TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Posted by djcresto on Jan-20-2008 22:58:
| quote: |
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze Broos buiten gooien bij Genk. De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club |
Dat ontslag lijkt er misschien toch aan te komen. Genk was vorig jaar zo'n enthousiaste ploeg en nu lijkt het een bende losers bij elkaar. Een nieuwe coach zou het vuur er misschien weer inkrijgen.
Posted by Config on Jan-20-2008 23:02:
Hahah, ja wie weet 
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen. Voorlopig heeft Cercle altijd de wind van achter gehad. Waar ze vorig seizoen kansen bij de vleet misten lijkt nu alles automatisch binnen te gaan. Enfin, ze verdienen het zeker wel, en op dit moment voor mij met voorsprong de best spelende ploeg. Ik zeg wel best spelende, niet beste 
Posted by FCB_Fanatic on Jan-20-2008 23:09:
Originally posted by Config
Hahah, ja wie weet 
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen. Voorlopig heeft Cercle altijd de wind van achter gehad. Waar ze vorig seizoen kansen bij de vleet misten lijkt nu alles automatisch binnen te gaan. Enfin, ze verdienen het zeker wel, en op dit moment voor mij met voorsprong de best spelende ploeg. Ik zeg wel best spelende, niet beste |
schande!!!!!
de groensels als best spelende ploeg waarderen, ... en dat als Club supporter
Posted by Config on Jan-20-2008 23:26:
schande!!!!!
de groensels als best spelende ploeg waarderen, ... en dat als Club supporter |
Wat? van Club uit is er volgens mij toch niet veel rivaliteit naar Cercle toe. We hebben dat de laatste jaren terecht als kleine broer gezien maar wanneer ze goed spelen mag het ook gezegd worden vind ik. Vanuit Cercle is er naar Club toe wel een echte haat, zeer te begrijpen natuurlijk, de kleinste broer wordt vergeten en kijkt dan natuurlijk altijd met argusogen naar wat de grotere broer uitsteekt. Maar persoonlijk heb ik daar niet het minste probleem mee. En die van bij Cercle zijn de slechtste nog ni, ben er vorig jaar zelfs gratis naar ne match mogen gaan kijken, tegen Westerlo thuis, hun grootste zege van het seizoen. En sindsdien zijn ze echt goed beginnen spelen... na een tijdje zou ge al beginnen denken dat mijn aanwezigheid helend op Cercle heeft gewerkt
Binnenkort nog es naar Cercle gaan kijken om mijn goeie invloed daar weer te gaan paraliseren
Posted by FenixStyle on Jan-21-2008 01:14:
Originally posted by Devilex
Cercle Brugge - Racing Genk 5 - 1 |
Ahzo, en daarvoor doorkruist ge dus op ne winterse zondagavond het hele Belgische land?
Ze konden niet snel genoeg thuis zijn toen ze ons met hun iPodje in hun oren passeerden op de autostrade.. Zolang ze maar hun rekening gespijsd zien met de nodige duizenden euro's zeker?
Met de boot naar Siberi� sturen ja, en degene die d�n nog al zwemmend wist terug te komen, die mocht nog eventueel een basisplaats komen opeisen ja...
De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club |
Tja het Genkvak dat meermaals de wave opstartte, de spelers van Cercle een staande ovatie gaf, en een luidkeelse "kampioenen ol� ol�" liet weerklinken tijdens de ereronde van Cercle, zal wel genoeg zeggen zeker over hoe wij over alles denken? 
(moet het nog niet opvallen, ik ben dus diep ontgoocheld en zwaar beschaamd!
)
Posted by djcresto on Jan-21-2008 07:12:
Originally posted by Config
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen. |
Dat zeggen ze ook al een heel seizoen. Maar als het meezit blijft het misschien op dat vlak ook meezitten. Tot vorig seizoen was ik de grootste supporter voor de degradatie van Cercle, maar zoals ze nu spelen zijn ze echt een aanwinst.
Je kan het Cercle een beetje vergelijken met de 2 kampioenenploegen van Genk imo. Die hadden enkele goeie spelers en blonken voor de rest ook uit als team. Bewijs daarvan was dat een aantal van die kampioenenspelers later in lagere reeksen terecht kwamen.
Posted by FCB_Fanatic on Jan-21-2008 07:35:
Originally posted by djcresto
Bewijs daarvan was dat een aantal van die kampioenenspelers later in lagere reeksen terecht kwamen. |
over welke spelers hebt ge het dan???
en kom nu niet af met ne Domenico Olivieri, die was rond die tijd al niet meer van de jongste
Posted by djcresto on Jan-21-2008 07:41:
over welke spelers hebt ge het dan???
en kom nu niet af met ne Domenico Olivieri, die was rond die tijd al niet meer van de jongste |
chris van geem
oa
Posted by FCB_Fanatic on Jan-21-2008 07:54:
Originally posted by djcresto
chris van geem oa |
dat was idd niet ��n van de meest begaafde spelers 
maar ik dacht dat je eerder jongere spelers in gedachten had, die zich op dat moment mss als beloftevol opwierpen maar uiteindelijk naar een lagere klasse zijn getrokken omdat ze het niet konden waarmaken in 1ste.
Maar zoals je zelf al zegt, Cercle heeft een aantal zeer kwaliteitsvolle spelers en daarnaast een goed geheel waarvan veel spelers profiteren. Beste speelers bij hun zijn imo Iachtchouk (PURE KLASSE!!!!) en Desmet. Van De Sutter ben ik nog steeds niet overtuigd of hij voor een echte topclub goed genoeg is. Mogelijk wel, maar voor hetzelfde geld is het een nieuwe Salou. Toen hij bij Brugge vertrok was hij in ieder geval niet goed genoeg voor 1ste klasse. Heeft uiteindelijk veel geleerd in 3de
Posted by Devilex on Jan-21-2008 08:14:
Bij Brussels en Bergen gaan ze blijkbaar stillaan trainerswissels uitvoeren, STVV heeft goed gekocht tijdens de winterstop, en Dender kent terug een nederlaag. Hopelijk wordt het daar onderaan ook nog een beetje spannend.
Posted by Real on Jan-24-2008 08:29:
VT4 heeft uitzendrechten Euro 2008
Wie Euro 2008 op de Belgische televisie wil volgen, zal in juni moeten afstemmen op VT4. De zender haalde de uitzendrechten binnen.
"We hebben de uitzendrechten zopas verworven", meldde woordvoerder Kristof De Masure woensdagavond. "Alle wedstrijden zullen integraal worden uitgezonden. Onze programmatie was eigenlijk al klaar, maar zal hierdoor weer herschikt worden."
VT4 had ook al de rechten voor de uitwedstrijden van de Rode Duivels in handen. Euro 2008 wordt van 7 tot 29 juni in Zwitserland en Oostenrijk gespeeld... zonder de Rode Duivels. |
Noooooo.
Posted by Devilex on Jan-24-2008 08:44:
Sporza (Vrt) koopt zeker enkel de rechten op als de Rode Duivels geselecteerd zijn?
Posted by djcresto on Jan-24-2008 09:52:
Originally posted by Real
Noooooo. |
Twas dat of niets. VRT had geen interesse en VTM bood niet genoeg. En er is nog de Nos of eurosport...
Posted by Gladius on Jan-24-2008 10:51:
hoe kan VRT nu g��n interesse hebben. geen centen zeker
Posted by Config on Jan-24-2008 10:56:
Originally posted by Gladius
hoe kan VRT nu g��n interesse hebben. geen centen zeker |
ik begrijp het anders maar al te goed. Het is niet de eerste keer dat de Belgen niet meedoen voor een belangrijk kampioenschap h�. Persoonlijk zou ik dan ook geen geld meer willen neerleggen voor een Euro 2008 waarvan je weet dat er voor de kijkers toch genoeg middelen zijn om de matchen sowieso te volgen. Bovendien halen de matchen van de Rode Duivels toch ook ni al te vet veel kijkcijfers meer. Waarom zou er voor Euro 2008 dan wel extreem volk op VT4/VTM/VRT gaan afstemmen?
Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2008 10:56:
Woob woob
Drie weken lang Gui en Eddy, fiejst!!

Posted by MikeVee on Jan-24-2008 11:08:
Ge vergeet Carl en zijn "kenners" 
Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2008 11:10:
Carl is een Kenner met de grote K.
