TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
Wisselde Servi� 4 keer?
Krijgt Servi�-Belgi� nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.
Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.
Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.
Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servi� wel degelijk vier keer. Het offici�le scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. Belgi� kan een klacht neerleggen als Servi� effectief vier keer wisselde.
bron: Sport.be
Ik denk niet dat de coach van Servi� zo dom geweest kan zijn. Het zal wel om een vergissing gaan. 
Tzou wel funny zijn 
Zenden ze vanavond Belgi� - Azerbeidzjan nie uit....? 
edit: oef toch, op KA2. Men tv-gids site is dus toch niet onfeilbaar.
ja, op kanaal 2 sebiet.
Maar wie wil daar naar kijken
Had liever tragger hippy gezien 
tzal dan wel de laatste keer op Ka2 zijn, niet? Heeft VT4 na de uitendrechten voor de uitmatchen nu ook niet de uitzendrechten voor al de resterende thuismatchen gekocht?
Over de voetbal:
De opstelling volgens Sport.be:
Stijn Stijnen
Carl Hoefkens
Philippe L�onard
Daniel Van Buyten
Thomas Vermaelen
Anthony Vanden Borre
Karel Geraerts
Bart Goor
Timmy Simons
Emile Mpenza
Kevin Vandenbergh
Mij allemaal goed. Ik ben eenderzijds wel content dat Kompany er niet bij is, hoe die de laatste weken bezig is.
In de interland vorig weekend heb ik die niks goed zien doen. Maar nu staat die eikel van een L�onard in de basis, die bij Feyenoord zelfs niet in de basis staat. Ik hoop dat het een goede beslissing blijkt te zijn van Ren�. Simons een rij achteruit halen (samen met Van Buyten centraal) in plaats van L�onard, en op het middenveld Mudingayi posteren zou in mijn ogen een betere oplossing zijn.
Kben blij dat Vanden Borre op het middenveld staat, offensief kan die echt wel potten breken, maar defensief stelt hij gewoon niks voor. Hopelijk brengt hij wat creativiteit in de ploeg...
Over de spitsen klaag ik niet. Ik vraag me gewoon af of Mpenza & Vandenbergh wel complementair zijn. Afwachten. 
| quote: |
| Originally posted by Real Over de spitsen klaag ik niet. Ik vraag me gewoon af of Mpenza & Vandenbergh wel complementair zijn. |
janet
De nieuwe Collina is opgestaan. 
onze rode duivels gaan nog veel bokes mogen eten denk ik zo ... 
wat een belachelijke rode kaart van Dembele zeg
| Originally posted by djcresto wat een belachelijke rode kaart van Dembele zeg |
komaan seg... die rode kaart was een klucht
Dembele krijgt studs in zen maag, duidelijk met opzet en reageert natuurlijk en raakt em nauwelijks en dan die zen show...
wat doet dienen amateur van nen arbiter: rood voor Dembele, geel voor den andere en vrije trap VOOR de Belgen... => Nen arbiter bij de liefhebbers fluit beter
| Originally posted by FredNova komaan seg... die rode kaart was een klucht Dembele krijgt studs in zen maag, duidelijk met opzet en reageert natuurlijk en raakt em nauwelijks en dan die zen show... wat doet dienen amateur van nen arbiter: rood voor Dembele, geel voor den andere en vrije trap VOOR de Belgen... => Nen arbiter bij de liefhebbers fluit beter |
Frank De Bleeckere is door de Uefa aangeduid als scheidsrechter voor de Champions League-klapper tussen Chelsea en Barcelona.
Bron
| Originally posted by Real Frank De Bleeckere is door de Uefa aangeduid als scheidsrechter voor de Champions League-klapper tussen Chelsea en Barcelona. Bron |
Nu we tegen nen eersteklasser spelen ga ik me hier eens moeien.
Wie zijn hier de supporters van Lokeren die aanstaande zaterdag een voet durven zetten op de Bosuil?
| Originally posted by Progrez Nu we tegen nen eersteklasser spelen ga ik me hier eens moeien. Wie zijn hier de supporters van Lokeren die aanstaande zaterdag een voet durven zetten op de Bosuil? |
"Mij maak je niks wijs", zegt Drogba over Cech
di 17/10/06 - In Engeland wordt stevig nagekaart over de zware botsing van Chelsea-doelman Petr Cech. "Hij kan een jaar niet voetballen", zegt zijn vader. Intussen houdt de Belg Yves Ma-Kalambay zich klaar om in te springen.
Reading-speler Stephen Hunt zegt dat hij Petr Cech niet met opzet blesseerde, maar Cechs ploegmaat Didier Drogba ziet het anders: "Mij maak je niks wijs", zegt de spits.
"Hunt deed niks om de botsing met Cech te voorkomen", gaat de Chelsea-speler voort.
Petr Cech
(foto Belga)
"Maar het ergste kwam nadien: terwijl Cech weggedragen werd, stond Hunt te lachen. Vanaf de eerste minuut al probeerde hij ons te intimideren."
"Ik ben niet parano�de, maar sommigen haten ons. Er zijn spelers die alles zouden doen om van ons te kunnen winnen. Voor hen is de wedstrijd tegen Chelsea h�t moment van het seizoen."
Petr Cechs vader, Vaclav, kon het bijna niet geloven toen hij hoorde dat zijn zoon een schedelbreuk opgelopen had: "Ik stond te trillen op mijn benen."
"Ik besefte eerst niet hoe erg zijn blessure wel was. Toen ik de diagnose hoorde, kon ik mijn oren niet geloven", zegt Vaclav Cech. De man vreest dat zijn zoon een jaar niet zal kunnen spelen.
Intussen houdt de Belgische keeper Yves Ma-Kalambay zich klaar. "The boss (Jos� Mourinho) heeft gezegd dat hij tussen mij en Hilario kiest. Mijn voordeel is dat ik alle reservematchen speelde, en Hilario niet", zegt de doelman in Het Nieuwsblad.
Bron: Sporza.be
Een Belg in de basis bij Chelsea?

edit: Ik denk dat ze bedoelen dat hij op de BANK mag starten.
Er loopt daar nog een zeker Cudicini rond, die waarschijnlijk de overige matchen zal keepen.
edit2: Oh, Cudicini raakte ook geblesseerd, in de blessuretijd.
Stomme onvolledige verslaggeving.
| Originally posted by Real Een Belg in de basis bij Chelsea? |
Ma-Kalambay, da klinkt wel weer enorm Belgisch ja
Ben eens benieuwd voor Anderlecht vanavond. Ik vrees dat ze wel eens op hun doos zouden kunnen krijgen 
| Originally posted by Bl@ckOut Ik vrees dat ze wel eens op hun doos zouden kunnen krijgen |
Ik zie Anderlecht wel scoren tegen Milan, aangezien Frutos terug in vorm lijkt enzo. Maar de nul houden is iets anders vrees ik, De Man is pas terug uit blessure en Juhasz heeft nog geen al te goede indruk gegeven. Vandenborre is dan weer heel moeilijk te voorspellen.
De commentaar van Vanderhaeghe in de kranten vond ik trouwens wel ongepast. Alsof ge er trots moet op zijn dat ge grote namen in het voetbal overhoop stampt.. En dan nog Kaka wat oneer aandoen. Eerst maar eens zien of Yveske het nog wel fysiek zal aankunnen, want daar vrees ik voor.
^ Idd ongepast. Wat mij opviel was dat hij zei dat hij hoegenaamd niet opkeek naar al die grote namen, maar een paragraaf verder stond hij wel fier op te sommen welke truitjes er allemaal al in zijn kleerkast hangen.
1-3 voor Milan