TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 »

Posted by dj_hysterix on Jan-25-2004 10:43:

F1 och B1 f�r mig

Posted by JayBee on Jan-25-2004 11:52:

f1 och b3 f�r mig

Posted by ScuL on Jan-25-2004 11:55:

att g�ra det komplicerade
F1 och B2 f�r mig

Posted by knomaden on Jan-25-2004 12:16:

...och snart ser jag framf�r mig en radda av alla kreat�rer s� att r�stningen kan b�rja...sp�nnande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt �n .

Drar Du ig�ng en ny tr�d, Steve, med "Poll: Vilken skall bli v�r officiella SWETA T-shirt" f�r att highlighta/pinpointa att nu �r det dags f�r omr�stning, s� att fler observerar det, Steve? �r det v�rt lite extra promotion att detta �r p� g�ng? M�ste ju bli 100 eller �ver i antal best�llningar.

Peace,
Anders
*som �r glad efter ett bra gig ig�r *

Posted by ExOn on Jan-25-2004 12:37:

"Det b�rjar ta sig!" sa pyromanen!

Posted by St_Andrew on Jan-25-2004 12:38:

f2, b3! omg!

Posted by Laszlo on Jan-25-2004 12:58:

Det kommer att bli sjukt sv�rt att best�mma sig f�r vilken som �r snyggast vid en kommande omr�stning, men F1/B3 ligger mig nog varmast om hj�rtat.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-25-2004 16:07:

quote:
Originally posted by knomaden
...och snart ser jag framf�r mig en radda av alla kreat�rer s� att r�stningen kan b�rja...sp�nnande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt �n .

Drar Du ig�ng en ny tr�d, Steve, med "Poll: Vilken skall bli v�r officiella SWETA T-shirt" f�r att highlighta/pinpointa att nu �r det dags f�r omr�stning, s� att fler observerar det, Steve? �r det v�rt lite extra promotion att detta �r p� g�ng? M�ste ju bli 100 eller �ver i antal best�llningar.

Peace,
Anders
*som �r glad efter ett bra gig ig�r *

Yes jag startar en poll s� fort jag har f�tt in alla bidrag... v�ntar p� Dragonfly som visst skulle ha n�t p� g�ng.

Vi beh�ver inte heller bli fler �n hundra utan det var bara i TCs fall d�r som dom fick betydligt b�ttre pris n�r dom kom upp i den summan.

Kom ih�g... vill helst bara presentera ett bidrag fr�n varje person... Med delade meningar och f�r m�nga bidrag s� kommer kanske "fel tr�jja vinna" och d� blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som n�r "fel l�t vann" i schlagerfestivalen

Posted by knomaden on Jan-25-2004 16:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vi beh�ver inte heller bli fler �n hundra utan det var bara i TCs fall d�r som dom fick betydligt b�ttre pris n�r dom kom upp i den summan.

Well, det �r just det...det g�r en kraftig "breakpoint" d�r, s� det �r �nskv�rt med 100+, det var d�rf�r jag n�mnde det.

Annars - brabra! Poll in the loop

Posted by Glorie on Jan-25-2004 16:22:

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
"Det b�rjar ta sig!" sa pyromanen!

hohohoho Klockren!!!!

nice work Shytrance men baksida B2 e snyggast ffs fast! har ju inte sett alla bidrag �n

Posted by mjz on Jan-25-2004 17:26:

f2 och b3 k�nns som vinnare av dom d�r tycker jag...

Posted by St_Andrew on Jan-25-2004 17:33:

hmm kanske ett on�digt klagm�l, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict?

Posted by JayBee on Jan-25-2004 17:44:

quote:
Originally posted by St_Andrew
hmm kanske ett on�digt klagm�l, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict?

kanske ju.. det beror lite p� hur man ser p� det..

we are swedish tranceaddicts typ eller I am a swedish tranceaddict eller typ go visit tranceaddict... det �r ju lite beroende p� hur man l�gger upp det

Posted by St_Andrew on Jan-25-2004 17:47:

quote:
Originally posted by JayBee
kanske ju.. det beror lite p� hur man ser p� det..

we are swedish tranceaddicts typ eller I am a swedish tranceaddict eller typ go visit tranceaddict... det �r ju lite beroende p� hur man l�gger upp det

mjo men l�ter det inte b�ttre med s?

Posted by JayBee on Jan-25-2004 18:16:

quote:
mjo men l�ter det inte b�ttre med s?
hmmm jag vet inte, jag ska sova p� saken

Posted by SWE_TRANCE on Jan-25-2004 23:23:

quote:

Kom ih�g... vill helst bara presentera ett bidrag fr�n varje person... Med delade meningar och f�r m�nga bidrag s� kommer kanske "fel tr�jja vinna" och d� blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som n�r "fel l�t vann" i schlagerfestivalen

H�ller med dig till 100%.
Ett bidrag r�cker, bara att skaparen best�mmer vilket han vill ha med

Posted by U121 on Jan-25-2004 23:34:

quote:
f2, b3! omg!

totalt

*edit*
fast n�r jag t�nker lite s� g�r F1 lika bra

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 00:39:

Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser

V�ntar fortfarande p� ett bidrag sen drar jag ig�ng en omr�stning

Vad g�ller ShyTrances bidrag s� tycker jag han skall st�lla upp med F1 fram & B2 bak

Nyx tycker jag absolut skall anv�nda den upp till v�nster och den till h�ger nere p� framsidan

Posted by JayBee on Jan-26-2004 00:48:

quote:
Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser

V�ntar fortfarande p� ett bidrag sen drar jag ig�ng en omr�stning

Vad g�ller ShyTrances bidrag s� tycker jag han skall st�lla upp med F1 fram & B2 bak

Nyx tycker jag absolut skall anv�nda den upp till v�nster och den till h�ger nere p� framsidan
det �r goda nyheter det!

ang�ende shytrance f�rslagen s� hoppas jag att du steve-castro v�ntar med att diktatera tills du g�r en stads kupp hehe personligen s� tycker jag f1&b3 ser mer proffsigt ut. och utav nyx f�rslag tycker jag den med en stj�rna i mitten utav trance och addict ser fyndigast ut (kanske blir jobbigt att trycka den d�r blomman typ f�r den ser komplicerad ut)

Posted by knomaden on Jan-26-2004 08:31:

quote:
[COLOR=white]Goda nyheter... har f�tt tag i en tryckare via en v�n.. han k�nner dottern till killen som �ger f�retaget s� det kan bli lite b�ttre priser

Jag kan bara s�ga en sak - min personliga �sikt (som jag skall ta med OAM's styrelse), �r att jag definierar detta som en s k "strategisk order" om den skulle g� igenom i upphandlingsprocessen, s� jag �r beredd att f�rorda f�r OAM:s del att g� ner rej�lt i pris (utan att kompromissa n�r det g�ller den del av kostnaden som g�r till v�r utvecklingsfond f�r l�ngsiktiga utvecklingsprojekt f�r fattigdomsbek�mpning - 1. Vattenbrunnar i Ugandisk landsbygdsmilj� i de distrikt d�r kaffeb�norna produceras i det kaffe m�nga av oss dricker 2. Ett rehabiliterings- och utbildningshem f�r gatubarn i Kampala i en av f�rorterna), och �r det n�got mer "avancerat" tryck som inte fabrikens screentryckare kan fixa, s� i alla fall vill jag att upphandlingen kan ta h�nsyn till "r�varan", den otryckta t-shirten och trycka i Sverige...

Vad s�ger Du om det, Steve?

