TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Posted by Dr. Kuipers on Nov-07-2002 18:42:

Love Poundin' Sensation

THX to Odyne!!!

Je bent een schat!

Ik ben er ook bij

Eindelijk weer eens trancen

Nu hopen dat ik auto mee krijg, maar ben er zowiezo bij

Damn me is happy

Posted by Dr. Kuipers on Nov-07-2002 18:43:

Kom dus ook meeten!

Posted by Flipper01 on Nov-07-2002 18:48:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Kom dus ook meeten!

Het wordt steeds gezelliger!!!

Posted by Dr. Kuipers on Nov-07-2002 21:02:

Mensen jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik gaat toch niet mee...
Had eigenlijk al afspraak met heel leuk meisje staan...
Krijg de auto nie mee, dus betekent extra kosten voor trein en blabla.
Jullie zullen mij dus niet meeten, maar ik stuur Kolkiewolkie wel

Oja Odyne voor hele uitleg check PBtje op PF...

Posted by Flipper01 on Nov-07-2002 21:58:

quote:
Mensen jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik gaat toch niet mee...

Je bent gek!!

Posted by Dr. Kuipers on Nov-07-2002 22:09:

nieuwe ontwikkelingen...

Die meid kan ineens niet

The bitch!

Oftewel ik twijfel...

Ik heb het er morgem met kolkie wel over bij Index...

Jullie horen het nog...

Posted by Flipper01 on Nov-07-2002 22:15:

quote:
The bitch!

Zeg dat wel
Nou, ik ben benieuwd hoe het nou afloopt!! We horen/zien het wel

Posted by DJ Bazz on Nov-08-2002 09:45:

ik ga niet heen, ik twijfel nog steeds maar het is nu ongeveer voor 80 % zeker dat ik niet ga

Posted by TranceFool on Nov-08-2002 10:25:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ga niet heen, ik twijfel nog steeds maar het is nu ongeveer voor 80 % zeker dat ik niet ga

je gaat spijt krijgen

Posted by basd on Nov-08-2002 11:11:

Inderdaad... dit MOET echt gewoon wel een vet feestje worden..

Posted by TimeportE on Nov-08-2002 11:54:

quote:
Originally posted by magrec
euh ik geloof dat ik a.s zaterdag maar alleen ga
de ski hut is ook open in den haag timeporte
Hmm zulke woorden mogen niet geuit worden in mijn bijzijn....

(ik weet niet wat er dan met je gaat gebeuren als je die woorden in je mond neemt

whehe... we zullen zien!! alleen zullen ze geen breezer hebben sinds er een smirnoff talent room is.. !

wn justin jij gaat gewoon mee gozer!! word gezellig.. komt kolkie nu wel of niet!!

bazz gewoon gaan.. word gezellig

iedereen moet gewoon komen, geen smoesjes..

Posted by kolkiewolkie on Nov-08-2002 12:20:

quote:
Originally posted by TimeportE
komt kolkie nu wel of niet!!

dat hoor ik vanavond

Posted by basd on Nov-08-2002 15:30:

Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH)..

Posted by ryo on Nov-08-2002 15:52:

Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen

grtz

Posted by Smirnoff on Nov-08-2002 15:59:

quote:
Originally posted by ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de bla
bla
bla
bla
bla
bla

grtz

komt allemaal wel goed !

Posted by ryo on Nov-08-2002 16:03:

quote:
Originally posted by Smirnoff
komt allemaal wel goed !

hahaha mooi! ik ben gerust gesteld

Posted by MaGiK54 on Nov-08-2002 16:09:

quote:
Originally posted by ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen

grtz

Met dank aan de post van pertus:

Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement.

Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden.

Posted by ryo on Nov-08-2002 16:26:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Met dank aan de post van pertus:

Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement.

Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden.

owkee bedankt, khad iets beter moeten lezen!

Posted by magrec on Nov-08-2002 16:50:

quote:
Originally posted by basd
Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH)..

you've got a PM

Posted by Access on Nov-08-2002 20:49:

Whehehe ... kreeg 't ff benauwd toen ik m'n kaartje nie kon vinde
Maar hijs gelukkig weer terecht

Jah ... khep d'r zin an !!!

Posted by DJ Bazz on Nov-08-2002 21:17:

ik ga niet, dus dat wordt radio luisteren, ik neem het iig op. ik zal er bij Innercity zeker bij zijn en misschien ook bij Cox in de Eau, maar dan is er geloof ik ons jaarlijkse familiefeest, dus dat feest is nog 100% zeker dat ik heen ga.

Posted by Sabina on Nov-08-2002 22:13:

jaja nog maar 1 nachtje

ik heb er zin in !!!!!!

Paul van Dijk here we come

Posted by Rinus on Nov-08-2002 23:55:

Voor de mensen die nog geen kaartje hebben of mensen kennen die nog geen kaartje hebben. Kunnen er bij 2 halen voor 35 totaal.

Kep morgen alleen niet veel tijd moet naar ILT.

Laters

Posted by ampburner on Nov-09-2002 00:05:

help!

Maat van me waar mee ik zou gaan kan op het laatste moment geen vrij krijgen morgen (althans het is nog niet zeker maar het lijkt erop dat dat niet lukt), en ik heb weinig vrienden die mee willen naar een feest waar dana/pavo/... niet draait. ... #^%##^$^#$^$@

Zijn er nog mensen uit Noord Holland (Noordkop) die morgen gaan waarmee ik misschien mee kan ofzo?

Posted by John on Nov-09-2002 00:29:

godverdomme waarom post ik nu nog hiero?
ik moet naar bed..anders trek ik et morgen niet:/
heb der wel zin in zeg

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 »