TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 »
F1 och B1 f�r mig 
f1 och b3 f�r mig 
att g�ra det komplicerade
F1 och B2 f�r mig 
...och snart ser jag framf�r mig en radda av alla kreat�rer s� att r�stningen kan b�rja...sp�nnande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt �n
.
Drar Du ig�ng en ny tr�d, Steve, med "Poll: Vilken skall bli v�r officiella SWETA T-shirt" f�r att highlighta/pinpointa att nu �r det dags f�r omr�stning, s� att fler observerar det, Steve? �r det v�rt lite extra promotion att detta �r p� g�ng? M�ste ju bli 100 eller �ver i antal best�llningar.
Peace,
Anders
*som �r glad efter ett bra gig ig�r
*
"Det b�rjar ta sig!" sa pyromanen! 
f2, b3! omg! 
Det kommer att bli sjukt sv�rt att best�mma sig f�r vilken som �r snyggast vid en kommande omr�stning, men F1/B3 ligger mig nog varmast om hj�rtat.
| quote: |
| Originally posted by knomaden ...och snart ser jag framf�r mig en radda av alla kreat�rer s� att r�stningen kan b�rja...sp�nnande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt �n . Drar Du ig�ng en ny tr�d, Steve, med "Poll: Vilken skall bli v�r officiella SWETA T-shirt" f�r att highlighta/pinpointa att nu �r det dags f�r omr�stning, s� att fler observerar det, Steve? �r det v�rt lite extra promotion att detta �r p� g�ng? M�ste ju bli 100 eller �ver i antal best�llningar. Peace, Anders *som �r glad efter ett bra gig ig�r * |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vi beh�ver inte heller bli fler �n hundra utan det var bara i TCs fall d�r som dom fick betydligt b�ttre pris n�r dom kom upp i den summan. |
| Originally posted by Dj_ExOn "Det b�rjar ta sig!" sa pyromanen! |
hohohoho
Klockren!!!!
men baksida B2 e snyggast ffs
fast! har ju inte sett alla bidrag �n
f2 och b3 k�nns som vinnare av dom d�r tycker jag... 
hmm kanske ett on�digt klagm�l, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict?
| Originally posted by St_Andrew hmm kanske ett on�digt klagm�l, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict? |
| Originally posted by JayBee kanske ju.. det beror lite p� hur man ser p� det.. we are swedish tranceaddicts typ eller I am a swedish tranceaddict eller typ go visit tranceaddict... det �r ju lite beroende p� hur man l�gger upp det |
| Originally posted by St_Andrew mjo men l�ter det inte b�ttre med s? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kom ih�g... vill helst bara presentera ett bidrag fr�n varje person... Med delade meningar och f�r m�nga bidrag s� kommer kanske "fel tr�jja vinna" och d� blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som n�r "fel l�t vann" i schlagerfestivalen |
| Originally posted by St_Andrew f2, b3! omg! |

Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser 
V�ntar fortfarande p� ett bidrag sen drar jag ig�ng en omr�stning
Vad g�ller ShyTrances bidrag s� tycker jag han skall st�lla upp med F1 fram & B2 bak
Nyx tycker jag absolut skall anv�nda den upp till v�nster och den till h�ger nere p� framsidan
| Originally posted by SteveTranz4ever Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser ![]() V�ntar fortfarande p� ett bidrag sen drar jag ig�ng en omr�stning Vad g�ller ShyTrances bidrag s� tycker jag han skall st�lla upp med F1 fram & B2 bak Nyx tycker jag absolut skall anv�nda den upp till v�nster och den till h�ger nere p� framsidan |
personligen s� tycker jag f1&b3 ser mer proffsigt ut. och utav nyx f�rslag tycker jag den med en stj�rna i mitten utav trance och addict ser fyndigast ut
(kanske blir jobbigt att trycka den d�r blomman typ f�r den ser komplicerad ut)
| Originally posted by SteveTranz4ever [COLOR=white]Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser ![]() |
jag tycker knomaden verkar ha b�sta tryckeriet 
i vilket fall tycker jag att shytrance ska f� st�lla upp med alla sina bidrag eftersom dom �r i s�rklass b�st �n s� l�nge 
(alternativt kanske man kan ha s� att man f�r r�sta p� "n�n av shytrance's alternativ" i en f�rsta omg�ng o sedan om han vinner s� f�r man r�sta exakt vilken utav tr�jorna...)
| Originally posted by St_Andrew jag tycker knomaden verkar ha b�sta tryckeriet ![]() i vilket fall tycker jag att shytrance ska f� st�lla upp med alla sina bidrag eftersom dom �r i s�rklass b�st �n s� l�nge ![]() (alternativt kanske man kan ha s� att man f�r r�sta p� "n�n av shytrance's alternativ" i en f�rsta omg�ng o sedan om han vinner s� f�r man r�sta exakt vilken utav tr�jorna...) |

| Originally posted by knomaden Jag kan bara s�ga en sak - min personliga �sikt (som jag skall ta med OAM's styrelse), �r att jag definierar detta som en s k "strategisk order" om den skulle g� igenom i upphandlingsprocessen, s� jag �r beredd att f�rorda f�r OAM:s del att g� ner rej�lt i pris (utan att kompromissa n�r det g�ller den del av kostnaden som g�r till v�r utvecklingsfond f�r l�ngsiktiga utvecklingsprojekt f�r fattigdomsbek�mpning - 1. Vattenbrunnar i Ugandisk landsbygdsmilj� i de distrikt d�r kaffeb�norna produceras i det kaffe m�nga av oss dricker 2. Ett rehabiliterings- och utbildningshem f�r gatubarn i Kampala i en av f�rorterna), och �r det n�got mer "avancerat" tryck som inte fabrikens screentryckare kan fixa, s� i alla fall vill jag att upphandlingen kan ta h�nsyn till "r�varan", den otryckta t-shirten och trycka i Sverige... Vad s�ger Du om det, Steve? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Okej smaken e som baken, sj�lv gillar jag Nyx bidrag b�st d� och det kommer fortfarande bli en omr�stning ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det skulle va intressant att f� se lite av vad som finns att erbjuda... vad jag tror vi s�ker f�rst och fr�mst �r en t-shirt som �r svart, funkar f�r dom flesta. Det ska va en t-shirt g�rna som g�r att v�lja i olika storlekar... sj�lv gillar jag att ha small d� jag inte gillar "baggy-stilen" |
Nu �r det gjort... in � r�sta med er nu 
http://www.tranceaddict.com/forums/...489#post2297489