TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by FenixStyle on Jun-25-2006 21:07:

quote:
Originally posted by Push2005
Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd

Ik ga alleszinds proberen om de match in Gelsenkirchen op groot scherm in de stad te gaan volgen.. Lijkt me wel de moeite om eens de wk-sfeer te kunnen proeven..

Posted by Freezel on Jun-25-2006 21:09:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Ik ga alleszinds proberen om de match in Gelsenkirchen op groot scherm in de stad te gaan volgen.. Lijkt me wel de moeite om eens de wk-sfeer te kunnen proeven..

Wel juichen voor Portugal tussen de Engelse hooligans

Posted by Xilver on Jun-25-2006 21:09:

Toch zalig om te zien, die ambras op da veld... Manman wat een zalige match

Posted by Real on Jun-25-2006 21:15:

quote:
Bwo da nie, maar toch...

Die goal van beckham vanmiddag was wel ace

Hoewel ik wel HOOP dat Engeland zich herpakt, Engelse voetbal is gewoonweg bliss.

Posted by Bertn on Jun-25-2006 21:20:

een paar heel vreemde beslissingen van de scheidsrechter hoor... zo was die tweede gele kaart voor Deco erg twijfelachtig (hij pakte de bal vast nadat de ref al gefloten had).
Ik vond het ook raar dat die spelers mekaar constant zaten op te hitsen en te duwen en zo, wat was dat allemaal zeg.

Posted by The Freezzz on Jun-25-2006 21:22:

quote:
Originally posted by dj Zevan
... maar toch een verdiende winnaar
nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan
toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen

quote:
Terechte overwinning van Portugal vond ik, ze waren technisch weer zeer sterk. Nederland zo lang met een man meer en het dan nog niet kunnen afmaken. Op fairplay-gebied, een wedstrijd om heel snel te vergeten.

Hebben ze in belgie een andere wedstrijd lopen uitzenden ofzo. Ik denk dat jullie de statistieken maar ns na moeten kijken. Portugal schiet hem bij de eerste echte kans erin en hebben daarna nog maar twee echte kansen gehad en nog wat counters die op niets uitliepen. Terwijl Nederland aan t begin van de eerste helft en aan het begin van de tweede helft toch zeker grote kansen had (Van Bommel met afstandschoten, Cocu op de lat bv)en op dat moment zeker niet minder dan Portugal was.

Voor de rest speelde Nederland niet best, maar Portugal ook niet. Maar jullie kunnen niet zeggen dat jullie geen leuke wedstrijd hebben gezien

Posted by Freezel on Jun-25-2006 21:22:

quote:
Originally posted by Jantjeuh
Ach ja.. eigenlijk zouden ze beide teams gewoon naar huis moeten sturen

Finale Duitsland - Brazilie is toch al bekend

Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2006 21:25:

quote:
Originally posted by dj Zevan
wat een match, zalig

.

Posted by Phortastic on Jun-25-2006 21:30:

quote:
Originally posted by Bertn
een paar heel vreemde beslissingen van de scheidsrechter hoor... zo was die tweede gele kaart voor Deco erg twijfelachtig (hij pakte de bal vast nadat de ref al gefloten had).

lol Bertn dat was geen geel voor hands hoor, dat was geel voor het weggooien van de bal (= tijdtrekken) en daar zijn ze dit WK heel streng in. En terecht trouwens. Zeg wat je wilt maar pakweg 80% van die gele en rooie kaarten was terecht.

En uhm Holland lekker fair play spelen zeg. Spelen gewoon door op een moment dat eigenlijk Portugal de bal moest terugkrijgen. Deco uit zijn frustratie even derna en pakte zo zijn eerste geel.

Posted by Nabistai on Jun-25-2006 21:34:

Terechte overwinning imo

Posted by Phortastic on Jun-25-2006 21:36:

quote:
Zijt gij portugees ofzo ?

nee maar kom hier ma es wonen waar 30% van de bevolking hollander is (in mijn wijk zelfs 50% ongeveer).

En btw: twas weer zalig zo toeterend rondtoeren

Posted by Eagle` on Jun-25-2006 21:38:

wat een geweldige pot, en al dat gezaag hier van fairplay, fuck that, 90 minuten oorlog was dit, marvelous

Posted by Real on Jun-25-2006 21:41:

quote:
Originally posted by Phortastic
nee maar kom hier ma es wonen waar 30% van de bevolking hollander is (in mijn wijk zelfs 50% ongeveer).

