TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 »
| quote: |
| Originally posted by Piet4545 I'll have look on facebook..How much did you pay at entrance last year? were there alot of people floging tickets then? Global Gathering isn't sold out as far as i know, i don't think the do sell outs they take as many as they can get! Roughbly 80 000, still the best Dance Festival in the Uk along with SW4. |
(festival started at 1200hr)
| Originally posted by Thib' Thx mate, yeah B2B's organization is sometime shit (at TL only, the Psy Gathering in Hasselt is always a success ), i remember missing J00F 3 years ago I was on a techno stage close to the Q Dance, 15 minutes before John i arrive to the B2B stage and who was leaving the place with CDs, bag and everything? This year i can't miss Vibrasphere and 00.db so i'll be here early... No bbq and binge drinking but Vibrasph�re in Belgium = priceless |
net zo eens een promo setje beluisterd van DJ Apsara ... zeer nice 
DJ Apsara - February 2010 (128-132 BPM)
01. Tomic � Darkside
02. Citizen & C-Jay � Burn Out
03. Atmos � Skintrade
04. Kintar � The Sumerians
05. Ivan Nikusev - Let me drive
06. C Jay and Shylock - Terrestrial
07. Ace Ventura - Cardiac Arrest (Suntree remix)
08. Symphonix - Rhythm in Motion (Liquid Soul)
09. Jey & Ex - Moon Mystery
10. Ovnimoon � Believe in yourself
11. Zen Mechanics - Outwards
| Originally posted by FCB_Fanatic net zo eens een promo setje beluisterd van DJ Apsara ... zeer nice ![]() DJ Apsara - February 2010 (128-132 BPM) 01. Tomic � Darkside 02. Citizen & C-Jay � Burn Out 03. Atmos � Skintrade 04. Kintar � The Sumerians 05. Ivan Nikusev - Let me drive 06. C Jay and Shylock - Terrestrial 07. Ace Ventura - Cardiac Arrest (Suntree remix) 08. Symphonix - Rhythm in Motion (Liquid Soul) 09. Jey & Ex - Moon Mystery 10. Ovnimoon � Believe in yourself 11. Zen Mechanics - Outwards |
kzit hier al op mijn stoel te schuiven 
Iemand iets gehoord over het aantal parkeerplaatsen aan de camping? zijn dat er nog altijd evenveel als vorig jaar? kan bijna niet anders dan dat er parkeerplaatsen moeten bijgekomen zijn, vorig jaar was het al een fiasco (vorig jaar om 19u al volzet, stond daar schoon), en nu het aantal plaatsen op de camping al verdubbeld is...
voor de zekerheid toch halve dag conge gepakt zodat ik er rond 15 u-16 u ben
alle info: http://87.239.12.3/tomorrowland/201...-24&25-7_NL.pdf
see you all in Boom for Tomorrowland! =). flying out from America for this! tranceaddict stage will be

Goed zot. 
| Originally posted by FredNova alle info: http://87.239.12.3/tomorrowland/201...-24&25-7_NL.pdf |
.
| Originally posted by Mecca82 see you all in Tree for Tomorrowland! =). flying out from America for this! tranceaddict branch will be |
Is er vrijdagavond egl iets te doen op de camping?
| Originally posted by jeronimo_jd Is er vrijdagavond egl iets te doen op de camping? |
thx! had hier niet direct info van gevonden op site van TL
| Originally posted by FCB_Fanatic nieuwe indeling ziet er vrij voordelig uit. B2B en Kozzmozz zijn wat ver afgelegen, maar perfect kan het nooit zijn natuurlijk .Blijkbaar ook nog een JOOF set van 1u op zondag ... kleine, maar leuke, verrassing toch want dat was oorspronkelijk zo niet aangekondigd. |
Zo, ik ben ook weer van de partij :-)
Hier een all-in-one file van ID&T met alle nodige info over het festival, timetable, planneke, routebeschrijving, etc.:
http://87.239.12.3/tomorrowland/201...-24&25-7_NL.pdf
Leuk dat ze dat doen.
Den 'artiest' die de plattegrond heeft gemaakt op de laatste pagina heeft zich precies wel goed laten gaan. Dat planneke lijkt nergens meer op het ware terrein. Tenzij ze daar in De Schorre de vijvers en zo hebben herlegd 
| Originally posted by Zjokke1977 Nice ! Had ik nog ni gezien. Als deze in dezelfde trend is van z'n set van 1015 dan wordt dit een topper !! |
). Na zijn set nog een 00.db live set
. Ik verwacht veel werk van hun nieuwe album dat in augustus uitkomt (o.a. Angel). En hopelijk spelen ze ook hun remixen van Solarstone en Faithless
Tranceaddict/La Rocca is wel schijtedicht tegen die Q-Dance stage. Da gaat wel wreed tegenslagen.
alle, wa gaan we morgen allemaal horen in de TA tent?
solar coaster? wa oude firewall/lange producties?
Fred Nova, hebt gij me nog wat good ol' uplifting trance te bieden? =p
hehe, denk dat het best gaat meevallen hoor Q staat op het stuk waar vroeger het artiestendorp/crew camping was en TA/LaRocca staat tussen ASOT en Q open stages, die denk ik wel 'in de andere richting' blazen...
kijken wat het geeft morgen, terrein is nu haast volledig benut
dacht eerst wat classics te spelen, maar heb nu toch al een aantal recentere nummers geselecteerd met hier en daar wat vocals en handjes-in-de-lucht (/'plattere') plaatjes 
tis een festival... moet (al zijn er 14 stages) voor een breed publiek passen
dos! cevezas por favor! dos cevezas por favor!
Oei, kdenk da'k ga uitslapen morgen dan denkek 
| Originally posted by Xilver Oei, kdenk da'k ga uitslapen morgen dan denkek |
| Originally posted by FredNova ja doen, Scooter is toch pas om 22:30 |
Zondag is wel een probleem precies, ik heb op zowat elk uur van de dag een dubbele boeking. Dat worden harde keuzes.
kverwacht van Scooter wel geen Raving in Mexico en Rhapsody in E (spijtig genoeg)
En Airscape? Wat mag ik daar van verwachten?