TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Slaat nergens op. Techno gaat "eronder" door minimal. Techno zoals vroeger is bekans dood. En het enige wat de electro house boom heeft veroorzaakt is dat er amper nog melodische prog house wordt uitgebracht. Op trance heeft die 2 stromingen amper invloed gehad hoor, dus niet beginnen huilen, nergens voor nodig |
| Originally posted by Devilex Al� man, hoeveel techno dj's zijn er niet die overgeschakeld zijn op minimal? Denk dat ge op de komende ILT ook ni te veel bonkende technobeats moet verwachten. |
Laat dat nu net zijn wat ik zeg: "Techno gaat eronder door minimal, niet door electro"
Ja ik bedoelde natuurlijk minimal ook, want dat is tegenwoordig wel d� hype waar alle dj's opspringen. Maar voor mij gaan electro en minimal wel wat hand in hand.
Wel wel, wat een geklaag 
Maar 't is wel ergens te begrijpen. Hoofdacts van de avond waren Armin en Schulz. Als Armin dan weer met een deel platte techtrance afkomt en MS de helft van zijn set die voorspelbare tracklist oplevert tja... Dan nog eens gevolgd door een DJ Jan die enkele treinen opeen liet botsen etc. Gecombineerd met het grote aantal bollenpakkers en zo.
Nu ja, kheb mij nog wel geamuseerd, maar khoop toch ook wel dat de 20e editie een pak beter is.
Btw, normaal zou ik Mike ook als 1 der hoofdacts beschouwen, maar voor de meesten is dat blijkbaar niet. Tijdens die intro van "the man behind universal nation etc", ne maat van mij (die ook graag trance hoort!) vroeg dan heel serieus aan mij: "ah, is da push of wa?" 
| Originally posted by Bl@ckOut Tijdens die intro van "the man behind universal nation etc", ne maat van mij (die ook graag trance hoort!) vroeg dan heel serieus aan mij: "ah, is da push of wa?" |
| Originally posted by Bl@ckOut Wel wel, wat een geklaag ![]() Maar 't is wel ergens te begrijpen. Hoofdacts van de avond waren Armin en Schulz. Als Armin dan weer met een deel platte techtrance afkomt.. |
het kon VEEL erger.. Als beiden, Armin & Schulz Techtrance zouden gaan pompen gelijk op Nature One, wa voor een geklaag ging er dan niet geweest zijn? Nu zijn der nog veel die zeggen dat Armin veel techtrance gedraaid heeft, maar da vond ik nu echt ni.. Als ge de TL van Armin nog eens bekijkt dan ziet ge dat die echt maar een paar techtrancers gedraaid heeft.. En er zat gelukkig ook wat ECHTE trance tussen, thank God.
"Wie niet hore wilt moet voelen" zegt ons mama altijd
wehe told you so ![]()
ook nekeer verslagske doen:
rond een uur of kwart na 11 aangekome aant sportpaleis, wel lang wachte aan den ingang in een rij vol puta madre t-shirtjes en uiteindelijk om kwart voor 11 ofzo in de zaal waar wout bezig was. Draaide dan juist Playmo, was wel mooi...
Derna Ronald, wat een verschil tegenover Tomorrowland! Heb me ferm geamuseerd daarbij en is weer volledig in mijn achting gestege
Echt de perfecte opwarmer voor Armin van Buren
Ook bij hem hebbek echt genote, kvond wel spijtig dat er tijdens Sean Tyas - Lift precies ni zoveel sfeer was... Is voor mij toch wel 1 vd beste platen vant moment
En dat em just gelijk op TL Out Of The Past - Mystery speelde, kon mij geen balle schele: ik blijf het een zalige plaat vinde
Markus kon mij net iets minder bekoren maar was toch nog redelijk. Enkel viel het mij nu ook op dat em precies toch ni zon grote platentas eeft en vaak hetzelfde eruit haalt...
Tijdens Jan een gratis hamburgerke gaan hale, spijtig da ge nerges kost zitte, da was vorig jaar wel beter
laatste half uurke wel deftige platen, mixjes waren iets minder
Dan M.I.K.E ni echt mijn ding ma heeft mij toch nog kunne bekore, om dan uiteindelijk op de tonen van Flow het sportpaleis te verlaten, kvond da een mooie afsluiter
spijtig da jonas toen nimeer achter mij stond, kwou em wel nekeer zien losgaan op zijn eigen plaat
Voor de rest goede belichting, goed gebruik van de lasers, beperkt maar mooi decor en vlotte bediening
ma wa voor volk da daar rondliep...man serieus
vorig jaar bij het binnegaan werd iedereen nog volledig gefouilleerd, dit jaar niemeer en het gevolg zagde dan ook goe in de zaal 
iemand tracklist van Ronald VG?
poging (in willekeurige volgorde):
Ronald Van Gelderen - This Way
Aalto - 5
Ti�sto - Suburban Train
Ronald Van Gelderen - Realize
Supermode - Tell Me Why
Royksopp - What Else Is There (Trentemoller Remix)
Ronald Van Gelderen - Cold Storage (niet zeker...)
Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix)
...
MIKE was het top moment voor me, excellent intro.
Lasers waren op sommige momenten echt
maar mss. toch beetje te veel op ongepaste momenten.
Zeer spijtig was dat ge nergens kon zitten, dat de main zaal precies kleiner was dan vorig jaar, dat de computers voor de visuals juist in het midden van de main zaal stond, en dat het een beetje een schande was voor de VIPS dat ze niet tot boven(gelijk vorig jaar) konden zitten, dus 40euro was net wat te veel voor die avond, maar kheb me wel goe kunnen amuseren.
Sfeer was op sommige momenten echt droog, en dat was nu wel niet vorig jaar.
hier zijn wa vids. dat ik heb gemaakt voor de BETAs en voor degenen die niet konden komen:
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00242 - Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00243 - Oxia - Domino
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00245 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00247 - Above And Beyond - Tri-State
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00248 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00249 - Sean Tyas - Lift (Original Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00252 - Armin Van Buuren Feat. Racoon - Love You More
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00253 - Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gorczak Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00254 - G-Spot presents Vinyl Session - Session 6
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00263 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00264 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00265 - 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00266 - Plastic Boy - Silverbath
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00267 - Plastic Boy - Silverbath
[[ LINK REMOVED ]]
- M.I.K.E. (Intro.) - Members of Mayday - Sonic Empire
enjoy!
MOV00263 - Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
da ge die nu nog ni kent na 3 keer gespeeld te zijn 
5 paginas geklaag, ik zou zeggen aan al diegeen die het ni goe vonden. Kloon jullie zelf nekeer of 15000, en dan willek de sfeer wel is komen opmeten alsge dan op jullie eigen het sportpaleis kunt vullen.
Zo'n feesjes zijn er voor mij ni om enkel op de breaks men armpjes in de lucht te houden en weg te zweven. Zijn natuurlijk zalige momenten, maar na da gezweef mag er van mij gerust een harde landing zijn om alle gewrichten is te lossen en te genieten.
Anders vragen dat er volgend jaar ook zitplaatsen ter beschikking zijn.
In zo een grote ruimte mag er al is een techtrance plaat opgelegd worden idd. Dat ze dan een apparte kleinere zaal nemen � voor de progtrance liefhebbers
ff een verslagje posten:
Vrijdag eerst in de soundstation gepaseerd om van daaruit naar het station door te gaan. Om iets voor half tien kwamen we aan in Antwerpen Centraal, nog eventjes op Config en kameraad gewacht die met de volgende trein aankwamen, om dan de tocht naar het Sportpaleis verder te zetten. Eer we binnen waren was het kwart voor 11 en konden we nog het einde van Wout zn set meemaken.
Daarna RvG, twas de eerste keer dat ik em hoorde (op TL ben ik voor hij begon al weggegaan
) en obv eerdere commentaren waren de verwachtingen niet te groot. Maar het werd dan toch een goeie set met oa 'Aalto - 5', 'Supermode - Tell Me Why', Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix) en 'Tiesto - Suburban Train' als mooie afsluiter.
Daarna begon Armin. Kvond hem zeker geen sleche set spelen, maar hij heeft er toch geen plaats mee verdiend in mijn top 5. Hij begon vrij goed, halverwege vond ik het ff ietsje minder, naar het einde beterde het wel weer met o.a. Lift en Mystery. Alleen heeft hij weer Love You More gedraaid, dat blijf ik dus een echte rotplaat vinden
. Achteraf bekeken kan ik wel zeggen dat ik mij geamuseerd heb op zn set, maar het is jammer genoeg niet geworden waarop ik gehoopt had.
Na Armin was het de beurt aan Markus Schulz, en nog voor hij goed bezig was had ik al de indruk dat een deel van het volk vooraan weg ging, daarbij kwam nog dat het publiek ook niet echt meer mee wou. Ook op Markus zn set heb ik mij wel geamuseerd, maar heel speciaal vond ik het allemaal niet, op enkele momenten na dan (Air For Life blijf ik een leuke plaat vinden
). Na markus volgde dan Jan, kheb wel grotendeels zn set gevolgd, en der zaten een aantal leuke platen in, met als absolute hoogtepunt natuurlijk Plastic Boy - Silverbath. Daar heb ik mij dan ook volledig op gegeven, voor de rest heb ik het vrij rustig gehouden.
Dan volgde M.I.K.E. en die heeft voor mij toch wel DE set van de avond gespeeld
. Hij heeft mij echt geboeid van de eerste tot de laatse minuut. Prachtige opener natuurlijk met Sonic Empire en daarna is hij op datzelfde elan verder gegaan met als totale verassing eigenlijk Flow. Die had ik niet verwacht in een zn set eigenlijk
. Na M.I.K.E. zn set heb ik mij eventjes aan de kant gezet want khad wel wat last van mn voeten en het vat was ook verweg af op dat moment (kwas dan ook al 24u wakker). Om 6u45 dan doorgegaan om de grote drukte toch wat voor te zijn. Uiteindelijk was ik tegen 10u thuis en dan direct maar mn bed ingekropen.
Hoe zat dat eigenlijk met die Salvation (Plastic Boy Remix), werd de versie gedraaid met wegfadende break of was het die andere?
| Originally posted by Vishnu Hoe zat dat eigenlijk met die Salvation (Plastic Boy Remix), werd de versie gedraaid met wegfadende break of was het die andere? |
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen
| Originally posted by FenixStyle Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?" |
echt
we hebben het begrepen 
| Originally posted by FenixStyle Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?" |
echt
| Originally posted by anke oh neen oh nee echt Ik geef u 100% gelijk, oliverken!!!! |
ja srry
ma dees vond ik echt te goed om te laten liggen
volgende keer moet ge daar ook ingangsexamens over je djs kennis afleggen om binnen te mogen
dan zitten er enkel weer tranceaddicts
| Originally posted by anke ja srry ma dees vond ik echt te goed om te laten liggen volgende keer moet ge daar ook ingangsexamens over je djs kennis afleggen om binnen te mogen dan zitten er enkel weer tranceaddicts |
die mensen ebben wel gelijk he, voor een illusion dingne viel dat vrijdag super goed mee, en dan nog es voor de prijs van 20�, degene die er nu nog altijd over zagen hebbe ongelijk