En btw: twas weer zalig zo toeterend rondtoeren

Schitterend.

Posted by Phortastic on Jun-25-2006 21:42:

quote:
Originally posted by Real
Schitterend.

Er zijn er hier in de wijk die u tegenspreken

Posted by basd on Jun-25-2006 21:57:

quote:
Originally posted by basd
'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentini�.

Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden

Hakken over de sloot viel wel mee uiteindelijk, penalties heb ik ook niet gezien, maar verder..

Posted by djcresto on Jun-25-2006 21:58:

zeer leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer

Oorlog op het veld, wel fair play ernaast. Beeld van de match wanneer Van Bronckorst zich naast Deco gaat zetten in de spelerstunnel. Verder heeft Nederland maar vrij weinig gebracht in deze wedstrijd. Niet dat Portugal beter was, maar die dachten uiteraard aan het verdedigen van hun voorsprong. Voorsprong die er kwam via alweer een zeer mooie goal.

Posted by djcresto on Jun-25-2006 22:07:

Tja twas ook wel een wedstrijd van jankers bij elkaar. Van Bommel en Figo mogen ze van mij allebei schorsen op basis van tv beelden. Van Bommel was nog erger als Staelens in 98 tegen Kluivert. Bij Figo zal het niet de eerste keer zijn dat hij iemand Rood aannaait.

Verder hadden de Nederlanders nog geluk dat er nog niemand werd weggestuurd. Bij ��n van die tumulteuze fases duwde er ��n toch heel hard tegen een Portugees.

Posted by Xilver on Jun-25-2006 22:08:

quote:
Originally posted by Eagle`
wat een geweldige pot, en al dat gezaag hier van fairplay, fuck that, 90 minuten oorlog was dit, marvelous

plus fucking one

zulke ambras mag er tegen Engeland ook zijn

Posted by FredNova on Jun-25-2006 22:13:

Heitinga die de bal niet terugspeelt...

= Beste moment van het tornooi tot op heden

Posted by eieregooie on Jun-25-2006 22:35:

Ik vond ook dat Nederland wel het overwicht had over de hele wedstrijd gezien, maar als je 't niet af maakt houdt op

Verder vindt ik het belachelijk dat een scheids het zo uit de hand laat lopen en maar met kaarten blijft smijten. Tis toch ook zijn taak om de boel te sussen en dat lukt niet door alleen maar kaarten uit te delen.

Beide teams hebben zich op het veld onprofessioneel gedragen en beide teams kunnen veel beter. Het is geen wedstrijd om trots op te zijn, niet voor Nederland, niet voor Portugal en niet voor de scheidsrechters...

Posted by Real on Jun-25-2006 22:37:

De scheidsrechter deed het nog behoorlijk vond ik.

Posted by eieregooie on Jun-25-2006 22:43:

quote:
Originally posted by Real
De scheidsrechter deed het nog behoorlijk vond ik.

Volgens Blatter verdiende de scheids zelf een kaart

Posted by Real on Jun-25-2006 22:54:

Vreemd, navenant de hoeveelheid en de aard van de overtredingen, hadden er in feite zelfs nog enkele rode kaarten meer kunnen zijn.

Hij had de match misschien niet goed in de hand, maar ik denk niet dat dat echt zijn fout is. Hij is al bij al nog redelijk consequent geweest, hoewel soms zelfs t� mild bij sommige fases. Bijvoorbeeld die tackle van Deco waarvoor hij zijn 1e geel kreeg, daar kon ge makkelijk rood voor geven, los op de man. Nu ja, 5 minuten later had hij het toch vlaggen.

Posted by Phortastic on Jun-25-2006 23:35:

Om over die 1ste tackle van Boulahrouz nog maar te zwijgen... Moest ook direct rood zijn. Dan was de match probby ook niet zo uit de hand gelopen ook.

En die 1ste van Deco was ook uit pure frustratie omdat Holland op een moment gewoon doorspeelde terwijl de bal volgens fairplay naar Portugal moest. Nuja tis zoals ei zegt: een match waar niemand fier op hoeft te zijn

Posted by Jasperovitsj on Jun-26-2006 06:03:

quote:
Originally posted by djcresto

Verder hadden de Nederlanders nog geluk dat er nog niemand werd weggestuurd. Bij ��n van die tumulteuze fases duwde er ��n toch heel hard tegen een Portugees.

Yup, ik verwachtte toen toch ook dat Sneijder rood ging krijgen voor die redelijk stevige duw tegen Petit.

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »