3 poules van 4, en de eerste 2 door, vind ik. |
Dus nog eentje tekort.
Kben de mijne nu aan't mixen, dus kga die straks uploaden.
Voorstel
zoiets?
| quote: |
| Invalid Attachment specified. If you followed a valid link, please notify the administrator |
oh, ik heb iet anders
| quote: |
| Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. |
ik ga vanavond mijn setje opnemen, ik hoop dat ik het vandaag nog krijg geupload
mijn set staat er normaal sinds eergisteren op 
hoe zit t trouwens met de juryleden?
zijn die ook nog allemaal van de partij?
| quote: |
| Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. |
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan hoe zit t trouwens met de juryleden? zijn die ook nog allemaal van de partij? |

Jadadde, kvind menne mix toch ni geslaagd, hier en daar een foutje. Komt ervan van het uit te stellen, nu kan'k em ni opnieuw doen
Ik ga 'm direct uppen zie.
Bedroevend dat er toch zoveel mensen zijn die zich niet aan de deadline hebben gehouden, zeker omdat er nog andere dj's wel mee wilden doen maar niet konnen omdat er geen plaats meer was...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Bedroevend dat er toch zoveel mensen zijn die zich niet aan de deadline hebben gehouden, zeker omdat er nog andere dj's wel mee wilden doen maar niet konnen omdat er geen plaats meer was... |
^nene... er moeten verdomme koppen rollen !
Ik heb de goorste tegenslagen meegemaakt 
1) Ik heb geen opname-apparatuur doordat m'n broer weigert z'n laptop te geven
2) Ik leen de laptop van mijn oom maar die vergeet de voeding bij te leveren en na 40 mins mixen.... power down
Ik heb dan maar alles van zolder naar benedengehaald, en ik ga nu opnemen met m'n main-pc
...
Wel beetje op de valreep maar kzal hem klaarhebben 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Ik heb de goorste tegenslagen meegemaakt ![]() 1) Ik heb geen opname-apparatuur doordat m'n broer weigert z'n laptop te geven 2) Ik leen de laptop van mijn oom maar die vergeet de voeding bij te leveren en na 40 mins mixen.... power down Ik heb dan maar alles van zolder naar benedengehaald, en ik ga nu opnemen met m'n main-pc ...Wel beetje op de valreep maar kzal hem klaarhebben |
| quote: |
| Originally posted by Antony ^nene... er moeten verdomme koppen rollen ! |
ff ter info, mijne staat er sinds gisteren of eergisteren ook op. Heb een pm naar Moondust gestuurd...

| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Om u vooral niet zenuwachtig te maken: the clock keeps on ticking! |
Kben er net mee klaar... kzal het wel nie eerst kunnen herbeluisteren maar kheb maar weinig gevloekt tijdens et mixen, dus 't zal wel meevallen denkek 
Er staan tot nu toe 14 mixen op de ftp, terwijl 16 ideaal zou zijn voor een poulesysteem. Nog 2 mannekes, komaan!! 
ah ne *kut*mix maken, ik wist dak iet vergetn was 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Er staan tot nu toe 14 mixen op de ftp, terwijl 16 ideaal zou zijn voor een poulesysteem. Nog 2 mannekes, komaan!! |
Staat die van Zevan er ook al op? Want anders kunnen we nog aan 16 mixes komen 
Effe een dom vraagie... als je me Winrar der een paswoord wil opzetten, en ik gebruik "Wachtwoord invoeren" dan doet hij dat nie
Wat doe ik mis
edit: nevermind, kzat wat te brielen zoals usual... kheb het nu 
| quote: |
| Originally posted by diddi ff ter info, mijne staat er sinds gisteren of eergisteren ook op. Heb een pm naar Moondust gestuurd... |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.