TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »
M1cro5lave: ser la ganska nice ut... undrar dock hur den kommer se ut p� en t-shirt med alla dem f�rgerna. l�r ju bli dyrt att printa.. heh
Laszlo: den f�rsta ser b�st ut helt klart... men ta bort den d�r lilla pricken under M:et 
| quote: |
| Originally posted by dbl Laszlo: den f�rsta ser b�st ut helt klart... men ta bort den d�r lilla pricken under M:et |
| Originally posted by M1cro5lave En ny wallpaper jag jobbat p�. Ville g�ra n�got nytt och fr�scht, men �nd� beh�la min hi-tech style som jag ofta anv�nder. Hoppas ni gillar den ![]() original 1600*1200. Photoshop 7.0. |
Hellu.
Har den g�ngna helgen jobbat p� en flyer till en entrepren�rsm�ssa som ska h�llas h�r i V�xj� i mitten av augusti. Kn�pade ihop detta (vad tycker ni?):
Framsida (pdf)
Gjorde flaggorna i 3D Studio Max och Photoshop vilket jag blev ganska n�jd med. Problemet �r att flyern inte riktigt skriker "business", vilket den ju egentligen borde. Hade fr�n b�rjan i mitt huvud t�nkt att sl�nga p� n�got bild p� de tomma utrymmena p� ett par h�nder som skakar hand, samt n�got annat som n�ra f�rknippas med aff�rer och dyl - problemet n�r jag g�r detta �r att det ser alldeles f�r p�klistrat ut. N�gon som har n�got tips/f�rslag p� hur jag skulle kunna l�sa detta, eller borde jag rent av sl�nga flyern �t helvete och b�rja om fr�n scratch?
Baksida 1(pdf)
Baksida 2(pdf)
PS: Det ska in en ytterligare logga som jag �nnu inte f�tt fr�n best�llaren som skall vara till v�nster/h�ger om universitetsloggan - d�rf�r sitter den inte i mitten, om n�gon nu skulle f� f�r sig att p�peka mitt usla �gonm�tt 
Det var snyggt..
fast du har nog r�tt i det med businessk�nslan. Renare/ljusare bakgrund och enklare font p� n�t s�tt kanske?
Det med skaka hand �r ju klassiskt och fint 
M�la armar o h�nder p� m�n i kostym och mustasch som skakar hand och ta riktigt foto o l�gg in.
hoho
V�xj�-loggan sitter bra d�r den sitter tycker jag 
EDIT: Satt h�r o hade tr�kigt s� ja var tvungen att prova n�t
Kanske iaf en id� p� tydligare(?) uppspaltning p� texten kanske?
och med h�nderna d�r i mitten kanske..

den skriker inte business �ver huvudtaget vilket den som sagt borde g�ra...
typsnittet borde �ndras... iallafall f�r den st�rre texten f�r det e liksom inte n�tt business �ver det typsnittet alls.
kan tyv�rr inte rekommendera n�got anat typsnitt eftersom jag inte e n�tt vidare p� det....
och flaggorna tycker jag inte alls ser bra ut.. dem ser f�r egen gjorda ut... tycker antingen dem ska vara riktiga flaggor.. eller illustrerade.
| Originally posted by mellow pleasure *s* bara f�r saken skull s� l�gger ja upp en ny version p� den hehe. Mera att kommentera om man vill !! Blink Blink !!! |
| Originally posted by mellow pleasure *s* bara f�r saken skull s� l�gger ja upp en ny version p� den hehe. Mera att kommentera om man vill !! Blink Blink !!! |
| Originally posted by sztation Hur g�r man s�na d�r "r�r" som spinner runt "huvet" p� ett bra s�tt? |
| Originally posted by Laszlo Allts� - no offence, men det �r bara f�r mycket. Har ni h�rt talas om begreppet "Kill your darlings"?. Det �r alldeles f�r mycket kaka p� kaka p� kaka p� kaka p� kaka imo. Ser bara s�� r�rigt ut. Dessutom �r de tv� planeterna i de �vre h�rnen samt sprialgalaxen i h�ger neder h�rn alldeles f�r symetriskt uppst�llda. Bara mina 0,02:- |
| Originally posted by dbl har f�r mig att han har anv�nt Bryce 3D till r�ren |
| Originally posted by sztation allright! ..finns inget b�ttre �n att d�cka med huvet p� skrivbordet under en brycerendering.. |
lmao...hahaha...den var fan b�st idag
ja, det �r kul n�r man k�nner igen sig... tralalala 
..lyssnar p� din february promo nu laszlo
| Originally posted by sztation ja, det �r kul n�r man k�nner igen sig... tralalala ![]() ..lyssnar p� din february promo nu laszlo |
OT: �r du ungrare? T�nkte mest p� stavelsen "sz" i ditt nick
Originally posted by Laszlo OT: �r du ungrare? T�nkte mest p� stavelsen "sz" i ditt nick |

| Originally posted by sztation du �r inte den f�rste som undrar.. ![]() nej jag �r vanlig svensk som r�kade skriva fel en g�ng.. sen s�g det s� coolt ut s� jag beh�ll det... h�ftigt va? |
| Originally posted by Laszlo hehe...TA:s f�rsta ungrare-wannabe |
mellow har inte varit h�r p� l�nge han s� han kommer nog inte se er nya "kritik". vare inte han som blev lite putt?
| Originally posted by Glorie mellow har inte varit h�r p� l�nge han s� han kommer nog inte se er nya "kritik". vare inte han som blev lite putt? |

va tycker ni om logon^^ ?
^^^ WOW... snygg som stryk!
shytrance is teh designer 
nice! Kan du inte ber�tta hur du brukar t�nka och g�ra? Tell us your secrets

En annan grej: N�gon som vet om man kan zooma in i photoshop men samtidigt kunna beh�lla det gr�a (default) som �r runt omkring bilden n�r man har zoomat ut?
hehe tackar f�r kommentarerna 
sztation va �r det du vill veta egentligen d� ? 
iaf h�r �r en wallpaper jag gjorde tillsammans med en kompis: http://www.deviantart.com/view/7375463/
d laddar ett tag, filen e runt 2mb +
hoppas ni gillar den 
Originally posted by ShyTrance ![]() va tycker ni om logon^^ ? |