TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
mocht iemand nog vragen hebben voor mikeclark dan stel ik voor dat je hem een mailtje stuurt 
Morgen mag ik voor het eerst draaien in een lokale discotheek/kroeg.
Opzich ist wel een discotheek, maar laag dak, vrij klein, dus ook wel een beetje kroeg. (vatten jullie um).
Vandaag nog ff een platentas gehaald en vnv een beetje platen uitgezocht voor morgen.
Van 9 tot 12 draa ik met de resident. Elkaar wat afwisselen. Na 12 uur gaat hij harder draaien en gaat ie alleen verder.
Tis alst ware proefdraaien en vanaf nu hoop ik dat ik er vaker kan gaan draaien. Samen met MennoB wilde ik eigenlijk een avond draaien. Een vrijdag avond die wij met zun 2-en in mochten vullen. Nu krijg ik al eerder de kans omdat ik de resident ken.
Hopenlijk vindt de eigenaar het iets en kan ik er voortaan vaker plaatjes draaien. Alst ff kan samen met Menno thema avonden in elkaar zetten. Want voor zo'n hardstyler draaien is niet alles, al vin ik het SUPEr dat ik morgen de kans krijg.
| quote: |
| Originally posted by raoel Morgen mag ik voor het eerst draaien in een lokale discotheek/kroeg. Opzich ist wel een discotheek, maar laag dak, vrij klein, dus ook wel een beetje kroeg. (vatten jullie um). Vandaag nog ff een platentas gehaald en vnv een beetje platen uitgezocht voor morgen. Van 9 tot 12 draa ik met de resident. Elkaar wat afwisselen. Na 12 uur gaat hij harder draaien en gaat ie alleen verder. Tis alst ware proefdraaien en vanaf nu hoop ik dat ik er vaker kan gaan draaien. Samen met MennoB wilde ik eigenlijk een avond draaien. Een vrijdag avond die wij met zun 2-en in mochten vullen. Nu krijg ik al eerder de kans omdat ik de resident ken. Hopenlijk vindt de eigenaar het iets en kan ik er voortaan vaker plaatjes draaien. Alst ff kan samen met Menno thema avonden in elkaar zetten. Want voor zo'n hardstyler draaien is niet alles, al vin ik het SUPEr dat ik morgen de kans krijg. |
| quote: |
| Originally posted by DjRV misschien intresseert het sommige van jullie,ik heb een collumn op een nieuwe dance site,genaamd lahaya.nl deel 1 deel 2 |
Idd lache stukjes Ruben!
Ik heb vanavond ook voor t eerst sinds tijden (bijna een jaar) een gig, te weten in Club &zo te Groningen
(van 19.00 tot 24.00)
Grtz
WooT
| quote: |
| Originally posted by total woot Idd lache stukjes Ruben! Ik heb vanavond ook voor t eerst sinds tijden (bijna een jaar) een gig, te weten in Club &zo te Groningen (van 19.00 tot 24.00) Grtz WooT |
T was in 1 woord VET 
Heerlijk om weer eens voor echt publiek te draaien, op 1 overgang na een foutloze set gedraaid.
Ben begonnen met hele rustige progressive (perry o neil achtige nummertjes) daarna langzaamaan via G&D-stijl richting de wat 'hardere' trance gegaan, om vervolgens met een beetje techno af te sluiten.
Supertoffe reacties gekregen achteraf, (behalve de eigenaar zelf, die vond dat mn muzieksmaak niet in zijn tent thuis hoorde (dikke bullshit, ik kom er regelmatig, en t was PRECIES wat er normaal ook gedraaid wordt... muv t feit dat er normaal top 40 hitjes tussendoor worden gegooid worden dan
)).
Al met al toch met een goed gevoel naar huis gegaan, en zeer zeker dat ik nu weer wat actiever op zoek ga naar gigs... t is gewoon een ultiem gevoel om mensen blij te maken met je muziek

