TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by websley Ik zie dat je het rustig aan doet. Da's beter, want ervaring komt met de tijd, he? Ik probeer ook altijd naar zoveel mogelijk muziekstijlen te luisteren, daarbij ontbreekt klassiek zeker niet (Het is namelijk de grootste inspiratiebron voor mijn producties!) Welkom op de forums en laat je nie gek maken door JP, hoor! |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Je klinkt als men oma |
Nep 
Thnx,
Hmm, tjah...ik zal me ook maar ff voorstellen hiero dan 
Ik ben Bas (had je niet verwacht he!) 21 jaar en woon in de regio Amsterdam (Amstelveen klinkt kut, ik weet het). Ben al een flinke periode lid van dit forum, maar heb door tijdgebrek en andere bezigheden eigenlijk nooit de moeite genomen om wat meer in de community te geraken. Vandaar ook mn newbie status hehe 
Ik zit sinds begin 1999 in de trance, dat wil zeggen dat ik me er toen pas echt mee ging bezig houden. Maar de muziek van jabba dabba dance (
) vond ik daarvoor ook al erg interessant
Ben naar diverse grote en kleinere party's geweest, met als persoonlijk hoogte punt Innercity II (Ferry's cd 0wnz), dat feest heeft me echt verslaafd aan trance gemaakt.
Ik hou het overigens niet alleen bij trance, maar EDM in het algemeen. Top artiesten vind ik
Dj's: Armin van Buuren/Elusive/Cosmic Gate
Producers: Ferry Corsten/James Holden!!/G&M Project/G&D/Mike Dierickx
en natuurlijk nog veel meer die ik niet allemaal ga opnoemen.
Hoop dat ik nog vele post kan en zal maken hier op TA 
Grtz,
Magicbas
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Hmm, tjah...ik zal me ook maar ff voorstellen hiero dan ![]() Ik ben Bas (had je niet verwacht he!) 21 jaar en woon in de regio Amsterdam (Amstelveen klinkt kut, ik weet het). Ben al een flinke periode lid van dit forum, maar heb door tijdgebrek en andere bezigheden eigenlijk nooit de moeite genomen om wat meer in de community te geraken. Vandaar ook mn newbie status hehe :P Ik zit sinds begin 1999 in de trance, dat wil zeggen dat ik me er toen pas echt mee ging bezig houden. Maar de muziek van jabba dabba dance (?) vond ik daarvoor ook al erg interessant ![]() Ben naar diverse grote en kleinere party's geweest, met als persoonlijk hoogte punt Innercity II (Ferry's cd 0wnz), dat feest heeft me echt verslaafd aan trance gemaakt. Ik hou het overigens niet alleen bij trance, maar EDM in het algemeen. Top artiesten vind ik Dj's: Armin van Buuren/Elusive/Cosmic Gate Producers: Ferry Corsten/James Holden/G&M Project/G&D en natuurlijk nog veel meer die ik niet allemaal ga opnoemen ![]() Hoop dat ik nog vele post kan en zal maken hier op TA ![]() Grtz, Magicbas |
Hey!
Grappig, was net ff aan het editen, want ik was Mike vergeten bij producers te zetten
Maareh...ik mag nog niet slapen....heb nachtdienst deze week :S hehe
Heb jij wel last met het in slaap vallen dan? Moet je ff lekker chillen op wat relaxte tunes (en evt. een jointje erbij
)
Oww, voor diegene die het wat interesseerd, ik mix ook. Weliswaar als thuis dj, zonder vinyl, maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik krijg bij het in elkaar flansen van lekkere tunes 
(gebruik Virtual Dj in combo met Hercules Dj Console)
Newbie boom!
Welkom allemaal!
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Oww, voor diegene die het wat interesseerd, ik mix ook. Weliswaar als thuis dj, zonder vinyl, maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik krijg bij het in elkaar flansen van lekkere tunes ![]() (gebruik Virtual Dj in combo met Hercules Dj Console) |
Welkom 6iki_Snake en Magicbas dat jullie maar veel mogen posten.
hoi! :P
ik ben toch al een aantal maanden geregistreerd, maar heb me nog nooit voorgesteld.
ik ben Tom
ben nog 16 jaar, en ben sinds niet al te lang verslaafd aan trance.
ik heb nog niet echt een smaak voor bepaalde muziekstijlen ontwikkeld, maar dat komt nog wel.
verder haat ik die cheesy tunes natuurlijk :P
ik zit op 5Havo, en woon in Roermond.
hoi!!
| quote: |
| Originally posted by _Supreme hoi! :P ik ben toch al een aantal maanden geregistreerd, maar heb me nog nooit voorgesteld. ik ben Tom ben nog 16 jaar, en ben sinds niet al te lang verslaafd aan trance. ik heb nog niet echt een smaak voor bepaalde muziekstijlen ontwikkeld, maar dat komt nog wel. verder haat ik die cheesy tunes natuurlijk :P ik zit op 5Havo, en woon in Roermond. hoi!! |
| quote: |
| Originally posted by websley Maar WAT is nou cheese? Want er is echt wel degelijke cheese te vinden! In ieder geval welkom op de forums |
he bah! al die vervelende 16jarige op het board! het lijkt hier wel een kleuterschool! 
welkom 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ja goudse kaas is lekkah. |
| quote: |
| Originally posted by websley Maar de kaas tussen je tenen is een geval apart! |
nouja kaas.. kaas...
weetjewel die troep wat op tv komt enzo.
waarvan, als je tegen vrienden zegt dat je van trance houdt, ze denken dat je van special D en van dj boozywoozy houdt..
die troep
oh, en mijn mama komt me elke dag om 5 uur ophalen, en ze hoopt dat jullie goed op mij zullen passen
| quote: |
| Originally posted by _Supreme mijn mama |
| quote: |
| Originally posted by Esrem [IMG]C:\Documents and Settings\xp\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Ik\17-09-2004 067.JPG[/IMG] |
He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor.
Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer.
Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje
Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...
Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens.
Welkom
Ik zag je nog wel lopen, maar wist niet dat je van TA was 
| quote: |
| Originally posted by Esrem He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor. Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer. Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens. |
Meer vrouwen op dit van hormonen-uitpuilende forum is altijd goed. Hou de jongetjes hier een beetje in toom, dat hebben ze nodig
Have fun hier, en laat je niet afschrikken door alle rare mensen hier
Ik studeer biomedische wetenschappen aan de VU, is de onderzoekskant van geneeskunde.
Maar als iemand me kan helpen met die plaatjes overal, graag
Ik ben echt te moe nu om verder te proberen.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.