TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part IV
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Robert iets later, maar wat een onwijs relax nummer! |
Hierbij ff mijn techno knallertjes van het moment
Umberto Carmignani - Functional Ellements EP
Len Faki - Figure 3 (Just a dance)
Markantonio & Rino Cerreno - Total Impact EP
Paco Osuna - Connection EP
Valentino Kanzyani - La Sala Loca EP
Stanny Franssen - Phunkee EP
Andrew Richley & Ryan River - Bodypackers EP
Marco Bailey - Never Say Never EP
Mauro Picotto - Meganite EP
Umberto Carmignani - Agile EP
VOoral die van umberto carmignani zijn supergaaf, kende dei kerel eerst helemaal niet.
die nieuwe picotto is ook wel leuk
Ik moet zeggen dat G&D eindelijk weer is een lekker remixje hebben weten te produceren:
Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix)
Zit in hun GDJB set van afgelopen weekend. Een lekkere vocal met wat lekkere G&D beats, komt uit op release records met een john creamer & stephane k remix.....
| Originally posted by tango Ik moet zeggen dat G&D eindelijk weer is een lekker remixje hebben weten te produceren: Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix) Zit in hun GDJB set van afgelopen weekend. Een lekkere vocal met wat lekkere G&D beats, komt uit op release records met een john creamer & stephane k remix..... |
| Originally posted by tijs08 iets?? |
| Originally posted by Robert is die al zo oud dan? |
| Originally posted by TranceFool Zelfs de top40 loopt op jou voor zeg maar |
Die laatste ID uit de EM van Masiello (track 4) is zoooooooo vet 
| Originally posted by tijs08 Ferry Corsten - Holding On (Above & Beyond Remix) de tering!!! dit is nou nog eens TRANCE!! in lange tijd niet zo'n vette trancer gehoord! En eindelijk weer eens behoorlijk kippenvel bij een pure trancer! |

| Originally posted by tijs08 iets?? |

| Originally posted by tango Ik moet zeggen dat G&D eindelijk weer is een lekker remixje hebben weten te produceren: Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix) Zit in hun GDJB set van afgelopen weekend. Een lekkere vocal met wat lekkere G&D beats, komt uit op release records met een john creamer & stephane k remix..... |
�zg�r Can feat. Nick Beman - Not Even Winds [EE]
P.O.S - Gravity [Anjunabeats]
Tiesto feat. Kirsty Hawksaw - Just Be (Antillas Club Mix) [Magik Muzik]
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix)
heerlijk nrtje!
| Originally posted by moogwai quote: Originally posted by tijs08 iets?? Ehh.. wie kent er Automanuel nog maar net ![]() |
| Originally posted by tijs08 FF wat anders ![]() Marco V - Automanual kende hem al een tijdje, maar wat een track zeg!!! |
| Originally posted by tijs08 ben het helemaal met je eens.. ze hebben ff een inzinking gehad met weinig producties en paar slechte (A&B en Dido Remix) Maar sinds Arcadia zijn ze weer errrg goed bezig.. zo ook deze tune.. vooral bij 4 minuten!! |
check 2 minuten, gewoon gejengel!
en dan even later; "i was alone out there...."
slecht!
| Originally posted by Partyhardy! lange tijd geleden dat je echt lyrisch over een nummer was en dat ik het niet met je eens was. deze keer overigens wel. Ik vind die vocal �cht slecht! wow bah! check 2 minuten, gewoon gejengel! en dan even later; "i was alone out there...." slecht! bij 4 minuten inderdaad wel een lekkere melodie maar die vocal blijft maar gaan! nee dit nummer doet me niets... |
over nieuwe, goeie tranceplaten gesproken!
Super8 - Cre8 (Mirco de Govia remix) !!!!!!!
Supervette trancer met lekkere feel, weer een goeie Mirco de Govia remix, eindelijk! Nu maar hopen op meer van dit spul, want voor de rest is trance niet meer zo mijn ding...
| Originally posted by Partyhardy! lange tijd geleden dat je echt lyrisch over een nummer was en dat ik het niet met je eens was. deze keer overigens wel. Ik vind die vocal �cht slecht! wow bah! check 2 minuten, gewoon gejengel! en dan even later; "i was alone out there...." slecht! bij 4 minuten inderdaad wel een lekkere melodie maar die vocal blijft maar gaan! nee dit nummer doet me niets... |
| Originally posted by tijs08 Maar goed je zal deze maar eens bij mij in de auto moeten horen.. dan oordeel je wel weer anders, zoals gewoonlijk |
ja dat vind ik een goed idee!
he sjakies, geen slowchat hier he!
ik wil goeie tunes horen
"
zoals:
San Mehat - Devine (Morningstar) 
| Originally posted by sndh he sjakies, geen slowchat hier he! ik wil goeie tunes horen " |
==>
lekkere diepe bassloop
Junior Jack - Must be the darkness
Micheal Grey - The weekend
2 heerlijke platen!
Starkid - Crayons (Habersham & Numinous remix)
Eindelijk eens een andere weg ingeslagen met dit nummer, super! Natuurlijk door de dood van Adam veel geremixed, en daarbij waren vond ik verschillen niet veel te merken tussen de verschillende remixen. Gelukkig hebben Habersham & Numinous er een hemelse breakbeat ondergezet en de bass lekker opgeschroefd 
Radiohead - Go To Sleep (Leama & Moor Remix)![]()
| Originally posted by Original Radiohead - Go To Sleep (Leama & Moor Remix) |
Mislabled zeker,
Wel een goeie mix btw.
nieuwe nummer(s) van Matthew Dekay
Matthew Dekay - Unknown
echt 1 van de beste tunes dit jaar.... weet nog als de dag van gisteren dat hij op Earth in LVC opende met deze plaat... MAN wat gingen we los!
Sander Kleinenberg draaide hem ook op Everybody, en dit gaat echt een hele grote tune worden!!!!
The Youngsters - Smile (Matthew Dekay Remix)
Ook een enorme knaller, zonder de vocalen. Maaaar zo vet ook!
zoals PH! al tijden in zijn sig heeft... DK: king of producers at the moment!
oja deze zijn te horen in zijn nieuwe set van 11 September op Sweetchilli in Australia.
Deze staat op de website van Extrema Music die Unknown is het 2e nummer en zijn remix zit bij 22 minuten, Enjoy