TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »

Posted by djcresto on Oct-31-2008 13:30:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
In wat voor verpakking zit die DVD? Als het een deftig doosje is ga ik die ook wel halen, maar voor zo'n kartonnen of plastieken hoesje hoeft het nu ook niet.

Normale dvd hoes. Zeker een koopje dus. Hem huren kost je 3 euro Kopen 2,2 met een krant er bovenop.

Posted by Xilver on Nov-04-2008 22:48:

LittleBigPlanet

Posted by Dj LPG on Nov-05-2008 10:43:

heroes season 1 en 2
futurama - the beast with a billion backs
I am legend
Earth

deze week ga ik ook nog achter Lost season 4

Posted by FUSyke on Nov-06-2008 11:14:

ff naar Music Man geweest:

Bonzai - Athology
Berghain 02 - Marcel Dettmann
Watergate 02 - Sascha Funke
Deadmau5 - Random Album Title

Posted by Jasperovitsj on Nov-12-2008 20:28:

GU 35 Nick Warren - Lima

Posted by Jakhira on Nov-15-2008 11:54:

quote:
Originally posted by Xilver
LittleBigPlanet

Ik ook!

Graphics zijn zot

Posted by Jakhira on Dec-14-2008 14:57:

Sennheiser HD515

Open hoofdtelefoon voor als ik met mijn laptop in Live aan 't prutsen ben

Posted by Jakhira on Jan-17-2009 15:37:

The Timewriter - Letters from the jester
The Timewriter - Jigsaw pieces
The Timewriter - Paintbox

Tribute mix?

Posted by christina on Jan-22-2009 20:19:

plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven

Posted by Gladius on Jan-24-2009 00:25:

Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)?

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2009 00:29:

Ik heb hem zelf ook gekocht een tijdje geleden. Ik vind hem de minste GU van Warren tot nu toe, zeker in vergelijking met bvb Reykjavik. Het concept is deze keer ook iets anders, met 2 uptempo discs ipv 1 disc met downtempo en 1 disc met clubmuziek. Deze voelt voorlopig iets minder tijdloos aan dan zijn vorige 2 GU's, maar disc 2 is best wel goed. En voor de 16� die ik eraan gegeven heb kan je nu niet bepaald sukkelen

Posted by Gladius on Jan-24-2009 12:09:

hm ja, het is eigenlijk door GU Reykjavik (vooral de eerste) dat ik fan van z'n werk ben geworden (+Way Out West natuurlijk), bevat altijd goeie nummers in een genre waarin ik helemaal niet thuis ben. Ik ga hem toch maar kopen denk ik =)

Posted by MikeVee on Jan-24-2009 12:58:

quote:
Originally posted by christina
plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven

Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper?

Posted by christina on Jan-25-2009 16:00:

quote:
Originally posted by MikeVee
Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper?

Jaja, er was echt vanalles deftig. Kheb the rebel ook gekocht, voor � 9.95, kben ook een paar moon projects tegengekomen, maar ge moet zelf maar eens gaan zien. Het was vant weekend wel sales, met vinylverkoop per kilo, dus voor tzelfde geld is er nu zo goed als niks meer. Tussen de cd's was er ook veel goeie keuze trouwens, kben I want to believe van airwave tegengekomen, extreme compilaties, triptomatic compilaties, ... allemaal rond de 17 � 20 euro.

Posted by redzone1 on Jan-26-2009 12:03:

quote:
Originally posted by Gladius
Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)?

voor mij een van de beste compilaties van vorig jaar. Gewoon omdat er eindelijk weer een progressive-DJ ECHTE old-skool progressive draait en geen slappe minimal/electro.

Posted by FUSyke on Feb-16-2009 17:36:

Telefon Tel Aviv - Immolate Yourself

Posted by Loraine on Jun-13-2009 22:13:

Een nieuwe externe HD: WD MyBook Essential 1TB

Ter vervanging van de LaCie (Porsche uitvoering van 500GB) die al lange tijd ratelt als een neerstortende helicopter en z'n langste tijd heeft gehad. Tot nu toe erg tevreden met de aankoop.
Nu aan het partitioneren en straks alles overzetten/veilig stellen

Posted by Loraine on Jun-28-2009 15:48:

Gisteren bezorgd:De Carrier "Igloo"
Met dit klamme weer zonder twijfel een must
En voor een airco zeker geen lelijk ding... een absolute aanrader!

Posted by The_G0dfather on Jun-28-2009 16:00:

Feel the sun & sweat the sweat baby

al kan een airco wel handig zijn

Posted by Loraine on Jun-28-2009 16:30:

Had ik al gezegd dat de airco ontworpen is door een Italiaans ontwerpbureau?
Sweat the sweat is overigens niet erg, maar op m'n zolderetage kan het al snel > 30/35 graden worden aan de zuidkant na een paar dagen mooi weer. En warm weer is zeker lekker buiten, in de zon op het strand, in de tuin or wherever maar niet thuis als je wilt slapen

[edit] Ik kijk nu al uit naar de warme zomerdagen en nachten later deze week! Denk dat ik aan het eind van de week het meest fris en uitgeslapen op werk zal verschijnen van ons team

Posted by FCB_Fanatic on Jul-20-2009 16:49:

De nieuwe VW Polo (trendline):

http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Volkswagen/Polo_2009/Volkswagen_Polo_02.jpg

Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992

Posted by MikeVee on Jul-20-2009 16:59:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Volkswagen/Polo_2009/Volkswagen_Polo_02.jpg

Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992

Nice, mooie kleur ook.
Nu nog het lange wachten ; 1.6 tdi 90 pk ?

Heb er ook aan gedacht aangezien ik aan het uitkijken was naar een nieuwe, maar heb me afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-20-2009 17:31:

quote:
Originally posted by MikeVee
Nice, mooie kleur ook.
Nu nog het lange wachten ; 1.6 tdi 90 pk ?

Heb er ook aan gedacht aangezien ik aan het uitkijken was naar een nieuwe, maar heb me afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht.

ik heb voor de 75pk gekozen

Ik heb zelf ook eens Skoda bekeken (vooral de Fabia dan), maar die viel toch minder in mijn smaak. Andere kanshebbers waren voor mij de Seat Ibiza en de KIA Cee'd. De Seat Ibiza had het voordeel goedkoper te zijn (15% overheidskorting owv lage uitstoot) maar was minder ruim. De Seat Leon is ruimer en vind ik ook ne heel ferme wagen, maar die begon al wat duurder te worden. Meer dan hetgeen ik eraan wou geven in ieder geval. De KIA Cee'd was dan weer een heel ruime wagen en viel qua prijs ook enorm goed mee door een grote stockkorting en een mooie prijs die ik nog voor mijn 17 jarige Golf kreeg (meer dan ik er zelf voor had gegeven ).

Uiteindelijk toch bij VW gebleven omdat zowel Seat als KIA merken zijn die iets minder opleveren bij doorverkoop. Dat speelde toch ook mee moest ik in de (nabije) toekomst een bedrijfswagen krijgen. Qua ruimte zit ik met de Polo voorlopig ook goed.

Posted by Real on Oct-30-2009 08:21:

Oordopjes! De Alpine Partyplug.

Inclusief verzending was dit maar 13 euro, maar ze zouden wel z��r degelijk zijn. Ik zal ze dit weekend eens uittesten.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-30-2009 09:43:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

ik heb hem ondertussen, sinds 17/10 ... en ik ben er serieus content van

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »