TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »

Posted by Jasperovitsj on May-13-2009 10:48:

Zo, het lijkt erop dat Advocaat alsnog de nieuwe bondscoach zal worden. Dat is nog eens goed nieuws

Posted by Real on May-16-2009 10:23:

Zeer interessant voor de mensen die vanavond thuis zitten: http://www.sporza.be/cm/sporza/voet...nkondiging_live.

Ik weet enkel niet op welke nieuwsbrieven je je precies moet registreren.

Posted by FCB_Fanatic on May-16-2009 10:50:

de laatste match van Jacky !!!!!

Posted by MikeVee on May-16-2009 19:55:

amai spannende speeldag

Posted by Config on May-16-2009 23:55:

heerlijk zeg

Posted by Real on May-17-2009 09:32:

Ruiz speelt volgend jaar voor Standard.

Posted by MikeVee on May-24-2009 17:56:

Antwerp - Roeselare 1-3
Dender - Lierse 1-1

Posted by FCB_Fanatic on May-24-2009 21:51:

Standard champion !!!

verdiende titel vind ik persoonlijk. Ze hebben over de gehele competitie ook niet altijd even goed gespeeld, maar wel vaker een goed niveau gehaald dan die van Anderlecht. Die hebben enkel tegen het einde van het seizoen een aantal degelijke matchen gespeeld, en dat terwijl ze niet het Europese parcous hebben moeten afleggen dat Standard heeft afgelegd. Ook in beide testmatchen heeft Standard gewoon getoond dat ze de betere ploeg zijn.

En Wasyl ... dat zo ne speler nog op een voetbalveld mag rondlopen is O-N-G-E-L-O-O-F-E-L-I-J-K !!!!! Er zijn nog spelers die over de schreef gingen, maar Wasyl had wel een viertal rode kaarten kunnen krijgen, ze zijn op Studio 1 nog mild geweest met de beelden

Posted by Config on May-24-2009 22:30:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
O-N-G-E-L-O-O-F-E-L-I-J-K !!!!!

waar is de taaladviseur?

Posted by Vishnu on May-25-2009 15:51:

Een sterk staaltje anti-commentaar gehoord van de hier fel bejubelde Filip Joos zaterdag tijdens de match tussen KVM en Genk. "De ouders van Ogunjimi wonen in Leest, en dat ligt vlakbij Mechelen. Zij kunnen maar beter hun ramen en deuren goed sluiten vanavond."

Vandaag lees ik hetvolgende: http://www.hln.be/hln/nl/2733/KV-Me...-Ogunjimi.dhtml

Posted by Real on May-25-2009 17:23:

Ik dacht net hetzelfde toen ik Filip Joos dat hoorde zeggen. Dat is gewoon om problemen vragen.

Posted by FCB_Fanatic on May-25-2009 17:42:

quote:
Originally posted by Vishnu
de hier fel bejubelde Filip Joos

Posted by MikeVee on May-31-2009 17:30:

Het ziet er naar uit dat het niks gaat worden voor lierse & Antwerp

Posted by Jasperovitsj on May-31-2009 17:54:

Gelukkig kunnen we ons opwarmen aan de glansprestaties van de Rode Duivels in Japan!

Posted by MikeVee on Jun-04-2009 20:30:

Lierse - Roeselare 1-3

Dender - Antwerp 1-2

Stand _________________________________
1.Roeselare 4 3 0 1 5-4 10 ptn
2.Dender 4 1 1 2 4-3 5
3.Antwerp 4 1 2 1 3-6 4
4.Lierse 4 0 2 2 2-5 2

lijkt me vrij duidelijk met nog 6 punten te verdienen

Posted by Real on Jun-05-2009 06:36:

Jammer.

Posted by Devilex on Jun-05-2009 08:45:

Heel jammer inderdaad

Posted by Real on Jun-06-2009 11:32:

Vermaelen is van Arsenal

De transfer van Thomas Vermaelen van Ajax naar Arsenal is rond. De Londense club zou 11,5 miljoen euro veil hebben voor de Rode Duivel.

