TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj In wat voor verpakking zit die DVD? Als het een deftig doosje is ga ik die ook wel halen, maar voor zo'n kartonnen of plastieken hoesje hoeft het nu ook niet. |
Kopen 2,2 met een krant er bovenop.
LittleBigPlanet
heroes season 1 en 2
futurama - the beast with a billion backs
I am legend
Earth
deze week ga ik ook nog achter Lost season 4
ff naar Music Man geweest:
Bonzai - Athology
Berghain 02 - Marcel Dettmann
Watergate 02 - Sascha Funke
Deadmau5 - Random Album Title
GU 35 Nick Warren - Lima
| Originally posted by Xilver LittleBigPlanet |

Sennheiser HD515
Open hoofdtelefoon voor als ik met mijn laptop in Live aan 't prutsen ben 
The Timewriter - Letters from the jester
The Timewriter - Jigsaw pieces
The Timewriter - Paintbox
Tribute mix? 
plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven
Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)?
Ik heb hem zelf ook gekocht een tijdje geleden. Ik vind hem de minste GU van Warren tot nu toe, zeker in vergelijking met bvb Reykjavik. Het concept is deze keer ook iets anders, met 2 uptempo discs ipv 1 disc met downtempo en 1 disc met clubmuziek. Deze voelt voorlopig iets minder tijdloos aan dan zijn vorige 2 GU's, maar disc 2 is best wel goed. En voor de 16� die ik eraan gegeven heb kan je nu niet bepaald sukkelen 
hm ja, het is eigenlijk door GU Reykjavik (vooral de eerste) dat ik fan van z'n werk ben geworden (+Way Out West natuurlijk), bevat altijd goeie nummers in een genre waarin ik helemaal niet thuis ben. Ik ga hem toch maar kopen denk ik =)
| Originally posted by christina plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven |
| Originally posted by MikeVee Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper? |
| Originally posted by Gladius Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)? |
Telefon Tel Aviv - Immolate Yourself
Een nieuwe externe HD: WD MyBook Essential 1TB
Ter vervanging van de LaCie (Porsche uitvoering van 500GB) die al lange tijd ratelt als een neerstortende helicopter en z'n langste tijd heeft gehad. Tot nu toe erg tevreden met de aankoop.
Nu aan het partitioneren en straks alles overzetten/veilig stellen
Gisteren bezorgd:De Carrier "Igloo"
Met dit klamme weer zonder twijfel een must
En voor een airco zeker geen lelijk ding... een absolute aanrader!
Feel the sun & sweat the sweat baby
al kan een airco wel handig zijn 
Had ik al gezegd dat de airco ontworpen is door een Italiaans ontwerpbureau?
Sweat the sweat is overigens niet erg, maar op m'n zolderetage kan het al snel > 30/35 graden worden aan de zuidkant na een paar dagen mooi weer. En warm weer is zeker lekker buiten, in de zon op het strand, in de tuin or wherever maar niet thuis als je wilt slapen 
[edit] Ik kijk nu al uit naar de warme zomerdagen en nachten later deze week! Denk dat ik aan het eind van de week het meest fris en uitgeslapen op werk zal verschijnen van ons team 
De nieuwe VW Polo (trendline):
http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Volkswagen/Polo_2009/Volkswagen_Polo_02.jpg
Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992
| Originally posted by FCB_Fanatic De nieuwe VW Polo (trendline): http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Volkswagen/Polo_2009/Volkswagen_Polo_02.jpg Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992 |
| Originally posted by MikeVee Nice, mooie kleur ook. Nu nog het lange wachten ; 1.6 tdi 90 pk ? Heb er ook aan gedacht aangezien ik aan het uitkijken was naar een nieuwe, maar heb me afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht. |

).
Oordopjes! De Alpine Partyplug.

Inclusief verzending was dit maar 13 euro, maar ze zouden wel z��r degelijk zijn. Ik zal ze dit weekend eens uittesten. 
| Originally posted by FCB_Fanatic De nieuwe VW Polo (trendline): http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Volkswagen/Polo_2009/Volkswagen_Polo_02.jpg Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992 |