TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by DjDanniKay * Soul Central feat Kathy Brown - Strings of life (Stronger on my own) |
Puschkin Presents DJ Tiesto - Solo (Promo Mix CD 2001)
japp... d� har man bytat bort In Search Of Sunrise 2 igen 
| Originally posted by CJ InterCity Puschkin Presents DJ Tiesto - Solo (Promo Mix CD 2001) japp... d� har man bytat bort In Search Of Sunrise 2 igen |
| Originally posted by Gate 42 Fattar inte varf�r folk gillar den h�r. Den l�ter ju hemskt. Lyssna bara p� sj�lva strings temat. Riktigt fula samplingar och det k�nns n�stan som att det g�r lite i otakt. Har kollar prev's p� alla remixer som har sl�ppts, men inte hittat n�gon som tilltalar mig... Men om du gillar l�ten s� �r det ju j�ttebra att du k�pt den |
| Originally posted by Gate 42 Fattar inte varf�r folk gillar den h�r. Den l�ter ju hemskt. Lyssna bara p� sj�lva strings temat. Riktigt fula samplingar och det k�nns n�stan som att det g�r lite i otakt. Har kollar prev's p� alla remixer som har sl�ppts, men inte hittat n�gon som tilltalar mig... Men om du gillar l�ten s� �r det ju j�ttebra att du k�pt den |
| Originally posted by Laszlo Lika bra att du k�per in 20 exemplar n�sta g�ng |
| Originally posted by mr_fisken Drog en best�llning i b�rjan p� december fr�n chemical-records. Alla skivor fanns i lager, fick ett mail om att det skulle ta 3-10 dagar. 32dagar senare kommer skivorna, alla �r kantst�tta, vissa s� illa att dom ser ut att varit anv�nda i flera �r. Ingen skiva �r rak, alla �r skeva och voblar n�r man spelar dom. decks.de h�ller jag med om �r sk�n att sitta och leta runt i, fin sida, l�tt att hitta och ganska snabba p� att skicka. |
.. det var Insigma - Insigma/Evolution & Origin - Wide Eyed Angel (Lieb Remix)
. Grinade fan d�
w00t! Cirez D - Control freak, back in stock p� Decks.de!
D� ska vi se om vi hittar n�gra fler godbitar n�r man �nd� h�ller p�.. 
Blev en liten best�llning denna g�ngen (fr�n decks.de):
* Cirez D - Control Freak => *boing* 
* Alter Ego - Stupid Rocker => 2004-�rs troligtvis fetaste technod�nga, nu med lite vocals)
* Silverius - El Vibe Latino => Snuskigt svettig latino-house.. 
| Originally posted by Laszlo * Silverius - El Vibe Latino => Snuskigt svettig latino-house.. |
| Originally posted by Gate 42 Oj oj oj! Denna �r fin. Har haft den hemma ett tag nu. Gl�m heller inte att l�gga vantarna p� Olav Basoski - Water Fire Rhythm Love EP 3 d�r det fenomenala sp�ret Rubato finns.. J�sses, fetare latin skak f�r man leta efter |
^ 'Waterman' ligger p� EP2 (den enda jag INTE har!). Den ska inhandlas s� fort jag g�r n�sta best�llning, om den d� finns i lager det vill s�ga 
Mylo - Otto's Journey/Continental Love
En 7" som f�ljde med senaste numret av DJ Mag
Helt okej sp�r, men l�ngt ifr�n lika bra som Drop The Pressure
| Originally posted by Gate 42 ^ 'Waterman' ligger p� EP2 (den enda jag INTE har!). Den ska inhandlas s� fort jag g�r n�sta best�llning, om den d� finns i lager det vill s�ga |
Inf�rskaffade nyligen dessa fr�n lite olika st�llen. 
Armin Van Buuren - Blue Fear 2004
Armin Van Buuren - Burned With Desire
Armin Van Buuren - Sunburn (Walk Through The Fire)
Goldenscan - Sunrise 2003
Insigma - Open Your Eyes
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye
Rapid Eye - Circa-Forever
K�nns trevligt. 
DHHD - Rush / Funky Shit (Straight On/SO0301) <- FINALLY! Worship this!
Haze & Abyss - Drop That Beat (Straight On/SO0302)
DJ Zany - Hectick / In My Mind (Fusion/FUSION008-5)
Hardside - Welcome (Zoom/Z12)
Nya plattor!!!
Japp..
D� har man best�llt igen d��..
Denna g�ng vart d mycket bra grejor!!
* Gipsy - Gipsy 2005 (FETA Rivera remixar)
* Axwell - Feel The Vibe
* Stonebridge feat Therese - Take Me away
* Divided - Easy Lover

Sasha - Involver (Special Edition) 2xCD [Global Underground] http://www.discogs.com/release/334076
Salt Tank - Eugina CDM [Internal] http://www.discogs.com/release/878
| Originally posted by n0bben Salt Tank - Eugina CDM [Internal] http://www.discogs.com/release/878 |
Y Traxx - Mysteryland (Fred Baker Remixes
)
| Originally posted by CJ InterCity Y Traxx - Mysteryland (Fred Baker Remixes ) |
jao den �r alla tiders! hoppas ocks� du gillar skivorna 
inte k�pt men hamnade i brevl�dan en s�t CD med Girl Nobody - Hello Its Me (Marc Mitchell Remix) detta �r en sjukt bra l�t.. dock inte lika bra som Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell Remix) .. men tv� KALASl�tar =) (= .. tr�ttnat p� beautiful dock =(
VA - Trax Unlimited #5 (Time Unlimited)
Renaissance pres. Dave Seaman and Phil K - The Therapy Sessions 2CD
samt Renaissance The Mix Collection Mixed By Sasha and John Digweed 3CD.. riktigt billiga fr�n cd-wow.se