Posted by St_Andrew on Jan-26-2004 16:18:

jag tycker knomaden verkar ha b�sta tryckeriet

i vilket fall tycker jag att shytrance ska f� st�lla upp med alla sina bidrag eftersom dom �r i s�rklass b�st �n s� l�nge

(alternativt kanske man kan ha s� att man f�r r�sta p� "n�n av shytrance's alternativ" i en f�rsta omg�ng o sedan om han vinner s� f�r man r�sta exakt vilken utav tr�jorna...)

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 16:28:

quote:
jag tycker knomaden verkar ha b�sta tryckeriet

i vilket fall tycker jag att shytrance ska f� st�lla upp med alla sina bidrag eftersom dom �r i s�rklass b�st �n s� l�nge

(alternativt kanske man kan ha s� att man f�r r�sta p� "n�n av shytrance's alternativ" i en f�rsta omg�ng o sedan om han vinner s� f�r man r�sta exakt vilken utav tr�jorna...)
Okej smaken e som baken, sj�lv gillar jag Nyx bidrag b�st d� och det kommer fortfarande bli en omr�stning

quote:
Originally posted by knomaden
Jag kan bara s�ga en sak - min personliga �sikt (som jag skall ta med OAM's styrelse), �r att jag definierar detta som en s k "strategisk order" om den skulle g� igenom i upphandlingsprocessen, s� jag �r beredd att f�rorda f�r OAM:s del att g� ner rej�lt i pris (utan att kompromissa n�r det g�ller den del av kostnaden som g�r till v�r utvecklingsfond f�r l�ngsiktiga utvecklingsprojekt f�r fattigdomsbek�mpning - 1. Vattenbrunnar i Ugandisk landsbygdsmilj� i de distrikt d�r kaffeb�norna produceras i det kaffe m�nga av oss dricker 2. Ett rehabiliterings- och utbildningshem f�r gatubarn i Kampala i en av f�rorterna), och �r det n�got mer "avancerat" tryck som inte fabrikens screentryckare kan fixa, s� i alla fall vill jag att upphandlingen kan ta h�nsyn till "r�varan", den otryckta t-shirten och trycka i Sverige...

Vad s�ger Du om det, Steve?

Det skulle va intressant att f� se lite av vad som finns att erbjuda... vad jag tror vi s�ker f�rst och fr�mst �r en t-shirt som �r svart, funkar f�r dom flesta. Det ska va en t-shirt g�rna som g�r att v�lja i olika storlekar... sj�lv gillar jag att ha small d� jag inte gillar "baggy-stilen"

Vad g�ller tryck s� skulle jag ocks� g�rna se samples, kan vara bra att f� reda p� kvalliteten p� tryck och hur det kan se ut...

V�lg�renhet i all �ra, jag tycker vi ska ta fram det b�sta (med f� kompromisser) som passar oss s� verkligen vill b�ra fram v�r fina t-shirt med stolthet.

�r mycket intresserad av din, knomaden, kontakter och erbjudanden

Posted by St_Andrew on Jan-26-2004 16:37:

quote:
Okej smaken e som baken, sj�lv gillar jag Nyx bidrag b�st d� och det kommer fortfarande bli en omr�stning

oj, mena poppul�rast... inte b�st, kan ju inte jag avg�ra

Posted by dbl on Jan-26-2004 16:52:

quote:
Det skulle va intressant att f� se lite av vad som finns att erbjuda... vad jag tror vi s�ker f�rst och fr�mst �r en t-shirt som �r svart, funkar f�r dom flesta. Det ska va en t-shirt g�rna som g�r att v�lja i olika storlekar... sj�lv gillar jag att ha small d� jag inte gillar "baggy-stilen"

gillar inte heller "baggy-stilen".. k�r hellre med n�got som e n�gorlunda tajt iallafall.. s� "vanliga" t-shirts e inget f�r mig.. k�r inte ens med det under tr�jor.. hehe

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 19:58:

Nu �r det gjort... in � r�sta med er nu

http://www.tranceaddict.com/forums/...489#post2297489

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 »