TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »
FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Lolo - Teddybear's escape
Black Spider - Walls of science (J&P Instrumental Remix)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
Tiernan O'Neill - Shine
Perry O'Neil - South-West saga (Dj Tarkan & V-Sag Remix)
Jaytech - Genesis
Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)
Perry O'Neil - Bass society
Matthew Dekay - Digifruitella (Timeless Dub)
DJ Fire - Summermorning
Dousk - Florence
Lolo vs Britney Spears - Someday I will understand why (XDR Mashup)
Nova Brothers - Havana
Download
Geslaagd fistjeuh!! Proficiat aan organisators, dj's & beta's voor de sfeer!!
Maar kunde volgende keer geen doos ofzo aan den toog zetten, waar ge vrijblijvend een "gift" kunt doen.
Zo blijft het toch gratis entree h�... En wie zin heeft kan iets geven. Ik heb der gerust iets voor over.
En met dat geld dan zorgen dat de apparatuur tiptop is afgesteld...
Beetje de moeite real of is het geluid echt zo brak als ge eerder zei?
| quote: |
| Originally posted by BZRK Beetje de moeite real of is het geluid echt zo brak als ge eerder zei? |
Mijn verslag:
Rond 16u30 hier thuis vertrokken waarna ik samen met FCB_Fanatic een uur later de trein nam in Neerpelt. Onderweg vervoegden Real en Luc ons ook nog. Eenmaal aangekomen bleek dat de Rector nog gesloten was, dus gingen we eerst maar een kebabke steken 
Om half tien was het dan tijd voor acht uur nonstop genieten..
FredNova begon vrij rustig, maar draaide al meteen enkele van m'n favo's (Bass Society en Louder
). Tcx nam mooi over van Frednova en slaagde er stilaan in om het volk richting dansvloer te krijgen. Om 00u was het dan eindelijk tijd voor de live-set van Airwave. Dat was echt puur genieten, er zaten echt zalige nummers tussen. Vooral de live-edit van Universal Nation was schitteren dom te horen, de sfeer zat er dan ook goed in
Die sfeer werd er zeker niet minder op tijdens de set van Moisture & Garden.. Salvation moest gewoonweg langskomen.. En Lift blijft toch een o zo energie plaat op de dansvloer
Veel te vroeg was het al weer tijd voor de laatste set, die van Real en Luc.. Afgaand op het feit dat de vorige editie omstreeks half vijf al gedaan was, vreesde ik dat het maar een korte set zou zijn.. Maarneen, het werd zowaar de langste en beste set van de avond!
Man man wat een zalige schijven zijn die afgelopen twee uur gedraaid geweest, niet meer normaal..
Het feest had van mijn part dan ook nog een tijdje mogen door gaan, helaas moest om 6u alles stoppen.. Moe maar voldaan konden we aan de terugrit beginnen.. Al is zo'n verre treinreis 's ochtends er echt te veel aan..
(en ik heb op de trein ook ondervonden dat het geen goed idee was om om zes uur sochtends nog een hoegaarden te bestellen...
)
Anyway, het was een meer dan geslaagde editie van de BetaParty. Enkel spijtig van de technische mankementjes, maar voor de rest was alles in orde. Heb heel wat beta's ontmoet, schitterende muziek gehoord en me zeer goed geamuseerd.. Chapeau aan iedereen die z'n steentje heeft bijgedragen om de BetaParty tot een goed eind te brengen.. 
Armin mag volgende week ferm uit z'n sloefen gaan schieten om het trance-gevoel dat er deze nacht bij me heerste te evenaren 
| Originally posted by Real FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006 Jaytech - Genesis => tis de original mix (iets trager dan die remix => luister maar op audiojelly.com) ID (Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)???) => normaal wel ja ID (Dousk - Florence??) yes, dat is die beauty |
Op de valreep had ik nog vervoer, dus ben ik toch kunnen gaan. Geen spijt van: Het was weeral een geslaagde editie! Niet te druk en goeie muziek! Lolo - Take My Hand klinkt live beter dan ik had gedacht.
