TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 »
THX to Odyne!!! 
Je bent een schat! 
Ik ben er ook bij 
Eindelijk weer eens trancen 
Nu hopen dat ik auto mee krijg, maar ben er zowiezo bij 
Damn me is happy 
Kom dus ook meeten! 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Kom dus ook meeten! |
Mensen jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik gaat toch niet mee...
Had eigenlijk al afspraak met heel leuk meisje staan...
Krijg de auto nie mee, dus betekent extra kosten voor trein en blabla.
Jullie zullen mij dus niet meeten, maar ik stuur Kolkiewolkie wel 
Oja Odyne voor hele uitleg check PBtje op PF...
| Originally posted by Dr. Kuipers Mensen jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik gaat toch niet mee... |
nieuwe ontwikkelingen...
Die meid kan ineens niet 
The bitch!
Oftewel ik twijfel...
Ik heb het er morgem met kolkie wel over bij Index...
Jullie horen het nog...
| Originally posted by Dr. Kuipers The bitch! |

ik ga niet heen, ik twijfel nog steeds maar het is nu ongeveer voor 80 % zeker dat ik niet ga
| Originally posted by DJ Bazz ik ga niet heen, ik twijfel nog steeds maar het is nu ongeveer voor 80 % zeker dat ik niet ga |
Inderdaad... dit MOET echt gewoon wel een vet feestje worden..
| Originally posted by magrec euh ik geloof dat ik a.s zaterdag maar alleen ga ![]() de ski hut is ook open in den haag timeporte ![]() Hmm zulke woorden mogen niet geuit worden in mijn bijzijn.... (ik weet niet wat er dan met je gaat gebeuren als je die woorden in je mond neemt |

| Originally posted by TimeportE komt kolkie nu wel of niet!! |
Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH)..
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen 
grtz
| Originally posted by ryo Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de bla bla bla bla bla bla grtz |
| Originally posted by Smirnoff komt allemaal wel goed ! |
| Originally posted by ryo Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen ![]() grtz |
| Originally posted by MaGiK54 Met dank aan de post van pertus: Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement. Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden. |
| Originally posted by basd Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH).. |
Whehehe ... kreeg 't ff benauwd toen ik m'n kaartje nie kon vinde
Maar hijs gelukkig weer terecht 
Jah ... khep d'r zin an !!! 
ik ga niet, dus dat wordt radio luisteren, ik neem het iig op. ik zal er bij Innercity zeker bij zijn en misschien ook bij Cox in de Eau, maar dan is er geloof ik ons jaarlijkse familiefeest, dus dat feest is nog 100% zeker dat ik heen ga.
jaja nog maar 1 nachtje
ik heb er zin in !!!!!!
Paul van Dijk here we come 
Voor de mensen die nog geen kaartje hebben of mensen kennen die nog geen kaartje hebben. Kunnen er bij 2 halen voor 35 totaal.
Kep morgen alleen niet veel tijd moet naar ILT.
Laters
help!
Maat van me waar mee ik zou gaan kan op het laatste moment geen vrij krijgen morgen (althans het is nog niet zeker maar het lijkt erop dat dat niet lukt), en ik heb weinig vrienden die mee willen naar een feest waar dana/pavo/... niet draait. ... #^%##^$^#$^$@
Zijn er nog mensen uit Noord Holland (Noordkop) die morgen gaan waarmee ik misschien mee kan ofzo?
godverdomme waarom post ik nu nog hiero?
ik moet naar bed..anders trek ik et morgen niet:/
heb der wel zin in zeg