| quote: |
| Originally posted by total woot T was in 1 woord VET ![]() Heerlijk om weer eens voor echt publiek te draaien, op 1 overgang na een foutloze set gedraaid. Ben begonnen met hele rustige progressive (perry o neil achtige nummertjes) daarna langzaamaan via G&D-stijl richting de wat 'hardere' trance gegaan, om vervolgens met een beetje techno af te sluiten. Supertoffe reacties gekregen achteraf, (behalve de eigenaar zelf, die vond dat mn muzieksmaak niet in zijn tent thuis hoorde (dikke bullshit, ik kom er regelmatig, en t was PRECIES wat er normaal ook gedraaid wordt... muv t feit dat er normaal top 40 hitjes tussendoor worden gegooid worden dan )).Al met al toch met een goed gevoel naar huis gegaan, en zeer zeker dat ik nu weer wat actiever op zoek ga naar gigs... t is gewoon een ultiem gevoel om mensen blij te maken met je muziek |
Deckjes
Ach ja, ik ben van plan om een deckje te kopen zodat ik mezelf eens wat fatsoenlijk dj-werk kan aanleren. Ik vroeg me af, wat is goed spul voor een redelijke prijs? Ikzelf ben niet zo rijk, namelijk...maar wil niet iets goedkoops hebben dat binnen no-time naar de filistijnen is...
Iemand tips?

Koop tweedehands Technics met een 100 Euro mixertje
Op sommige Duitse sites kun je trouwens een complete set kopen voor minder dan 500 Euro
http://elevator.de/webshop/shop.ome...33c79444&ORDER=
Technics all the way.. SL12xx MKx (1200 is zilver, 1210 is zwart) MK3 hebben een pitch-reset en geen verschuiving van de 0%-pitch
Of als je de oudejaarsloterij wint: SL DZ1200 digitale (cd) draaitafel 
er is hiervoor een speciale dj thread gemaakt,gebruik die svp 
anyway,altijd voor technics gaan 
He Nwopper, dit wilde ik nou ook net weten. Je kan trouwens ook ff op www.new-line.nl kijken, daar staat commentaar bij de spullen, of ze goed zijn enzo, maar commentaar van mensen hier is handiger.
moah technics is lang zo goed niet, als je ze vergelijkt met andere tafels. Vind die nieuwe stanton draaitafel echt veel strakker. Jammer dat ie MEGAZWAAR is.
Mocht je nu geen genoeg geld hebben voor Technics, ga dan in ieder geval voor Direct Drives
Dat is wat mij geadviseerd is jaaaaren terug 
ik doe het nog steeds op belt drives... gaat re-de-lijk, maar als ik dan een keer op direct drives moet draaien hejje de pup'n aan 't uit de mouw kummn
ik heb even een vraagje. wat is nou de beste manier om je opgenomen setjes te sharen? ik heb nu een mix op globalbeatz staan
( http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/4658 ) maar daar heb je maar maximaal 3 downloads per dag. Weet iemand misschien gratis webhosts waar je ook audiofiles op kunt opslaan (ik heb er geen kunnen vinden) of een andere manier om ze te sharen?
bedankt
Als je nu toch wat wil kopen, zou ik CDJ's halen... wordt steeds meer mee gedraaid en met de goeie kun je meer dan met draaitafels. Scheelt je op langere termijn ook veel met platen kopen
Wel een fatsoenlijk mengpaneel halen, dan kun je volgens mij het best voor Stanton gaan...
| quote: |
| Originally posted by Hitman Als je nu toch wat wil kopen, zou ik CDJ's halen... wordt steeds meer mee gedraaid en met de goeie kun je meer dan met draaitafels. Scheelt je op langere termijn ook veel met platen kopen Wel een fatsoenlijk mengpaneel halen, dan kun je volgens mij het best voor Stanton gaan... |
check deze ad op partyflock
voor 1200 E complete set met 2 SL1200's en gemini mengpaneel. NIET TWIJFELEN ALS JE WILT KOPEN,KOOPJE!
| quote: |
| Originally posted by DjRV dateq xtc for life |
| quote: |
| Originally posted by DjRV dateq xtc for life |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ook voor andere stijlen overigens |

Wat belangrijker is is hoe soepel je faders zijn
Overigens wek je nu de indruk dat je bij techno alleen maar je fader helemaal open of dicht gooit...
In feite maakt t weinig uit, maar k vin die grote faders gewoon lekkerder 
| quote: |
| Originally posted by basvh ik heb er nog nooit mee gedraaid maar voor o.a techno lijkt me het niet echt lekker snel werken zn lange fader |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.