Posted by Real on Jan-24-2008 11:10:
Maar nu even tijd voor een streepje reclame, tot binnen 154,2 seconden.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-24-2008 11:13:
Originally posted by Jasperovitsj
Woob woob
Drie weken lang Gui en Eddy, fiejst!! |
Ik vind den Eddy nochtans ne wree "goeie" co-commentator. Die zegt altijd dingen die ik zelf niet zie ...
vooral omdat ze de werkelijkheid nauwelijks weergeven. Voor ne ex-voetballer ziet die het spel toch wel EXTREEM slecht zenne
Posted by Gladius on Jan-24-2008 13:50:
Ik vind den Eddy nochtans ne wree "goeie" co-commentator. Die zegt altijd dingen die ik zelf niet zie ...
vooral omdat ze de werkelijkheid nauwelijks weergeven. Voor ne ex-voetballer ziet die het spel toch wel EXTREEM slecht zenne |
ja, dan vooral de Polspoel, wat die allemaal aan nutteloze informatie uitkraamt tijdens een match, da wordt echt hilarisch op den duur.
en btw, Config, wie spreekt hier over 'extreem' veel volk? Er zijn toch genoeg vlamingen die (bijna) alle matchen volgen, en dat zijn dan toch cijfers die boven elk ander programma op de canvas uitsteken zekers. Het blijft volgens mij hoog & rendabel genoeg om het w�l te doen, ook al doen de Duivels wederom niet mee. Ik ga in ieder geval alle matchen op den holland zien ('t is te hopen dat zij de rechten hebben), en ga vt4 proberen te vermijden.
Posted by Devilex on Jan-24-2008 19:09:
Je kan wel niet ontkennen dat er beduidend minder interesse is als Belgi� niet meedoet. Dit staat wel geheel los van hun prestaties.
Voetballiefhebbers zullen altijd wel afstemmen op de topmatchen, maar Jan Modaal zal niet speciaal gaan afstemmen om Kroatie - Polen te zien.
De laatste keer dat de Belgen meededen aan een groot toernooi was het WK in 2002, en dat werd dacht ik wel uitgezonden op de VRT ?
Posted by The_G0dfather on Jan-24-2008 19:22:
en toen moesten we de uiteindelijke winnaar eruit ge"knocked" hebben 
Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2008 19:55:
Originally posted by Devilex
maar Jan Modaal zal niet speciaal gaan afstemmen om Kroatie - Polen te zien.
|
I would
Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2008 14:39:
De Rode Duivels oefenen tegen Duitsland
vr 25/01/08 - De Rode Duivels werken op 20 augustus een oefeninterland af tegen Duitsland. Dat heeft de voetbalbond bekendgemaakt. De wedstrijd wordt gespeeld tijdens de Olympische Spelen in Peking.
De wedstrijd zal in N�rnberg gespeeld worden en kadert in de voorbereiding van de Duivels op de voorronde van het WK van 2010.
De kalender van de kwalificatiecampagne is nog niet bekend, maar Belgi� speelt normaal gezien zijn eerste match in die voorronde in september.
Opmerkelijk: van 8 tot 24 augustus zijn er de Olympische Spelen, met de nationale belofteploeg �n bondscoach Ren� Vandereycken (foto). De finale is gepland op 23 augustus.
"De oefeninterland tegen Duitsland vindt sowieso plaats. Praktische zaken regelen we later wel", meldt de bond.
Vier jaar geleden speelde Belgi� voor de laatste keer tegen Duitsland. In een oefeninterland in Keulen verloren de Rode Duivels met 3-0. |
Dus de Duivels gaan - met de beloftenploeg weliswaar - eindelijk nog eens naar een groot toernooi, waar ze bovendien een re�le kans hebben om een zeer goed resultaat neer te zetten, iets wat het Belgische voetbal h��l goed kan gebruiken. En dan plannen die klojo's van de Bond dit, midden in het Olympisch toernooi. Het is de laatste match in de aanloop naar de WK kwalificatie, dus de ploeg moet op punt staan. Bovendien kunnen we ook niet afgaan tegen een topper als Duitsland. Dus Vandereycken zal gegarandeerd zijn beste ploeg op het veld moeten zetten. Wat betekent dat hij mannen als Defour, Vermaelen, Dembele, Mirallas en Fellaini toch zeker zal oproepen. Maar die zitten dan normaal in Peking.
Dus ofwel moeten die in het midden van dat toernooi naar Duitsland afzakken (wat me onmogelijk lijkt), ofwel mogen ze helemaal niet mee naar Peking. Maar dan dalen de kansen van de jonge Duivels wel gevoelig...
Enfin, nu snap ik de zet van de Bond wel om Vde het laatste woord in de Beloftenselectie te geven, nice move
De Sart zal zich ook droog gepakt voelen.
Achja, het zinnetje in vet zegt eigenlijk al genoeg
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »