TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
hehe party at home hier 
Yep vooral dit stuk waar die bass invalt , nie normaal. 
| quote: |
| Originally posted by Zehra kzou hier op doordraaien moest ik da op een party horen! |
te gek liedje
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Zehra je liedje!! |
w00t Bonzai special volgende week met Airwave en YdR 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` vind nieuwe above en beyond ook niks speciaals, heel average, ik denk niet dat dit de top 20 haalt op het eind van het jaar. Vocals zijn niet om aan te horen imo |
| quote: |
| Originally posted by TOR w00t Bonzai special volgende week met Airwave en YdR |
Naranja.. weer zo'n party nummer 
Naranja moet heerlijk zijn live 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` vind nieuwe above en beyond ook niks speciaals, heel average, ik denk niet dat dit de top 20 haalt op het eind van het jaar. Vocals zijn niet om aan te horen imo |
no one on earth is mooi!
imo
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Naranja moet heerlijk zijn live |

Forbidden colours blijft het hier toch wel doen *can't sit still!!*
die matt darey remix is toch wel de moeite
en the search for freedom.. super!!
een van de tunes van dit moment, External Key 
| quote: |
| Originally posted by TOR een van de tunes van dit moment, External Key |
dit is zalig!!!!
/me staat op en jumps around... 
Zalig 2de uur , totaal mijn stijl 
same here!
back to the anthems nu.. en wat voor een!! 
reclame...
Respect! 
voila Zehra, nu hoor je de nieuwe Push ook es.. 
| quote: |
| Originally posted by TOR voila Zehra, nu hoor je de nieuwe Push ook es.. |
Lekker 2de uur ik ben er eens vandoor morge examen geschiedenis woeei 
Kvond het maar een flauw 2de uurtje.
Progressive :/
file & Peri was dan weer goed, maar kort
ik moet toch zeggen dat ik t tweede uurke wel goed vond
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.