Aan de tracklist van Luc te zien ben ik blijkbaar ook te vroeg vertrokken.
Rond 4 uur zijn we iets gaan eten (ik wou uiteraard tot het einde blijven, maar de honger nam de overhand) en daarna naar de Tijuana geweest voor een uurje of 2 zalige Progressive.
Rond 7 uur dan bekaf in de zetel gecrasht en net op tijd wakker geworden om de cross te zien.
(sinds Airwave heb ik geen second stil gestaan, amai mijn voeten)
Al bij al een ganse avond genoten, sublieme muziek gehoord en geweldige DJ's aan het werk gezien.
Als de datum wat meevalt, ben ik er volgende keer ook, al dan niet met minder volk. (gisteren 6 man, al moest er ene tegen 3 uur al naar huis, de pantoffel)
die laatste mark norman plaat klonk door da slechte geluid wel massas plat
| Originally posted by Real FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006 Lolo - Teddybear's escape Black Spider - Walls of science (J&P Instrumental Remix) Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder Tiernan O'Neill - Shine Perry O'Neil - South-West saga (Dj Tarkan & V-Sag Remix) Jaytech - Genesis Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix) Perry O'Neil - Bass society Matthew Dekay - Digifruitella (Timeless Dub) Dousk - Florence DJ Fire - Summermorning Lolo vs Britney Spears - Someday I will understand why (XDR Mashup) Nova Brothers - Havana Download |
Knap Real, dat je het geluid van de mix nog hebt kunnen bijwerken!
dat setje ziet er erg sterk uit FredNova! Jammer van de crappy DJbooth natuurlijk.
Twas goed
Heel goed 
Omstreeks half 11 ofzo toegekomen in de overpoort waar dak eerst stukske kroegentocht heb meegedaan met paar maten, enfin , 20 voor 12 kwam ik binnen en de eerste die ik zag staan waren Fenixstyle en FCB_fanatic , derna de rest ook natuurlijk. Tcx was aan een goed setje bezig en toen Airwave bijna begon zijn we dan ook wa meer naar voor gaan staan. L-Vee draaide een voor mij zeeer aangename set! jammergenoeg when things go wrong niet gehoord maar dat kon de pret niet bederven. Verbazingwekkend hoeveel hij uit zoon Apple kan halen..
Moisture & Garden daarna.. begonnen super aan de set, direct de sfeer erin en een paar serieuze patatten derbovenop ook, heel nice.. Ben dan na een kwartier toch effe naar buiten geweest.. dan een zwart gat, zat opeens frieten te eten bij Julien.. Mens dat kan nogal eens deugdoen!!
20 min voor einde van Moisture & Garden weer naar binnen en die waren nog altijd lekker uplifting bezig , kheb ervan genoten!
Dan de set van Real & Luc.. waar op voorhand al redelijk wat over te doen geweest was
Maar twas dik in orde , lekkere platen die elkaar goed aanvulden, en wat een hoop classics zeg.. De aanwezigen hebben niet stilgestaan bij deze set denkek, toen ik rond me keek rond half 6 was iedereen nog altijd in beweging , zalig setje was dat toch, en voor mij ook de beste set van de avond
Enfin, rond 6 uur was da spel gedaan, dus mp3 in en op weg naart station, eenmaal dak op de trein zat effe oog toegedaan, jammergenoeg werd ik trug wakker in Brugge, 2 haltes te laat dus
.. Dus dan maar terug de trein op en tandenstokers tussen men oogleden gestoken
en om 8u thuis
geslaagd avondje , kijk al uit naar v5
| Originally posted by Push2005 En daarna tevreden naar huis |

^Je bent verwend geworden h�, 4 van uw platen werden gespeeld en stuk voor stuk warm onthaald 
Zo zie je maar dat het kwaliteit is 
En het grondige tekort aan Mike platen vorige keer is met deze editie terug weggewerkt 
Zalig nachtje achter de rug, heb me enorm geamuseerd! We waren er pas om 22u, dus ik hoopte dat Fred Bass Society nog nie gedraaid had. Toen ik binnenkwam hoorde ik al het overheerlijke South-West Saga!
Toen ik een tiental min. later net iets bestelde om te drinken hoorde ik ze al aankomen, Bass Society!!! Vond het langs ene kant wel spijtig dat de plaat nie later op de avond gedraaid werd, als er al veel volk op de dansvloer stond, want nu had ik het lef nie om alleen op de dansvloer te staan flippen.
Fred heeft echt een zalige set gedraaid, thx voor de Bass Society eh Fred en dat ge gewacht hebt tot ik er was.
Daarna was het de beurt aan TCX die ook een lekker setje neerzette, gevolg door Lolo met zijn liveact. Zalig om hem op da verhoogske te zien springen in de dj-booth, hij gaf hem volledig, twas dik in orde. Moisture & Garden, ik wist totaal nie wat ik van die mannen mocht verwachten, hun laatste plaat Unicorn vond ik wel erg goe, maar daarmee weet ge nog nie hoe ze draaien, maar ze waren zalig, enorm goeie platenkeuze: Salvation, Lift, Your Loving Arms, A leaden Day.
Dan Luc en Real om af te sluiten. Zalig om ze hun zo te zien geven! Mooie afsluiter en iedereen bleef dansen: Touchdown, mainline, second wave 
Kortom t'was een zalig feestje, enkel spijtig van het geluid en ondanks de miserie in de dj-booth zijn de dj's er toch enorm goe in geslaagd om er een zalige avond van te maken! Chapeau!
| Originally posted by diddi Kzen precies nog iets te vroeg naar huis gegaan |
| Originally posted by Vishnu Amai goe feesje en amai Luc, wat een lof Alleen iets overdreven want mixtechnisch waren wij zeker ni zo goe (blame the monitors die er ni waren en Luc die mij zou aftuigen als we te strak zouden mixen ).Ik kon er helaas pas bijzijn vanaf 23u15 en heb een groot stuk moeten missen. Maar elke set die ik gehoord heb was genieten en ik vond dat alles goed op elkaar aansloot vanwege het verschillende accent in de verschillende sets. Airwave Live was bij momenten verbluffend, al hadden er voor mij persoonlijk ook wat meer classics in mogen steken. Maar de edit van Universal Nation maakte natuurlijk heel veel goed Ook thumbs up voor wat ik nog gehoord heb van Tcx (Avalon - Circa ) en Chris vs Luc (Mistral, Cali,.... ).Voor de ge�nteresseerden onze tl (ik denk in de juiste volgorde): Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) (Moisture & Garden Intro Edit) Precursor - The Journey Albert Vorne - A Leaden Day (M.I.K.E. Remix) Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix) Moisture & Garden - Splendor (Original Revised) Edin Bosnjak - Alluring Wishes Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Mix) O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix) Cosmic Tracer - Breach Forever Friends - Sensation White Anthem 2006 M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix) ATN - Miss A Day Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework) Moisture & Garden - Unicorn Stoneface & Terminal - Venus |
| Originally posted by TOR Jasper, laat de vier heren tijdens een volgende editie gerust terugkomen! |
Krijgen we geen in-depth review jasper, dat is je handelsmerk ? 

Alles is al gezegd denk ik, dus ik zou alleen maar in herhaling vallen
Ik heb me wel geamuseerd, zeker vanaf 2u! De sets van Guy en Kenneth en jou en Kristof vond ik echt enorm sterk. Exact het soort trance waarvoor je mij nog warm kan krijgen, en genoeg (voor mij) bekende platen om volledig op los te gaan.
Airwave kwam inderdaad niet zo goed uit de verf door de technische problemen, en ik had - als Bonzaifan - misschien ook wat meer klassiek werk verwacht in plaats van al het recente werk. Maar desondanks heb ik toch een paar keer fameus kippenvel gekregen tijdens de live. En ik vind het ook prachtig om Lolo zo te zien genieten tijdens zijn act. En wie weet kunnen we het nog eens overdoen onder betere omstandigheden
Vooral veel dank en respect voor alle dj's, die ondanks de moeilijke omstandigheden toch het beste van zichzelf hebben gegeven! Ik weet dat mixen onder zo'n omstandigheden allesbehalve evident is, maar het niveau van de sets lag absoluut niet lager dan die van de vorige edities. Dus chapeau mannen!
Voor de rest zat de sfeer wel goed (ondanks het baggergeluid), en was het gezellig druk zonder echt overvol te zitten. Er is ook goed gedronken denk ik, dus ook financieel zullen we geen kater oplopen.
Op naar v5...
ik heb ook niet veel meer toe te voegen aan hetgeen gezegd is.
Het was een enorme leuke avond, ik heb mij geweldig geamuseerd en al de sets waren prachtig. Iedereen bedankt voor de moeite die ze erin hebben gestoken, en in het bijzonder aan de dj's dan
. Op naar een volgende editie
ps: nogmaals bedankt Luc voor die 'Back to Cali' te draaien 
well well well...
Ondanks die technische problemen heb ik mij vrij goed geamuseerd.
Even een uitleg: mijn audio kaart (m-audio conectiv)is gloednieuw, mijn cinch kabels naar de mixer zijn gloednieuw en dat zijn gold plated kabels. Tried&tested, dus...
Mijn audio kaart heb ik deze week getest en het geeft hier geen probleem.
Dus ik snap ni waarom zoveel problemen met het signaal, en om clipping te vermijden gebruik ik zelfs een compressor plugin... Defectieve mixer? Het zou me niet verbazen (kanaal 3 deed het al niet meer. Te lage impedantie van mijn soundkaart? Die werd speciaal voor zulke optredens ontwikkeld!!
Het is wel spijtig maar ik kon er niks aan doen, en het audiosignaal was nog 3/4 zo hard als die cdj's geregeld. Daarom het gebrek aan sfeer tijdens het begin. Gelukkig genoeg ging het daarna een tikske beter, dankzij een paar feestplaten en vooral die Universal Nation (de enige track in mijn set die ik niet heb geproduced).
Ik heb inderdaad weinig oude tracks gespeeld van airwave et al, ik recycleer die liever onder de vorm van mashups met nieuwe tracks (mijne mix van andain, lolo met britney spears enz). Het komt ook van het feit dat ik tegenwoordig VEEL muziek maak, dus ik moet wel voorrang geven aan de nieuwigheden, en zorg er sowieso voor dat mensen een exlusieve optreden kijrgen ipv safe spelen. Het is kiezen of delen...
Voor de rest was het gewoon leuk, en ik wil daarom alle actieve BeTA's bedanken voor deze fuif. Zoals ik zei, zoiets moet volledig ondersteund worden door alle belgische artiesten zonder uitzondering, en ik hoop dat ik mijn support weer mag vernieuwen in de toekomst.
Ik heb ook veel plannen in de komende maanden, en ik wil de BeTA's daar ZEKER in impliceren, als ze interesse hebben, natuurlijk.
L.
PS Er zin veel mensen die ik ken niet gekomen uiteindelijk, alhoewel ze anders zieden, dit vond ik ZEER spijtig. Ma goe, afwezigen hebben het altijd mis, hehe.
| Originally posted by Lolo Defectieve mixer? Het zou me niet verbazen (kanaal 3 deed het al niet meer. Te lage impedantie van mijn soundkaart? Die werd speciaal voor zulke optredens ontwikkeld!! |
| (de enige track in mijn set die ik niet heb geproduced). |
?
was van de vorige dj zen set, en toch is het v-one remix toch??
L.
| Originally posted by Lolo Voor de rest was het gewoon leuk, en ik wil daarom alle actieve BeTA's bedanken voor deze fuif. Zoals ik zei, zoiets moet volledig ondersteund worden door alle belgische artiesten zonder uitzondering, en ik hoop dat ik mijn support weer mag vernieuwen in de toekomst. |