De website van Het Laatste Nieuws meldt dat de deal die al een tijdje in de lucht hing nu ook rond is. Daarmee wordt Vermaelen de tweede duurste Belg ooit, na Marouane Fellaini (in augustus vorig jaar voor 20 miljoen euro van Standard naar Everton).

De 23-jarige Kapellenaar - een jeugdproduct van Germinal Beerschot - speelt volgend seizoen in het Emirates Stadium van de Engelse topclub. Naast Fellaini (Everton) en Vincent Kompany (Manchester City) wordt Vermaelen zo de derde Rode Duivel in de Premier League.

Vermaelen werd opgeleid bij Germinal Ekeren en later bij de Antwerpse fusieclub Germinal Beerschot. Die werkte samen met Ajax en in 2004 vertrok hij richting Amsterdam ArenA. Hij werd ��n seizoen uitgeleend aan RKC, maar groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde bij Ajax en bij de Rode Duivels.

Vermaelen was met de Belgische beloften ook van de partij op de Spelen in Peking vorige zomer.

Sport.be

Posted by FCB_Fanatic on Jun-06-2009 11:49:

quote:
Originally posted by Real
Vermaelen is van Arsenal

De transfer van Thomas Vermaelen van Ajax naar Arsenal is rond. De Londense club zou 11,5 miljoen euro veil hebben voor de Rode Duivel.

De website van Het Laatste Nieuws meldt dat de deal die al een tijdje in de lucht hing nu ook rond is. Daarmee wordt Vermaelen de tweede duurste Belg ooit, na Marouane Fellaini (in augustus vorig jaar voor 20 miljoen euro van Standard naar Everton).

De 23-jarige Kapellenaar - een jeugdproduct van Germinal Beerschot - speelt volgend seizoen in het Emirates Stadium van de Engelse topclub. Naast Fellaini (Everton) en Vincent Kompany (Manchester City) wordt Vermaelen zo de derde Rode Duivel in de Premier League.

Vermaelen werd opgeleid bij Germinal Ekeren en later bij de Antwerpse fusieclub Germinal Beerschot. Die werkte samen met Ajax en in 2004 vertrok hij richting Amsterdam ArenA. Hij werd ��n seizoen uitgeleend aan RKC, maar groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde bij Ajax en bij de Rode Duivels.

Vermaelen was met de Belgische beloften ook van de partij op de Spelen in Peking vorige zomer.

Sport.be

schone transfer voor Vermaelen, maar ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels bij of hij er gaat meekunnen

Posted by Real on Jun-07-2009 19:03:

De moeite!

Posted by FCB_Fanatic on Jun-07-2009 19:54:

quote:
Originally posted by Real

De moeite!

nice

Posted by FCB_Fanatic on Jun-07-2009 21:31:

-19 kwalificatie EK

Na 1-0 winst tegen Ierland afgelopen week (goal van Hazard) vandaag een 5-0 overwinning van de Belgen op Zweden met Hazard nogmaals als uitblinker !!! Vandaag was hij goed voor 1 goal en 2 assist . Ook Benteke heeft vandaag een goeie partij gespeeld en bracht veel meer kracht bij aan de Belgische aanval: altijd aanspeelbaar en hij zag dat uiteindelijk bekroond met 2 goals.

De laatste match tegen Zwitserland zal beslissen of de Belgen zich kwalificeren. Belgi� MOET winnen aangezien Zwitserland een beter doelsaldo heeft na 3-1 winst tegen Zweden afgelopen week en een 6-1 overwinning op Ierland vandaag

Posted by Real on Jun-08-2009 08:04:

Ik denk dat ik woensdag in Beringen naar de wedstrijd tegen Zwitserland ga kijken. De inkom is toch gratis.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-10-2009 19:00:

Zwitserland - Belgi�: 1-1

Belgi� is uitgeschakeld obv het doelsaldo. Zwitserland heeft +7, Belgi� +6

Posted by Real on Jun-10-2009 20:09:

Bummer. Goede match van de Belgen maar niet voldoende kansen gecre�erd. Benteke was vandaag �rg zwak. De rest van de ploeg speelde behoorlijk sterk, vooral een zwarte verderdiger, ik ken zijn naam niet.

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »